AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Jeg trenger ny hårføner da min takket for seg idag 🙈 Har dere tips til en dere bruker og som dere er fornøyd med? I et hav av hårfønere så er det ikke lett bestemme seg.😳 Den må ha sånn kald luft funksjon, får jeg føner håret sjeldent med varme. Har hørt at det også finnes en slags føner som glatter ut håret så en ikke trenger å bruke rettetang, så det er også et stort pluss.😍 Noen tips til en bra en? Anonymkode: 86ebb...49e
Yuumi Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Den til dyson er visst helt sykt bra, men for en pris. https://www.prisjakt.no/product.php?p=3730950 1
_Helene_ Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Har den fra Dyson, ELSKER den! Verdt hver eneste krone.
Yuumi Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 _Helene_ skrev (Akkurat nå): Har den fra Dyson, ELSKER den! Verdt hver eneste krone. Skulle til å forandre på innlegget mitt til at jeg heller kanskje ville hatt airwrapen. Den har vel en sånn hårtørkefunksjon også. Den er litt dyrere, men du får jo med mye mer. Husker det var ei som sa den funket fett til å tørke håret med og.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Yuumi skrev (2 minutter siden): Den til dyson er visst helt sykt bra, men for en pris. https://www.prisjakt.no/product.php?p=3730950 😳🙈 Nei, altså trenger ikke en sååå dyr føner. Ts Anonymkode: 86ebb...49e
_Helene_ Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Yuumi skrev (Akkurat nå): Skulle til å forandre på innlegget mitt til at jeg heller kanskje ville hatt airwrapen. Den har vel en sånn hårtørkefunksjon også. Den er litt dyrere, men du får jo med mye mer. Husker det var ei som sa den funket fett til å tørke håret med og. Ja, det er den jeg har faktisk! Den er helt super! Krever litt øving, men går som en lek etter det. Da kan du også bruke "børstefunksjonen", så retter den håret samtidig som du tørker
Yuumi Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😳🙈 Nei, altså trenger ikke en sååå dyr føner. Ts Anonymkode: 86ebb...49e nei det er helt syk pris på den 😛 Jeg har en fra clas ohlson, https://www.clasohlson.com/no/Keratin-Protect-AC8002-hårføner/p/44-2904 Den er helt grei, men tar tid å tørke. Jeg har veldig tjukt og langt hår og da.
Million Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Braun er gode hårfønere. Jeg har hatt min i flere år.
Yuumi Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 _Helene_ skrev (1 minutt siden): Ja, det er den jeg har faktisk! Den er helt super! Krever litt øving, men går som en lek etter det. Da kan du også bruke "børstefunksjonen", så retter den håret samtidig som du tørker Kanskje jeg må spare til en sånn, så kan jeg kaste alle gamle apparater. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Yuumi skrev (1 minutt siden): nei det er helt syk pris på den 😛 Jeg har en fra clas ohlson, https://www.clasohlson.com/no/Keratin-Protect-AC8002-hårføner/p/44-2904 Den er helt grei, men tar tid å tørke. Jeg har veldig tjukt og langt hår og da. Syk pris ja🥶 Men sikkert veldig bra også, men ikke for min lommebok🙈😄😄 Var faktisk Remington jeg også hadde, hadde den i 10 år. Takk for tips til den fra Clas Ohlson. ts. Anonymkode: 86ebb...49e 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 Jeg kjøpte akkurat en fra GHD. Den kostet ca 1400 kr, og ja, det er mye, men jeg merker faktisk forskjell fra den gamle til 300 kr fra clas ohlson. Den er stillere, tørker bedre, og har flere munnstykker. Anonymkode: 863d7...88f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte akkurat en fra GHD. Den kostet ca 1400 kr, og ja, det er mye, men jeg merker faktisk forskjell fra den gamle til 300 kr fra clas ohlson. Den er stillere, tørker bedre, og har flere munnstykker. Anonymkode: 863d7...88f Har du en link til den du har? 😍 Ts Anonymkode: 86ebb...49e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 Dyson sin er den beste jeg har brukt👌🏼 Anonymkode: 2f298...dbc
Kvalitet Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dyson sin er den beste jeg har brukt👌🏼 Anonymkode: 2f298...dbc Hva er bra med dyson som forsvarer prisen?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Skrevet 7. januar 2021 Har en fra Bosch som er fantastisk, den har kald, medium og varm luft. Ellers tre stiller på hvor mye den skal blåse, og den har vart i over 10 år. Vi er flere som bruker den jevnlig. Anonymkode: 12b4c...a87
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Jeg har Braun Satin Hair 7 - den har jeg hatt noen år. Og den er jeg særdeles fornøyd med. Jeg har faktisk enda en, men den ligger på jobben (derfor jeg har to - slippe å dra dem frem og tilbake, når jeg har trent eller syklet til jobb). Den på jobb er den eldste, ganske sikker på at det også er en Braun. Ser at de koster mellom 800 og 1200 kr nå. Hadde ikke nølt med å kjøpe denne igjen. Endret 7. januar 2021 av Blondie65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå