AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Jeg er i uke 34, men i det siste har jeg hatt mye «mens»smerter som har tatt seg opp. Idag har jeg ikke klart å sittet på rompa da jeg får skikkelig press mot endetarmen (det gjør vondt) og har også begynt å få litt løsere avføring. Har menslignende smerter nederst i magen konstant. Og mye kynnere har jeg hatt hver dag de siste ukene. Har flere hatt det slik? Eventuelt hvor lenge før fødsel?? Er det nedpress som kjennes ut som et press mot endetarmen ? Anonymkode: 2123e...4e2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Jeg hadde det sånn ca.én uke før fødselen. Fikk tegningsblødning og slimproppen gikk to dager før fødsel. Anonymkode: 72897...7a1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Hva slags uke fødte du da?😊 Anonymkode: 2123e...4e2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Jeg hadde det slik fra uke 32, og fødte i styrtfødsel i uke 39. Så man kan vel si at kroppen ble godt forberedt til fødsel av alle kynnerne og nedpresset😄 Anonymkode: e52eb...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå