AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hvordan gjør dere det? Tips? Hvis dere ikke kommer sammen, pleier du som dame alltid få hjelp fra mannen til å komme? Før eller etterpå? Hva foretrekker du som mann? Anonymkode: 41790...1c9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Han venter til jeg har kommet en gang også kommer han som regel sammen med meg når jeg når orgasme nr.2. K35 Anonymkode: 314cc...022 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Har kommet sammen en gang. Aldri knekt koden på den timingen med noen partnere. Jeg kommer vanligvis først (av oral eller under sex). Om jeg ikke gjør det, så kommer jeg ikke (med mindre jeg gjør det selv). Når han er ferdig, er han helt ferdig. Anonymkode: 2a6de...52e
Syngemann Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Kjenner når hun er nærme, holder henne på kanten mens det bygger seg opp i meg, Kommer når jeg knuller orgasmen hennes .1ste andre eller tredje gangen. eller Suge-fingre henne til hun drar meg opp for å knulle når hun kommer. Noen gangerer av det kommer vi sammen. Har skjedd første gangen også Når hun styrer det kan hun ri seg til kanten, vi har øyekontakt og jeg sier ifra når jeg er nær. Litt mer oppmerksomhet på klitten og bryster før hun slipper seg løs. Endret 7. januar 2021 av Syngemann
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Kommer alltid samtidig. Tok 1-2 år før vi klarte det ganske uanstrengt. Vært sammen i 10 år, og timinga er fortsatt perfekt. Anonymkode: d4046...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Vi gjør det av og til. Da er det som regel han som må holde seg til jeg sier i fra. Hvis det blir vanskelig for han å holde seg trekker han seg ut og fingrer/slikker en stund i stedet, før han fortsetter. De gangene vi ikke kommer samtidig pleier som regel jeg å komme først. Noen få ganger kommer han først, men jeg synes det er vanskelig å beholde tenningen når han har hatt utløsning og er «ferdig», selv om han mer enn gjerne slikker meg etterpå. Anonymkode: 81869...6d2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Vi kommer ganske ofte sammen. Jeg kommer veldig lett og flere ganger, så har jo mange forsøk på å treffe. I tillegg så er det litt sånn at det at den andre nærmer seg gjør at man begynner å nærme seg selv, ingenting gjør meg kåtere enn når jeg merker han er helt på kanten. Han tenner også veldig på mine orgasmer, og jeg tror han kan "time" orgasmen sin litt etter når han merker jeg er nær igjen. Med noen menn er det gjerne sånn at de på et tidspunkt er klare til å fyre av når som helst, det handler bare om å holde igjen på slutten. Så mitt tips går litt på det da, er å være veldig tydelig på når dere kommer, si fra når du nærmer deg, og så kan man si mye med kroppspråket - klem han fast, pust og pes og stønn, og jobb for orgasmen med bevegelser og kniping og alt du nå må gjøre for å komme. Han blir tent av å føle på at orgasmen din er nær, og da vet han at han også kan race mot målet. Funker veldig bra, hvis du vil ha en mann til å komme fordi du ligger og kjeder deg litt så er det også bare å fake en ekstremt sterk orgasme så kommer han gjerne med en gang 😛 Anonymkode: 06bb9...62c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Samboer holder igjen orgasmen så godt det lar seg gjøre til jeg kommer, og da kommer han også. Noen ganger kommer jeg lettere enn andre, og da holder vi på lenge før han kommer også, så det varierer jo litt. Anonymkode: 3df98...d80
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #9 Skrevet 14. januar 2021 Vi har vært sammen lenge og kjenner hverandre godt, også når det gjelder sex. Hun kommer gjerne et par ganger før meg, og da oftest sammen. Pikken er jo stiv en stund etter utløsning og hun kan også komme en eller to ganger etterpå. Heldigvis er hun relativt "lettpult" og slipper seg løs. Da er nytelsen størst for oss begge. I mine yngre dager var det ikke like lett å holde igjen, men man "lærer" etter hvert. Anonymkode: 166af...87e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #10 Skrevet 14. januar 2021 Jeg er kvinne og kommer lett, og ofte samtidig med mannen. Vanligvis får jeg en eller flere orgasmer under forspillet, og når vi knuller kan jeg vente med å komme til han kommer, så vi avslutter samtidig. Hvis det haler ut kan jeg gjerne få han til å komme også, ved å øke intensiteten i berøring og lyder, samtidig som jeg kommer, og da kommer de fleste menn bare av sammentrekningene mine. Med nye menn, som prøver å holde lenge synes jeg det er morsomt å øke intensiteten slik at de kommer før de har tenkt, og heller oppmuntre til en runde nummer to. Anonymkode: f8794...40f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #11 Skrevet 14. januar 2021 Jeg foretrekker at vi ikke kommer sammen. Gjør det noen ganger, hvis min orgasme bikker mannen over kanten, men så langt vi kan styre det så unngår vi det. Grunnen er at det er så deilig å få kjenne hvordan orgasmen bølger i partneren. Det rekker man ikke ordentlig dersom man kommer selv, da er alt fokus på egen orgasme. Jeg elsker å kjenne hvordan kroppen hans beveger seg, hvordan han blir ekstra intens, hvordan nytelsen tar fullstendig overhånd og hvordan han mister kontakt med verden et øyeblikk. Vanligvis kommer jeg først, en gang eller to, og så kommer han. Hvis han ikke klarer å holde igjen, så kan han ofte fortsette litt etterpå før han blir slapp (da skal det ikke så mye til for å bikke meg over, for jeg blir så tent av at han kommer). "Nødløsning" er at han gir meg en klitorisorgasme med fingrene etterpå. Eller, det gjør han noen ganger selv om jeg har kommet vaginalt. Noen veldig få ganger har jeg opplevd å ikke få orgasme selv etter iherdig innsats fra begge. Dette er heldigvis sjelden, og det stresser meg ikke på noen måte. Anonymkode: 4acf0...5f2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #12 Skrevet 14. januar 2021 Jeg kommer som regel mange ganger før han kommer, og kommer veldig ofte når han kommer også. Det er så deilig at han kommer at jeg da ofte kommer selv om det er litt uventet og ikke føltes som riktig timing. Anonymkode: 9da1c...e5a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #13 Skrevet 14. januar 2021 Vi kommer nesten alltid sammen, med 27 års.erfaring :-) Vi er begge to er fornøyd med å komme bare én gang, ingen av oss har behov eller lyst på noe mer. Vi strekker gjerne kosestunden med at begge to balanserer på kanten til å komme. Til slutt avslutter jeg med med en finger på klitten mens han tar meg hardt og spruter meg full, gjerne bakfra. Anonymkode: 61b80...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå