Gå til innhold

Hva slags PS4 spill spiller dere? Trenger litt tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt rådvill akkurat nå og lurer hva dere andre driver å spiller for tiden? Trenger litt tips.

Hva jeg ikke liker å spille;, RPG-online, horrorspill eller overnaturlig spill, sportspill, stort sett spill hvor man skal slakte ned for fote som fps.

Det jeg liker; spill ala Super Mario (annen konsoll, men den type spill), LittlebigPlanet (har begge versjonene), det å utforske planeter og ting, byggespill ala The Settlers, SimCity, Tropico, adventure type klikk spill, rpgs som Final Fantasy (har spilt vrs 7 til 10) osv. Har sims4, men går så fort lei for det eneste som er interessant er egentlig å innrede hus (hehe). 

Har vært inne på Playstation Now og kikket, og alt er jo gratis. Men er det noen spill dere kan anbefale som er i bulken av hva jeg liker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat passert 100 timer i Dragon Quest XI. Nettopp blitt ferdig med 'Act 2', og har hele 'Act 3' igjen.

Kanskje det beste RPG som er laget i nyere tid, 9.8/10.

Vil anbefale det til alle som liker klassiske RPG-spill.

Anonymkode: f40f0...798

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Assassin's Creed Origins og Odyssey har elementer av RPG, men kanskje ikke i så stor grad som andre rene RPG-spill, men de har greie overnaturlige elementer, iblandet mytologi og historie, og så klart en hel del fantasi også. Valhalla i samme serie er vel noe liknende, men det har jeg ikke spilt så veldig mye av ennå. Det er utrolig gode spill, i hvert fall! Ellers anbefaler jeg generelt Red Dead Redemption 2, som er verdens beste spill punktum. 

Anonymkode: 77ba0...e7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Assassin's Creed Origins og Odyssey har elementer av RPG, men kanskje ikke i så stor grad som andre rene RPG-spill, men de har greie overnaturlige elementer, iblandet mytologi og historie, og så klart en hel del fantasi også. Valhalla i samme serie er vel noe liknende, men det har jeg ikke spilt så veldig mye av ennå. Det er utrolig gode spill, i hvert fall! Ellers anbefaler jeg generelt Red Dead Redemption 2, som er verdens beste spill punktum. 

Anonymkode: 77ba0...e7b

Oblivion, Skyrim og Dragon Age kan også legges til disse.

Anonymkode: b5767...869

AnonymBruker
Skrevet

Journey, child of light, seasons after fall, GRIS 

Anonymkode: 261e2...836

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...