Gå til innhold

Alle menn! Se hit, ang penisstr.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du som mann forholdt det til en slik case? 

Du har ny dame, hun er råfin og du er veldig stolt av henne. Hun virker ordentlig, pent kledd, vakker figur og er drømmedama. Du selv er alminnelig kjekk men har under gjennomsnittet penisstr og har komplekser for dette.

Etter flere år sammen så finner du ut at hun har hatt rundt 50 sexpartnere på ca 2-3 år før hun traff deg og ALLE hun har hatt sex Eller vært i forhold med tidligere har veldig stor penis. Hun er venner med flere av disse på facebook og har i starten av forholdet hatt kontakt med noen av de. Hun sier det ikke betyr noe og at dette bare er tilfeldig og hun sier du er mer enn bra nok.

Hva føler du som mann og hva gjør du? 

Anonymkode: 8783c...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor lang tid har du brukt på å pønske ut dette tullescenariet?

Endret av Hunmedham
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blir umulig å svare på. Er i et slikt tilfelle en av "de andre".

Men, som medmenneske, anbefaler jeg deg å ikke overtenke, hun har det nok mer enn godt nok med deg.

Anonymkode: 81270...768

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor fant hun 50 stykker med veldig stor penis i løpet av 2-3 år som ville ha sex med henne? De aller fleste menn har jo faktisk ikke veldig stor penis.

Anonymkode: 643fc...feb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er en case..

AnonymBruker
Skrevet

Det er en veldig urealistisk og merkelig case

Anonymkode: 90683...26b

• Liker 3
Skrevet

Vedder en million på at du ikke tør å spørre om det samme med brukernavn...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er endelig blitt voksen og bryr meg veldig lite om andres penisstørrelse. Det er mange som har større enn meg og mange som har mindre. Hva er poenget i å bry seg med noe man ikke kan gjøre noe med?

AnonymBruker
Skrevet

HI her.

Nei det er min case, bare at jeg er kvinne og han er mann så tenk omvendt. Kvinner med store bryst. Vil bare ha svar på hvordan en mann ville følt det om det var omvendt. !!!! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

HI her.

Nei det er min case, bare at jeg er kvinne og han er mann så tenk omvendt. Kvinner med store bryst. Vil bare ha svar på hvordan en mann ville følt det om det var omvendt. !!!! 

Jeg har hatt sex med over 50 stk og ikke møtt en eneste mann som ikke har noe komplekser for penis. Enten mener de den er for tynn, for skeiv, for lite/stort penishode, hengeballer, for kort. Regner med at kvinner er samma ang bryster. Er mye som kan være «feil» man finner 🙄 I ditt tilfelle er du usikker pga størrelse av egne pupper. 

Ikke bry deg om at duden har hatt seg med jenter med store pupper. Han er med deg og gir faen i om tidligere knull har silikon eller naturlig store pupper. Han er med deg. 

Prøv å vri det litt om. Jeg vedder på at fyren du er med nå ikke er totalt perfekt. Men du sitter ikke å tenker over detaljer på han og begynner tenke på dine ekser som kanskje var bedre på den lille detaljen.,,,,

F eks han du er med nå har kanskje ikke like digg rumpe som din ex. Men det vil ikke si at du sitter å tenker på din eks sin rumpe når du ser på typen din sin rumpe 🙄

Anonymkode: c19d0...6f9

AnonymBruker
Skrevet

Du kan for pokker ikke sammenligne penis med pupper? 

Anonymkode: fb33a...6be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hva føler du som mann og hva gjør du? 

Hvis dama har hatt 50 knaller mellom beina så er penisstørrelsen min det siste jeg tenker på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

HI her.

Så du har tenkt å prøve å få oss til å tro at en mann har funnet 50 kvinner med store pupper som har villet ha sex med han i løpet av 2-3 år? 😂😂😂

Skrevet

Jeg hadde stolt på min partner, uten tillit hadde de nemlig ikke vært min partner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så du har tenkt å prøve å få oss til å tro at en mann har funnet 50 kvinner med store pupper som har villet ha sex med han i løpet av 2-3 år? 😂😂😂

Kjekk mann, egentlig out of my league! Tidligere kalt damemagnet og nå skjønner jeg hvorfor 😥

Skrevet

At jeg er mer enn penisen min

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt sex med over 50 stk og ikke møtt en eneste mann som ikke har noe komplekser for penis. Enten mener de den er for tynn, for skeiv, for lite/stort penishode, hengeballer, for kort. Regner med at kvinner er samma ang bryster. Er mye som kan være «feil» man finner 🙄 I ditt tilfelle er du usikker pga størrelse av egne pupper. 

Ikke bry deg om at duden har hatt seg med jenter med store pupper. Han er med deg og gir faen i om tidligere knull har silikon eller naturlig store pupper. Han er med deg. 

Prøv å vri det litt om. Jeg vedder på at fyren du er med nå ikke er totalt perfekt. Men du sitter ikke å tenker over detaljer på han og begynner tenke på dine ekser som kanskje var bedre på den lille detaljen.,,,,

F eks han du er med nå har kanskje ikke like digg rumpe som din ex. Men det vil ikke si at du sitter å tenker på din eks sin rumpe når du ser på typen din sin rumpe 🙄

Anonymkode: c19d0...6f9

Vel du har jo ikke hatt sex med oss alle;)

Gjest Audiot
Skrevet

Helt ærlig hadde jeg aldri følt meg trygg på at hun mente jeg var tilstrekkelig.

Skrevet

Det er nok mer fruktbart å tenke å gjøre noe med komplekset for penisstørrelsen enn akkurat hvor mange hun hadde blitt pult av før jeg kom inn i bildet.

Femti stykker på på et par- tre år er ikke mer enn man må forvente hvis hun ikke bare er kjærestejente, men at hun er på kuk- karusellen. Det er mellom en og to i måneden.

AnonymBruker
Skrevet

Utgangspunktet:

Tatt min hatt og forlatt åstedet.

Oppdateringen:

Du er klar over at pupper er staffasje, mens kuken er et verktøy. Prøv å lukke øynene når du har sex. Ser du om puppene er store eller ikke? Kjenner du om kuken er stor eller ikke? Hvis svarene er hhv «nei», og «ja», bør det være ganske klart at de to ikke kan sammenliknes. 

Anonymkode: db9db...f96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...