AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Jeg har hatt to kjærester. Den første var veldig opptatt av å eksperimentere og å ha "avansert" sex. Litt sånn fifty shades, det var bakfra og anal og deepthroat og håndjern. Det var første kjæresten min, da jeg begynte å studere og han var noen år eldre. Det tok slutt, jeg hadde en lang periode uten seksualliv fordi jeg trengte å roe ned. Så traff jeg nummer to, og det endret alt. Vi er nakne, ikke noe gummi eller lær og sånn, vi kliner og knuller uten masse greier, vanilje så det holder, men "kaninen i meg" er vekket. Det er helt annerledes, og jeg fikk mitt livs beste orgasme i misjonærstillingen. Tenk det. Så folk er ulike. Nå er jeg blitt 22 år og har det bra. Anonymkode: 5b774...eff 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Foretrekker krokan. Anonymkode: 13f2c...eed 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Viktig med litt fokus på at vaniljesex er bra! Anonymkode: 9eecf...579 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Takk for info? Selvsagt skal du kun ha sex du ønsker og tenner på. Høres ut som du har det bedre nå! Anonymkode: 75f88...27a 1
Fioljenta Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Så flott! Det viktige er jo at dere har sex begge liker. 💜 Og hvis dere skulle ønske å variere, så finnes det mange måter å variere vaniljesex! Vaniljesex kan faktisk også være avansert (uten deepthroat, anal, håndjern, pisk, lær, etc.) Deilig. 3
OlsenHansen Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Hvorfor har vanilje rykte som smakløst/kjedlig? Er jo en av de beste smakene. 9
Nerine_ Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Alle har sine preferanser, fint at du har funnet din🙂 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 Vanilje er bra. Men det kan bli for mye. Det samme gjelder sjokolade. Siden vi først jobber med definisjonen av vanilje, så er mitt spørsmål dette. Er sex med stor kuk vanilje? Eller? Lærer noe nytt hver dag. Anonymkode: 576dc...3cf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er en mann i godt voksen alder og mener at vanilje er helt greit for unge par som er i forelskelsens rus, andre par også for den del. Når du blir sammen med noen så er det som regel på bakgrunn av forelskelse, i denne perioden så har man evig nok med den ekstra boosten forelskelsesrusen gir. I den perioden skulle det ikke være nødvendig å kle seg ut i lakk og lær og sette på håndjern, buttplugg og gag ball. Nyt kjærligheten og forelskelsen og Kos dere med vaniljesexen så lenge den varer og virker for begge parter. Senere når det kanskje begynner å dabbe av litt så har dere ikke brukt opp alle triksene i boka og kan spe på med litt mer krydder, og kanskje dere slipper unna å måtte stå på hodet med en banan i ræva til slutt for å tenne 🙂 Anonymkode: 0b065...615 1
Bamseklemmer Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så traff jeg nummer to, og det endret alt. Vi er nakne, ikke noe gummi eller lær og sånn, vi kliner og knuller uten masse greier, vanilje så det holder, men "kaninen i meg" er vekket. Det er helt annerledes, og jeg fikk mitt livs beste orgasme i misjonærstillingen. Tenk det. Så folk er ulike. Nå er jeg blitt 22 år og har det bra. Anonymkode: 5b774...eff Så fantastisk å lese👌 "Hjelpemidler"... det ligger i ordet, og hvem trenger kunstig hjelp når der er real love?😉
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har alltid vært glad i vanilje, Og prøvd det meste annet mellom himmel og jord, hadde et langt forhold med en dom hvor jeg var sub. Er ekstremt seksuell og har i det hele prøvd "det meste" og hatt mange eventyr. Men ingenting slår litt god gammeldags misjonærstilling, jeg kommer lett av den, jeg liker å ha tyngden av en mannekropp på meg og jeg liker å kline. Alt til sin tid da, variasjon er nøkkelen for meg. Man kan jo ha vaniljesex en dag og eksperimentere en annen. Seksualitet er jo også litt flytende og endrer seg gjennom livet og etter hvem man er med. Og her høres det jo også ut som dette med å eksperimentere var noe som ble kastet litt tilfeldig på deg fordi en kjæreste ville det, ikke fordi det var dine fantasier og ønsker. Anonymkode: 636bc...422 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 Jeg er mest glad i sjokolade. Anonymkode: 704f9...7d6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men ingenting slår litt god gammeldags misjonærstilling, jeg kommer lett av den, jeg liker å ha tyngden av en mannekropp på meg og jeg liker å kline. For deg. Som allerede presisert her, vi er ulike, og liker ulike ting. Vanilje er i grunn et artig ord å bruke på det. Mange liker vanilje, men vi er også mange som liker sjokolade, krokan, pistasj og mye mer. For min del er misjonærstilling rett og slett tamt og kjedelig, selv om jeg liker det meste av sex. Det er på ingen måte det som tenner meg mest i senga. Det er helt greit at folk er forskjellige. Det finnes ingen fasit, det er en subjektiv greie. Anonymkode: 704f9...7d6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har også prøvd mye, og helt klart, såkalt vaniljesex er absolutt best!! Ikke kjedelige, det kan varieres mye. På venninneklubb diskuterte vi dette, og vi tror et fåtall damer liker analsex og å bli slått gul og blå. Føler på meg det er en liten gruppe litt sære folk som liker sånn, akkurat som noen liker å skille seg ut utseendemessig eller få oppmerksomhet for ekstreme ting. Anonymkode: 73362...3fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå