Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame 38 år, væren. 
Har endel spørsmål. Men vil gjerne vite hva du får opp om meg først. Fortid, nåtid og fremtid. Og meg generelt. 

Ønsker kun seriøse svar fra de som kan dette. 

Hadde satt veldig pris på hjelp og råd🤞🏻

Anonymkode: 037e7...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Trenger virkelig råd nå. 

Skrevet

For veldig mange tar det mye energi å lese andre, så dette kan du virkelig ikke forvente gratis. Det finnes klarsynte på teletorgtjenester du kan benytte deg av hvis det er så krise.

Anonymkode: b8c69...04d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 18.45):

Dame 38 år, væren. 
Har endel spørsmål. Men vil gjerne vite hva du får opp om meg først. Fortid, nåtid og fremtid. Og meg generelt. 

Ønsker kun seriøse svar fra de som kan dette. 

Hadde satt veldig pris på hjelp og råd🤞🏻

Advarsel! 😄 Jeg er ny på dette, men om du tar sjansen er dette hva jeg fikk på deg 😊

Fortid er Narren: Han dukker opp når noe nytt og overaskende starter i livet ditt. Du overasker andre og du tror på deg selv. Dette kan ikke gå galt om du følger hjertet ditt.

Nåtid er Åtte mynter: Dette står for flittighet. Kan tyde på at du er så oppslukt i arbeidet ditt at du ikke har tid til noe annet.

Fremtid er Eneboeren: Du har behov for å trekke deg tilbake og tenke. Selvransakelse, du må ta en viktig beslutning og kommer til en konklusjon. Din ensomhet er nesten alltid noe du velger selv, men kortet kan åså stå for en periode med ensomhet. 

Om deg får jeg De elskende: Ofte viser dette til et valg i kjærlighet, men ikke alltid. Et tøft moralsk valg du må gjøre selv. En tredje person og svik. Ikke nødvendigvis i et kjærlighets forhold.

Anonymkode: 3e8e2...da7

Skrevet

Kan spå deg i tarot for moro skyld jeg. Men legger ikke hele oppleget da. Med forbehold. 

Fortid; nære bånd og mennesker som jobber godt sammen, har gode samtaler. Vennskap. Et fundament som skapes. 

Nåtid; du føler deg utslått og trenger hvile. 

Fremtid; det blir en periode hvor du holder deg for deg selv. Bare du kan lyse opp din vei. Du kan bruke denne tiden nyttig til positiv selvutvikling. 

Meg generelt; du er en lystig person som ofte går ut i verden på lykke og fromme, og som oftest funker det helt fint. 

Anonymkode: 9c5c2...1a8

Skrevet

Gi gjerne tilbakemelding:) ser nå jeg også fikk både the fool og the hermit som henne over. På forskjellig plasseringer, men kan jo være nøkkelkort for deg. 

Anonymkode: 9c5c2...1a8

Skrevet

Tusen takk for svar begge to🥰🙏🏻 
Synes det er litt vanskelig å forstå alt. Men det jeg klarer å forstå stemmer godt👍🏻

Har noen spørsmål. Kanskje dere får opp noe på det🤞🏻
Har min mann misstanke om utroskap? 
Elsker han meg? Har han vært trofast og ærlig? 
Har han fått mindre sexlyst? 

Skrevet

Det er tull

Anonymkode: 4f902...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...