AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: 27103...edd Takk😔 Anonymkode: 9c9bf...14a
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Selvfølgelig ikke, det er faktisk helt sykt.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Trener du noe da? Anonymkode: 7ed16...aa6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Trene? Ha! Da jeg var 18 trente jeg null, røyka og drakk hver helg, men var aldri i ro. Nei, far må se hele bildet av dattera. Hva gjør hun ellers? Går hun på skole? Jobb, venner, fritiden? Anonymkode: 6458c...e35 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Nei, det er ikke greit i det hele tatt. Jeg har i oppveksten blitt fortalt at jeg var lat. Så nå sliter jeg med å slappe av med god samvittighet. Alltid noe man kunne gjort, kunne alltids trent mer. Anonymkode: be385...187 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 Hei TS Kom deg vekk fra han. Du kommer til å bli så utrolig sint på deg selv i fremtiden hvis du lar dette skje igjen. Tiden din er viktig. Hvert sekund teller. Anonymkode: 3d881...d8e 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Jeg fant ut at jeg har høyt kolesterol, men er på grensen til undervektig, så blir trist når han skal få meg til å føle meg feit... Jeg vil spise sunt, men han gjør absolutt ingenting for å gjøre det lettere for meg. Kjøper sjokolade og drittmat til meg hver dag, lager pizza til middag hver dag, for så å kjefte på meg fordi grunnen til at jeg har høyt kolesterol er fordi jeg ikke trener... Han vil at jeg skal løpe ute i -10 og bekmørket etter skolen... Jeg har trent mye før, men ikke de siste månedene siden jeg ikke har abonnement på noe senter eller treningsklær som er varme nok. Går en time til skolen hver dag, og resten må jeg sitte og jobbe med skole:/ Anonymkode: 9c9bf...14a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 I går fikk han helt raserianfall og kjeftet og kalte meg lat:/ Anonymkode: 9c9bf...14a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I går fikk han helt raserianfall og kjeftet og kalte meg lat:/ Anonymkode: 9c9bf...14a Det er IKKE greit. Og du? Du fortjener en unnskyldning! Det er ikke usannsynlig at dette overhodet ikke handler om deg, det rakner for topplokket til folk under denne tiden med ekstra belastning. Snakk med en du stoler på. Stor klem fra meg. Anonymkode: 6a0b1...d89 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er IKKE greit. Og du? Du fortjener en unnskyldning! Det er ikke usannsynlig at dette overhodet ikke handler om deg, det rakner for topplokket til folk under denne tiden med ekstra belastning. Snakk med en du stoler på. Stor klem fra meg. Anonymkode: 6a0b1...d89 Tusen takk❤️ Han sier ikke unnskyld, og nå vil jeg bare være sur og trekke meg tilbake, men han blir enda sintere på meg hvis jeg ikke tar noe initiativ til å prate med ham, så jeg får vel bare akseptere det😕 I dag later han som at ingenting har skjedd... Det er alltid sånn det er😞 Anonymkode: 9c9bf...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå