AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Del Skrevet 7. januar 2021 Noen her som har erfaringer med skousen? Pleier aldri å handle der, men kikket litt på tilbudene deres. Tenkte over nett. Hvordan er de på levering og kundeservice? Anonymkode: f8749...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Del Skrevet 7. januar 2021 De er bedre en Elkjøp. Anonymkode: a9e42...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Del Skrevet 7. januar 2021 Bestilte der i høst. Ingen problemer, fikk varen min og den var som forventet. Anonymkode: 890e0...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 7. januar 2021 #4 Del Skrevet 7. januar 2021 Ok priser på hvitevarer vi bestilte. Mulig vi var uheldig med både sjåfør som leverte, men de satte bare fra seg varene på fortauet, og ville ikke være behjelpelig med å flytte varene bort til inngangsdøren (fortsatt på bakkeplan, men 8-10 meter lenger bort). Det var tunge hvitevarer, så å få hjelp bort til inngangsdøren hadde vi forventet. Ga tilbakemelding til Skousen på dette, og fikk bare et frekt svar tilbake. Dårlig inntrykk etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bestilte der i høst. Ingen problemer, fikk varen min og den var som forventet. Anonymkode: 890e0...dae Hvordan avtalte dere levering? Jeg prøvde å kjøpe en hvitevare på nettsidene deres, men får ikke opp noe valg for tidspunkt for levering. Anonymkode: e8061...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Del Skrevet 7. januar 2021 Skousen eies av White away, og sistnevnte har jeg i alle fall god erfaring med. Bra kundeservice og problemfri levering av varer. Anonymkode: ed0fd...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Del Skrevet 7. januar 2021 rotekopp1989 skrev (41 minutter siden): Ok priser på hvitevarer vi bestilte. Mulig vi var uheldig med både sjåfør som leverte, men de satte bare fra seg varene på fortauet, og ville ikke være behjelpelig med å flytte varene bort til inngangsdøren (fortsatt på bakkeplan, men 8-10 meter lenger bort). Det var tunge hvitevarer, så å få hjelp bort til inngangsdøren hadde vi forventet. Ga tilbakemelding til Skousen på dette, og fikk bare et frekt svar tilbake. Dårlig inntrykk etter det. Basislevering er til tomtegrensa. Du må betale mer for levering ved dør, og enda mer for innbæring. Anonymkode: 5147a...753 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 7. januar 2021 #8 Del Skrevet 7. januar 2021 Kjøpte et enormt kjøleskap derfra i høst. Betalte for innbæring. Fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 7. januar 2021 #9 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen her som har erfaringer med skousen? Pleier aldri å handle der, men kikket litt på tilbudene deres. Tenkte over nett. Hvordan er de på levering og kundeservice? Anonymkode: f8749...b8e Jepp, veldig gode erfaringer! Foretrekker de framfor Elkjøp og Power. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 7. januar 2021 #10 Del Skrevet 7. januar 2021 Kjøpte oppvaskmaskin via nett hos Skousen i fjor. Ble imponert over hvor raskt jeg fikk den levert. Veldig fornøyd med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. januar 2021 #11 Del Skrevet 7. januar 2021 Fortrekker Skousen, får alltid gode tilbud og får frakt og henting gratis. OG de er raske, noe helt annet enn Elkjøp, hyggelige er de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Del Skrevet 7. januar 2021 Høres bra ut. Er lei lokale elkjøp, så fint å prøve noe nytt 😊 Anonymkode: f8749...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Del Skrevet 7. januar 2021 Vi er fornøyde her. De leverte utenfor døra (enebolig på bakkeplan). Anonymkode: a0e91...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Del Skrevet 7. januar 2021 Veldig fornøyd med priser. Men, de som leverte lagde en enorm ripe i nytt tregulv. De ville ikke ta på seg ansvaret heller. Møkkafolk. Anonymkode: acd2d...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Veldig fornøyd med priser. Men, de som leverte lagde en enorm ripe i nytt tregulv. De ville ikke ta på seg ansvaret heller. Møkkafolk. Anonymkode: acd2d...0b7 Samme her! Anonymkode: 94ea0...c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Del Skrevet 7. januar 2021 De frekkeste folkene jeg noen gang har møtt. Anonymkode: ae00f...f27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Veldig fornøyd med priser. Men, de som leverte lagde en enorm ripe i nytt tregulv. De ville ikke ta på seg ansvaret heller. Møkkafolk. Anonymkode: acd2d...0b7 Ta saken videre. Slike saker får elektronikkbutikkene dessverre ofte, og de må betale ut erstatning. Anonymkode: e8061...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #18 Del Skrevet 25. februar 2021 Var på Skousen for å kjøpe komfyr-topp, kjøpte en induksjon-topp, som jeg returnerte da jeg ikke var fornøyd med den. Står da i butikken å vurderer andre komfyr-topper da selger plutselig sier at "du kommer aldri til å bli fornøyd du" ehhh hva? Han fortsatte med " så du får pengene igjen, og kan gå å kjøpe komfyr-topp en annen plass. Jeg ble ganske satt ut alså, jeg var ikke ønsket der som kunde! Jeg er alltid høflig og hyggelig mot alle, så dette var helt ubegrunnet og langt over grensen! Employee of the year asså! Anonymkode: 2c68c...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå