Gå til innhold

Trykker penis ut når jeg kommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer når han er inni meg, så glir penisen ut. Er det sammentrekningene? Er de så sterke? 
Tips til gode stillinger å komme sammen i? 
Deilig opplevelse å komme sammen med han inni meg. Føler det forsterket orgasmen min. 
Hva er deres erfaringer? 

Anonymkode: 29c4c...fa8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stillinger der han kan komme litt dypere, fungerer for oss. Og at han tar litt kortere støt litt halvdypt. Kommer han for langt ut, så presser jeg ham helt ut med pc-muskelen min. Og det er litt nedtur. 

Jeg holder på å lage en samling med stillinger. Dere kan jo ta en titt og prøve dere litt frem til dere finner noe som passer dere. Misjonæren er en av mine favoritter til akkurat det med å forbli inne. 💜 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjer med oss, ikke funnet en optimal løsning. Selv når jeg redd ham trukket jeg ham ut

Anonymkode: b6917...577

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg kommer når han er inni meg, så glir penisen ut. Er det sammentrekningene? Er de så sterke? 
Tips til gode stillinger å komme sammen i? 
Deilig opplevelse å komme sammen med han inni meg. Føler det forsterket orgasmen min. 
Hva er deres erfaringer? 

Anonymkode: 29c4c...fa8

Spør du oss om det? :klo:

Du bør vel spørre partneren din hvordan han opplever det, eller? 

Men ja - det skjer her i huset også, handler nok om godt trent bekken muskulatur, nytelse og evnen til å slippe seg løs. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er han for liten.

Skaff en større mann.

Anonymkode: 267af...a84

• Liker 5
Skrevet

Når dama hoster spretter junioren ut.      Rett før dama får orgasme kan ein merke at junioren sklir ytterligere innover, og kan merke svak  klemming rundt penishode.   

AnonymBruker
Skrevet

Ved fingring har jeg i blant kommet så veldig at han har fått vondt i fingrene. De må trekkes ut i det jeg kommer.

Så med gubben din bør han presse penis så hardt inn han kan, i det du kommer. 

Anonymkode: efd63...a8e

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kun erfaring med dildoer og ikke ekte peniser i en slik «dytte ut under orgasme situasjon». Men det er jo bare for mannen og ikke la seg dytte ut... Jeg kan fint holde en hånd på dildoen og sørge for at sammentrekningene i underlivet ikke dytter den ut, og at jeg heller sa «klemmer rundt den» under orgasmen.

Selv om det finnes mange sterke vaginaer der ute, så tror jeg ingen av dem vil klare å fysisk dytte ut en mann om han bare støter inn og holder seg selv der.

Anonymkode: 923ce...a39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det hvis han er oppå meg, dvs han står på kne og tar meg i misjonæren. Hvis jeg er på topp så sitter jeg helt nede idet jeg kommer, og da klemmer jeg bare rundt penis uten at den klemmes ut. 

Anonymkode: 18999...327

AnonymBruker
Skrevet

Han er sannsynligvis ikke hard nok. Aldri opplevd å presse penis ut, den blir snarere trukket innover pga sammentrekningene. Men kan se for meg at om pikken er slapp så vil det gå andre veien. 

Anonymkode: 121c9...337

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Selv om det finnes mange sterke vaginaer der ute, så tror jeg ingen av dem vil klare å fysisk dytte ut en mann om han bare støter inn og holder seg selv der.

Det vil jeg si kommer an på hvor kåt, og dermed hard, mannen er.

Har selv opplevd å bli "dyttet ut" på den måten, men da har vi holdt oss i senga rimelig lenge (flere orgasmer), og lillemann begynner å miste litt av "futten".

Anonymkode: 36dda...5f6

• Liker 1
Skrevet
Skybe skrev (18 timer siden):

Når dama hoster spretter junioren ut.      Rett før dama får orgasme kan ein merke at junioren sklir ytterligere innover, og kan merke svak  klemming rundt penishode.   

Haha, det har jeg også opplevd... når hun hoster "spyttes" den ut, og jeg hoster den inn igjen😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er sannsynligvis ikke hard nok. Aldri opplevd å presse penis ut, den blir snarere trukket innover pga sammentrekningene. Men kan se for meg at om pikken er slapp så vil det gå andre veien. 

Anonymkode: 121c9...337

Har ikke noe med hardhet å gjøre i mitt tilfelle hvertfall, hardeste penisen jeg har prøvd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det vil jeg si kommer an på hvor kåt, og dermed hard, mannen er.

Har selv opplevd å bli "dyttet ut" på den måten, men da har vi holdt oss i senga rimelig lenge (flere orgasmer), og lillemann begynner å miste litt av "futten".

Anonymkode: 36dda...5f6

Altså jeg tenker jo at mannen må jo «stå i mot». Om kvinnen sitter oppå mannen så skyter hun ikke seg selv i taket når hun får orgasme. Sammentrekningen er kanskje kraftige, men ikke kraftige nok til å skyve bort 50kg++ om de bare står i mot kraften. Samme som at en man bør virkelig klare å holde seg i ro, helt inni mens selve orgasmen går sin gang. Altså om mannen er i bevegelse, så ser jeg jo at han for «faller ut» i akten med en orgasme, men om han står i mot, holder seg i ro, bør det ikke skje.

Som sagt så klarer jeg fint å dytte ut en dildo om jeg ikke holder godt i den, men om jeg legger litt press på den og holder den på plass, blir det til at jeg klemmer mer rundt den. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Altså jeg tenker jo at mannen må jo «stå i mot». Om kvinnen sitter oppå mannen så skyter hun ikke seg selv i taket når hun får orgasme. Sammentrekningen er kanskje kraftige, men ikke kraftige nok til å skyve bort 50kg++ om de bare står i mot kraften. Samme som at en man bør virkelig klare å holde seg i ro, helt inni mens selve orgasmen går sin gang. Altså om mannen er i bevegelse, så ser jeg jo at han for «faller ut» i akten med en orgasme, men om han står i mot, holder seg i ro, bør det ikke skje.

Som sagt så klarer jeg fint å dytte ut en dildo om jeg ikke holder godt i den, men om jeg legger litt press på den og holder den på plass, blir det til at jeg klemmer mer rundt den. 

Nettopp 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 20.23):

Da er han for liten.

Skaff en større mann.

Anonymkode: 267af...a84

Eller kjøp en penis hylse å putt den på penis, sånn at den blir så stor at hun ikke har mulighet til å presse han ut.

Anonymkode: d4f2f...511

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Ja, det hender at krampetrekningene hennes starter i det penis er på vei ut, og hvis det i tillegg er veldig vått kan den skli ut, men kommer jo kjapt på plass igjen!

En annen ting er at hun opplever at de roterende kulene på rabbitten slutter å snurre fordi hun klemmer så hardt! Flere damer som har opplevd dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...