AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hei! For to år siden fikk jeg kontakt med en jeg alltid har savna i livet mitt. Var blitt alene og vi fikk raskt tilbake en utrolig sterk kjemi. Han fortalte at han hadde det drit med kona og to små barn. Jeg prata med han daglig og vi møttes av og til. Han fortalte at han ønsket å gå fra henne. Han gjorde det i januar i fjord. Da hadde han vært utro i over ett år. Vi var litt av og på kjærester i ungdommen, men han ville aldri ha meg og behandla meg dårlig. Jeg oppfattet at han hadde forandra seg og var blitt voksen. Vi delte alt og vi ble sjelevenner. Jeg flyttet ned til hjemstedet hans i april og fikk ny jobb. Da hadde vi holdt på 1,5 år. Plutselig forandra han seg totalt og ville ikke treffe meg så ofte. Alt ble vanskelig. Forholdet måtte være hemmelig. Han sa hele tiden at han ikke ville ha forhold og aldri bo med noen igjen. Jeg skjønte at han led av posttraumatisk stress syndrom. Stresset og lei seg for alt. Han tok bare kontakt når det passet han. Jeg hadde hørt på hvor J drit kona hans var. Ungene som er små har veldig mange problemer og han var hele tiden redd for at ex skulle finne ut om meg. Han sa han ville få problemer med samvær og at hun ville bli rasende. Før jul var vi sammen. Plutselig droppa han meg over sms. Det kom frem at familievern kontoret hadde sagt at de måtte prøve igjen pga barna. Han har hele tiden hatt stor forakt for ex. Han sa også at han ikke har elska meg. Er så vondt for han skrev jo det hver dag i to år. Jeg ble så lei meg og sendte en lang melding hvor jeg sa stygge ting og truet med å si det til ex. Gjør ikke det, men ville hevne meg. Føler meg utnytta og brukt. Jeg hadde akseptert alt på hans premisser. Grunnen for at jeg elsker han så mye er for vi hadde unik kjemi i senga. Jeg hadde levd i tyve år i forhold nesten uten sex da min ex mann ikke ville ha sex med meg. Jeg savner og lengter etter han. Forstår ikke noe . Hvordan komme over han???? Anonymkode: 42e66...dc3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Du må bare bruke tiden. Det kommer til å ta tid. Han har brukt deg som virkelighetsflukt i stedet for å være en mann hjemme. Når du har kommet gjennom dette så kommer du til å se at han ikke er mye til mann. Du kommer til å bli forelsket igjen, lover. Men neste gang kommer du ikke til å slippe inn opptatte menn. Sorry dårlig trøst men bruk tiden på å finne igjen deg selv. Det er en grunn til at du synes at de smulene han tilbudte deg var nok. Jobb med selvtillit og grensesetting. Aldri la en mann (selv om han forteller hvor ille han har det hjemme) lure deg igjen. Handling betyr alt -ord ingenting. Anonymkode: 0e03a...c77 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Tusen takk:) det hjalp. Er jo kjedelig å brukt to år på å trøste og hjelpe en mann med så dype problemer. Jeg visste det fra ungdommen. Likevel var jeg dum og naiv. Anonymkode: 42e66...dc3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Du har opplevd god sex med ham. Du kan også få god sex med andre menn. Mulighetene er mange ❤ Anonymkode: fb2c2...b40
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Ja det kan jeg:) og var ikke noe glede i selve forholdet. Han behandla meg dårlig og var egoistisk. Og klaga hele tiden på hvordan han hadde det. Jeg har heldigvis noen forhold bak meg hvor jeg ble behandla veldig fint med masse respekt. Problemet mitt er at jeg er alt for snill Anonymkode: 42e66...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Du var bruk og kast. Han behandlet deg dårlig når du var ung og igjen nå som du er voksen. Han jugde til deg fra dag en. Du valgte selv å være naiv. Man flytter ikke til nytt sted når du bare holder på med en utro fyr. Han valgte aldri deg TS. For han var du bare søppel og en høl å tømme seg i. Anonymkode: 0e8e0...d48 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Problemet mitt er at jeg er alt for snill Anonymkode: 42e66...dc3 Det er bra å være snil, men man må sette grenser og. Anonymkode: fb2c2...b40
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du var bruk og kast. Han behandlet deg dårlig når du var ung og igjen nå som du er voksen. Han jugde til deg fra dag en. Du valgte selv å være naiv. Man flytter ikke til nytt sted når du bare holder på med en utro fyr. Han valgte aldri deg TS. For han var du bare søppel og en høl å tømme seg i. Anonymkode: 0e8e0...d48 Dette var ikke pent skrevet til noen som har det tungt i fra før. Ja, hun ble lurt av en feig mann. Men du kan ikke skrive hva denne mannen tenker og føler for det har du ingen innsikt i. Anonymkode: 0e03a...c77 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bra å være snil, men man må sette grenser og. Anonymkode: fb2c2...b40 Enig. TS må være snill mot seg selv først. Når man har bygd opp sin egen verdi så lar man ikke andre rive seg ned så raskt. Anonymkode: 0e03a...c77
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Kan jeg spørre hvor denne mannen er fra ts? Anonymkode: 75c32...280
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Grunnen for at jeg elsker han så mye er for vi hadde unik kjemi i senga. Wow, dypt. Sett bort fra sexlivet - hva slags egenskaper har han som du verdsetter, bortsett fra å være et utro svin? Det jeg ikke forstår med dere som driver med folk som er utro er; ser dere virkelig ikke at det han/hun driver med faktisk viser hvordan de er i et forhold? De er utro i forhold, det er det de er, og hva de er. Utro og de kommer antageligvis ikke til å slutte med det fordi DU kommer inn i bildet. Hva er så fantastisk med deg som liksom skal få han til å være tro mot deg? Anonymkode: 403e1...5fe 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 Nå er jeg sikkert utrolig frekk, men jeg synes ikke synd i deg. Du er egoistisk å tenkte kun på deg selv å aldri på at du var med på et utroskap som kanskje kunne knust hjerte til exen hans om hun fant ut. usj å her sitter du å synes synd i deg selv fordi at en som har samvittighet til å være utro mot dama si, sviktet deg også? wow for et sjokk sier jeg bare. Hva forventet du av et sånt type menneske. At han valgte deg fordi du var utrolig spesiell? neppe Han drives garantert av lyster og slenger fra seg løgn her og der for å få viljen sin. Anonymkode: 78f0e...e56 3
Line1 Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 Forstår ikke at du anklager han for å ha brukt og utnyttet deg? Begge har et valg når dere inngår et forhold. Du hadde et VALG, alle har det. Lettvint å gå i offerrollen og kalle seg utnyttet. Han hadde det vanskelig, og har det nok fremdeles. BEGGE dere to gjorde feil. Utroskap er aldri bra, og nå opplever du å bli sviktet. Er vel ikke overraskende? Prøv å tenk at for barna er det fint om de prøver å finne tilbake til hverandre. Kanskje de finner lykken, unn dem det! Du bør finne en ledig mann, men få dette på avstand først. Livet lærer oss på godt og vondt. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja det kan jeg:) og var ikke noe glede i selve forholdet. Han behandla meg dårlig og var egoistisk. Og klaga hele tiden på hvordan han hadde det. Jeg har heldigvis noen forhold bak meg hvor jeg ble behandla veldig fint med masse respekt. Problemet mitt er at jeg er alt for snill Anonymkode: 42e66...dc3 Du sier du er alt for snill, men det er vel ikke så snilt å holde på med en gift mann heller? Og nei, sier ikke at han ikke har skyld, det har dere begge. Anonymkode: 85d43...b84 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå