AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Har helst angst for det. Jeg får ikke til tidlig UL på grunn av bosituasjon. Kjente du noe i det hele tatt? Må man ha smerter? Er det intense smerter eller kjennes det ut som mensmurringer? Anonymkode: 84c3c...29f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Kan bare referer til egen erfaring med ex.u. Jeg trodde jeg var gravid grunnet forsinket menstruasjon med over en uke. Tok test og denne var negativ. Planla å teste igjen etter noen dager, men begynte å blø. Slo meg til ro med at blødningen var menstruasjon. Etter flere blødningsdager enn vanlig gikk jeg over til å spotte i 3-4 dager før jeg igjen begynte å blø. Samtidig som blødningene igjen tok seg opp kjente jeg stikking/ubehag i nedre del av magen på vestre side. Føle meg også syk. Tok kontakt med fastlege. Der ble forhøyet HCG påvist og jeg ble sendt videre til sykehus grunnet mistanke om ex.u. Noe som ble påvist. Ble operert dagen etter og eggleder på venstre side ble fjernet. Anonymkode: 4ab63...a97
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan bare referer til egen erfaring med ex.u. Jeg trodde jeg var gravid grunnet forsinket menstruasjon med over en uke. Tok test og denne var negativ. Planla å teste igjen etter noen dager, men begynte å blø. Slo meg til ro med at blødningen var menstruasjon. Etter flere blødningsdager enn vanlig gikk jeg over til å spotte i 3-4 dager før jeg igjen begynte å blø. Samtidig som blødningene igjen tok seg opp kjente jeg stikking/ubehag i nedre del av magen på vestre side. Føle meg også syk. Tok kontakt med fastlege. Der ble forhøyet HCG påvist og jeg ble sendt videre til sykehus grunnet mistanke om ex.u. Noe som ble påvist. Ble operert dagen etter og eggleder på venstre side ble fjernet. Anonymkode: 4ab63...a97 Omtrent likt som min historie, utover at jeg ikke følte meg spesielt syk. Var på jobb dagen før den ble oppdaget, da var det litt vondt å rette seg opp etter å ha sittet i ro. Småløp inn til gynekologen på høye hæler dagen etter (var litt ubehagelig, men ikke verre enn at det gikk fint), ble påvist exu og operert samme dag. Eggleder var sprukket. Anonymkode: 8a1a0...d83
Neutral90 Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Ja, for meg var det tydelig. Skulle bare ønske jeg visste hva jeg skulle se etter. Det var en type smerte som jeg ikke har hatt før eller siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå