AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hvordan ville du som mann forholdt det til en slik case? Du har ny dame, hun er råfin og du er veldig stolt av henne. Hun virker ordentlig, pent kledd, vakker figur og er drømmedama. Du selv er alminnelig kjekk men har under gjennomsnittet penisstr og har komplekser for dette. Etter flere år sammen så finner du ut at hun har hatt rundt 50 sexpartnere på ca 2-3 år før hun traff deg og ALLE hun har hatt sex Eller vært i forhold med tidligere har veldig stor penis. Hun er venner med flere av disse på facebook og har i starten av forholdet hatt kontakt med noen av de. Hun sier det ikke betyr noe og at dette bare er tilfeldig og hun sier du er mer enn bra nok. Hva føler du som mann og hva gjør du? Anonymkode: 913b7...b97
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva føler du som mann og hva gjør du? Anonymkode: 913b7...b97 Først ville jeg syntes det var forkastelig at jeg hadde latt meg forføre av en feltmadrass, og kanskje blitt litt uggen og fått noen tillitsproblemer etter det. Men det hadde nok gått seg til etter hvert. Tror jeg. Vi hadde jo tross alt vært sammen noen år så. Ut ifra penisstørrelsen ville jeg ikke tenkt så mye på det. Det er det jeg kan tilby henne, og er hun ikke fornøyd så får hun pakke sekken selv. Imellomtiden får hun ta til takke med det hun selv har valgt. Noe trollmann er jeg ikke, og noe operasjon er fullstendig uaktuelt. Take it or leave it. Anonymkode: d20da...af4 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi hadde jo tross alt vært sammen noen år så. Åja, ser nå at du skrev "ny dame". Vel, det hadde nok gjort at jeg hadde fått kalde føtter. Kanskje prøvd å få det til, men jeg ville neppe anstrengt livet av meg. Anonymkode: d20da...af4 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 When you go big, you never go back Jeg hadde stilt spørsmål ved det egentlige motivet hennes for å bli sammen med meg. Hun har en baktanke. Noe hun skal oppnå. Anonymkode: 7e6ad...551
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan ville du som mann forholdt det til en slik case? Du har ny dame, hun er råfin og du er veldig stolt av henne. Hun virker ordentlig, pent kledd, vakker figur og er drømmedama. Du selv er alminnelig kjekk men har under gjennomsnittet penisstr og har komplekser for dette. Etter flere år sammen så finner du ut at hun har hatt rundt 50 sexpartnere på ca 2-3 år før hun traff deg og ALLE hun har hatt sex Eller vært i forhold med tidligere har veldig stor penis. Hun er venner med flere av disse på facebook og har i starten av forholdet hatt kontakt med noen av de. Hun sier det ikke betyr noe og at dette bare er tilfeldig og hun sier du er mer enn bra nok. Hva føler du som mann og hva gjør du? Anonymkode: 913b7...b97 Det hadde aldri skjedd at jeg hadde datet en sånn dame. Jeg har standarder. Anonymkode: b9fde...602 3
Gjest Alterego666 Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er venner med flere av disse på facebook og har i starten av forholdet hatt kontakt med noen av de. Hun sier det ikke betyr noe og at dette bare er tilfeldig og hun sier du er mer enn bra nok. Hva føler du som mann og hva gjør du? Hvis jeg ikke klarer å stole på henne er hun ikke kjærestemateriale. Uansett hadde jeg ønsket større selvtillit før jeg ønsket større penis.
Epictetus Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Det får være grenser for hvor langt man skal dra hypotetiske situasjoner. "Under gjennomsnittlig"? Altså. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Hadde tenkt at det er godt å være så rik at jeg kan få sexy dame på tross av penisstørrelsen. Anonymkode: 54d76...984 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 ALLE 50 hadde VELDIG stor penis? Dette må jo ha vært et forskningsprosjekt eller noe? Og hvordan kan du si ny dame, og virker ordentlig, når denne hypotetiske situasjonen kommer flere år ut i samlivet? Anonymkode: 80996...f00 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Er kvinner virkelig så opptatt av størrelse på penis? Dersom behovet er en stor penis - er det fordi hun er vid nedentil? Bare lurer.... Anonymkode: f8df5...cc2 1
Trolltunge Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Mannen burde mer ha lurt på den mentale kapasiteten og sosial intelligens, samt troverdighet og psykisk tilstand, dersom hun fortalte ham at hun hadde vært med 50 menn, og at samtlige hadde veldig stor penis. 1. Man forteller ikke slikt, med mindre man ønsker å bryte noen ned. 2. Det er ikke troverdig at hun faktisk hadde vært med så mange som alle hadde veldig stor penis. Så kunne man sirklet litt frem og tilbake mellom de punktene, og uansett slått fast at enten hadde hun vært en utrolig lite sosial kompetent løgner, regelrett være idiot, eller ha svært ondskapsfulle personlighetstrekk. Uansett hva av dette som var realiteten, hva man landet på, hadde hun ikke vært et menneske å ha forhold til. Et mer realistisk scenario hadde vært mer interessant. Endret 7. januar 2021 av Trolltunge 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 Størrelse HAR betydning!!! Ikke all, men MYE betydning!! Hilsen ei som er sammen men en fyr med liten penis, men penger.. 💁♀️ Anonymkode: f8c70...f13 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 It is not the size of the boat, but the motion in the ocean Anonymkode: b4cfe...906
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 Skal godtgjøres å ligge med 50 menn med kun store peniser. Har hatt en del sex partnere selv og det er som å gamble hver eneste gang. Noen har liten, noen er tykke, noen tynne og noen lange. Alle peniser er forskjellige. Viktigste for meg er kjemien og hvordan de er i sengen. Beste jeg vet er en mann som bryr seg om mine behov og ikke kun sine egne. Har ligget med menn med stor penis som er elendig i senga. Derimot menn med små eller gjennomsnittlig er mye flinkere. Ikke tenk så mye på det. Heller ikke fokuser på hvor mange sex partnere din partner har hatt før. Fokuser på hvordan deres kjemi er og behovet til partneren din. Utforsk sexualiteten deres sammen. Den blir bare bedre med tiden. Anonymkode: 8f514...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Størrelse HAR betydning!!! Ikke all, men MYE betydning!! Hilsen ei som er sammen men en fyr med liten penis, men penger.. 💁♀️ Anonymkode: f8c70...f13 Skjønner at dette Innlegget bare er ment for å provosere. Dårlig forsøk må jeg si. Anonymkode: 3e5a7...42a
Epictetus Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: It is not the size of the boat, but the motion in the ocean Anonymkode: b4cfe...906 Har du noen gang vært til sjøs? Det er betydelig forskjell på reisekomfort mellom en stor båt og en liten båt når det blir mye hav.
Liveyourlife Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 50 partnere i forkant? So what?? Uansett...... stor eller liten Jeg hadde vel følt meg spesiell, for at det var akkurat meg hun ville ha og ikke en av de andre. Hun har jo tross alt smakt litt på livet
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #18 Skrevet 8. januar 2021 Personlig ville jeg aldri vært med en dame som ikke er jomfru. 🤷♂️ Anonymkode: 6f688...b0f
Østkantgutt1913 Skrevet 8. januar 2021 #19 Skrevet 8. januar 2021 Dumping prompte Nok av fisk i havet 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #20 Skrevet 8. januar 2021 Epictetus skrev (10 timer siden): Har du noen gang vært til sjøs? Det er betydelig forskjell på reisekomfort mellom en stor båt og en liten båt når det blir mye hav. Anonymkode: b4cfe...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå