Gå til innhold

Allergi mot banan

fitnessvegard

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg trener 6 dager i uka på studio. Jobber med kostholdet mitt for å gå opp i vekt og for å kunne bygge mer muskler. 

Men når det kommer til de fleste smoothiene så skal man ha banan i, jeg er så "heldig" som er allergisk mot dette OG eple, dette er noe  som har irritert meg i mange år.

Noen som har en ide om hva jeg kan erstatte bananen med?

takk for alle forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Yoghurt, større mengder av det andre du har i (bær og frukt), diverse frø, havregryn. 

Anonymkode: a251f...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
fitnessvegard skrev (45 minutter siden):

Hei,

Jeg trener 6 dager i uka på studio. Jobber med kostholdet mitt for å gå opp i vekt og for å kunne bygge mer muskler. 

Men når det kommer til de fleste smoothiene så skal man ha banan i, jeg er så "heldig" som er allergisk mot dette OG eple, dette er noe  som har irritert meg i mange år.

Noen som har en ide om hva jeg kan erstatte bananen med?

takk for alle forslag:)

Avocado :)

Anonymkode: e8d77...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, har forslag. Å jobbe med kostholdet innebærer ofte å utfordre tanker man har om kosthold. Utfordre tanken om at smoothies er noe som helst annet enn findelt og blandet mat/drikke. Du kan få i deg mat og drikke på en uendelighet av måter. Bare fantasien setter grenser. Bruk nysgjerrigheten din. Hva liker du? Er du åpen og mottakelig, vil du kjenne at det ikke bare er det du ikke tåler, du har lyst på.

Anonymkode: 4f153...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det høres ut som en ganske enkel allergi å jobbe rundt, lover deg at løk og hvitløk er mer komplisert😅 

Finn noe annet du liker rett og slett. Avokado, nøtter, drikk en sjokolademelk, spis en proteinbar?

Anonymkode: 304dd...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...