AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Jeg er gravid for tredje gang. Ikke planlagt, jeg går på prevensjon, men fremdeles veldig velkomment. Vi har to nydelige jenter fra før og venter nå tvillinger. Vi har stabile yrker, hus, bil og både plass og hjerterom for en til, men to av barna må dele rom med mindre vi flytter. Min søster er noen år eldre enn meg. Tilsvarende «ting på stell». Hun har en datter, født etter flere IVF-forsøk. Det er tvilsomt at de får flere barn, både på grunn av alder og andre personlige årsaker. Og jeg ser at dette er vondt og vanskelig for dem. Da vi fortalte nyheten ble alle veldig sjokkerte, og jeg så at det gikk veldig inn på søsteren min at jeg blir gravid igjen. Mannen hennes, litt fleipete og litt surt klarte å lire av seg en kommentar med at de bare kunne ta barnet for oss, så deres datter får en søsken. Der startet det. Helt oppriktig. Moren min er nå overbevist om at det er det riktige å gjøre, og de har gått så rundt seg selv at de nå har fått det for seg at dette er både avgjort og realitet. Jeg er halvveis i svangerskapet, og søsteren min forteller alle hun kjenner at jeg bærer frem deres barn. Hun har til og med begynt å gjøre klart et barnerom! Når jeg forsøker å snakke fornuft i dem kaller de meg egoistisk og ondskapsfull og påpeker alle faktorene som gjør at jeg ikke «kan få dette barnet». De deler bilder av magen og ultralyden på sosiale medier og sprer «min søsters store nyheter». Som om jeg oppriktig frarøver min niese en søsken! Hvordan i alle dager skal jeg løse denne folka, utenom å flytte til annen del av landet (verden!?) og kutte dem ut av livene våre? Anonymkode: 24ad9...eb7 20
Populært innlegg Nidarosen Skrevet 7. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 7. januar 2021 Hva faen? 263
Gjest Nala79 Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Si klart og tydelig fra at du ikke gir fra deg noen av barna dine!!! Uten tvil!
Gjest EmKay Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Jeg henger meg på Nidarosen: Hva faen? Om du ikke ønsker å kutte ut hele gjengen, tror jeg du må få dratt dem alle med på en eller annen form for familieterapi. Dette er noe av det sykeste jeg har hørt...
Populært innlegg SoWhat? Skrevet 7. januar 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 7. januar 2021 Du skriver at dere nå venter tvillinger, men refererer til de som "barnet" gjennom hele HI. Enten er det deg, eller så er hele familien din gått inn i en alvorlig psykisk tilstand. Dette er bare for sykt til å være sant.... 117
Gjest Nala79 Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Eventuelt kan du vise dem denne tråden. Og si klart ifra til dem at dette er helt uforståelig, uaktuelt og at det ikke skjer. Ingen(!!!) Kan da ta fra dere barnet! Kanskje du slipper kutte dem ut ved at de kutter dere ut.. ( jeg hadde kuttet tvert!!!) Dette er vel ulovlig også? ( Hvis de trodde du var surrogatmor?) Hva i alle dager , sier jeg.. sykeste...
Populært innlegg studerende Skrevet 7. januar 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 7. januar 2021 Dette må da være tull? 95
Lorieen Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Hva FAEN? Gå til politiet og be om besøksforbud mot hele gjengen, og be dem ryke og reise. 43
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Du skriver at dere nå venter tvillinger, men refererer til de som "barnet" gjennom hele HI. Enten er det deg, eller så er hele familien din gått inn i en alvorlig psykisk tilstand. Dette er bare for sykt til å være sant.... Beklager, jeg hoppet over et avsnitt. De har bestemt seg for at hun skal ha en av tvillingene. Siden jeg skal ha to. Anonymkode: 24ad9...eb7 35
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Hva FAEN? Gå til politiet og be om besøksforbud mot hele gjengen, og be dem ryke og reise. Jeg er ikke bekymra for at de skal stjele barnet (før akkurat nå..) og jeg tror ikke politiet blander seg inn før det evt skjer noe straffbart? Anonymkode: 24ad9...eb7
SoWhat? Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beklager, jeg hoppet over et avsnitt. De har bestemt seg for at hun skal ha en av tvillingene. Siden jeg skal ha to. Anonymkode: 24ad9...eb7 Har de alvorlige diagnoser? 35
Lorieen Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke bekymra for at de skal stjele barnet (før akkurat nå..) og jeg tror ikke politiet blander seg inn før det evt skjer noe straffbart? Anonymkode: 24ad9...eb7 Det er jo fullstendig sinnsykt! Du må informere samtlige i familien din i klartekst om at det er totalt uaktuelt at du gir fra deg noen av ungene dine. Kutt de ut! Det der er sykt! 26
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 Populært innlegg #13 Skrevet 7. januar 2021 (endret) On 1/7/2021 at 2:57 PM, AnonymBruker said: Beklager, jeg hoppet over et avsnitt. De har bestemt seg for at hun skal ha en av tvillingene. Siden jeg skal ha to. Anonymkode: 24ad9...eb7 Man skiller da ikke tvillinger på den måten... Og man kan selvfølgelig ikke bare forvente å bare FÅ et barn fra sitt gravide søsken, bare fordi de har flere barn. Hjelpe meg! Anonymkode: 89434...62f Innlegget er ryddet for spekulasjon. Endret 9. januar 2021 av Elide 69
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 Hva var det jeg leste nå?? WTF?? Anonymkode: 2d34f...1b2 22
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Skrevet 7. januar 2021 Dette kan ikke være sant vel? Det finnes ikke en så gal familie? Anonymkode: b1386...d18 14
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 Jeg hadde kontaktet legen til samtlige Anonymkode: 57548...023 16
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Skrevet 7. januar 2021 SoWhat? skrev (7 minutter siden): Har de alvorlige diagnoser? Nei? Anonymkode: 24ad9...eb7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er gravid for tredje gang. Ikke planlagt, jeg går på prevensjon, men fremdeles veldig velkomment. Vi har to nydelige jenter fra før og venter nå tvillinger. Vi har stabile yrker, hus, bil og både plass og hjerterom for en til, men to av barna må dele rom med mindre vi flytter. Min søster er noen år eldre enn meg. Tilsvarende «ting på stell». Hun har en datter, født etter flere IVF-forsøk. Det er tvilsomt at de får flere barn, både på grunn av alder og andre personlige årsaker. Og jeg ser at dette er vondt og vanskelig for dem. Da vi fortalte nyheten ble alle veldig sjokkerte, og jeg så at det gikk veldig inn på søsteren min at jeg blir gravid igjen. Mannen hennes, litt fleipete og litt surt klarte å lire av seg en kommentar med at de bare kunne ta barnet for oss, så deres datter får en søsken. Der startet det. Helt oppriktig. Moren min er nå overbevist om at det er det riktige å gjøre, og de har gått så rundt seg selv at de nå har fått det for seg at dette er både avgjort og realitet. Jeg er halvveis i svangerskapet, og søsteren min forteller alle hun kjenner at jeg bærer frem deres barn. Hun har til og med begynt å gjøre klart et barnerom! Når jeg forsøker å snakke fornuft i dem kaller de meg egoistisk og ondskapsfull og påpeker alle faktorene som gjør at jeg ikke «kan få dette barnet». De deler bilder av magen og ultralyden på sosiale medier og sprer «min søsters store nyheter». Som om jeg oppriktig frarøver min niese en søsken! Hvordan i alle dager skal jeg løse denne folka, utenom å flytte til annen del av landet (verden!?) og kutte dem ut av livene våre? Anonymkode: 24ad9...eb7 Du tar det opp med jordmor eller legen (de som følger deg opp) så fort som mulig. Og ber om hjelp med å løse dette. For dette begynner å nærme seg indirekte kidnapping. Jeg er helt seriøst. Det klikka helt for noen i familien din og man bør begynne å ta det opp med riktige instanser. Det er noe psykisk. Ta det opp med de og vis innlegget og spør hvordan du ordner det i tilfellet de prøver å ta fra deg baby som nyfødt. Jeg tuller ikke. Det finnes diagnoser for slikt og det er farlig. Det finner folk som kidnapper andres barn.... Anonymkode: 10511...544 24
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 SoWhat? skrev (8 minutter siden): Har de alvorlige diagnoser? Åja! Du snakket om familien min? Haha! Mamma er bare typisk litt gammel, litt snever enke som lever for barnebarna. Søsteren min har bare gått totalt i IVF-kjelleren og har nok i perioder depresjon. Anonymkode: 24ad9...eb7 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tar det opp med jordmor eller legen (de som følger deg opp) så fort som mulig. Og ber om hjelp med å løse dette. For dette begynner å nærme seg indirekte kidnapping. Jeg er helt seriøst. Det klikka helt for noen i familien din og man bør begynne å ta det opp med riktige instanser. Det er noe psykisk. Ta det opp med de og vis innlegget og spør hvordan du ordner det i tilfellet de prøver å ta fra deg baby som nyfødt. Jeg tuller ikke. Det finnes diagnoser for slikt og det er farlig. Det finner folk som kidnapper andres barn.... Anonymkode: 10511...544 Jeg har nevnt det for jordmor, men vi endte opp med å le litt av hele greia. Det er jo for sykt. Jeg tror ikke hun tok det på alvor. Anonymkode: 24ad9...eb7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå