AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Del Skrevet 7. januar 2021 Bor i en liten leilighet på 33 kvm. Sjekket strømforbruket mitt de siste dagene og ser at jeg har brukt i gjennomsnitt 35 kvm per dag til nå i januar. Det har vært kaldt og jeg har derfor hatt på mye varme. Sjekket strømprisen i dag og så at det er på skrekkelige 87 øre per kilowatt. Er ikke det ekstremt høye priser? Har nå skrudd ned varmen, har også varme på badet. Ellers tror jeg ikke at jeg har noe som bruker mye strøm. Vaskerom er felles. Og lys, tv, vannkoker bruker vel ikke så mye strøm? Hvor mye strøm er normalt å bruke når man bor i liten leilighet? Anonymkode: 074e9...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 7. januar 2021 #2 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg har en leilighet på 64 kvm og har et gjennomsnittlig strømforbruk på 39 kWh hittil i januar. Sammenlignet syns jeg ditt virker litt høyt. Jeg har 3 panelovner i bruk og varmekabler på badet som står på, men ikke særlig høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg bor i leilighet på 45 kvm og har bruk 23 kWh i snitt hittil i januar. Jeg har ganske ny leilighet, kun 1 yttervegg ellers naboer rundt meg. Bruker 1 panelovn og varmekabler på badet. Anonymkode: 3a513...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Del Skrevet 7. januar 2021 Bor i en 200kvm enebolig nordpå, og ligger hittil i gjennomsnitt på 53kWh i januar. Det er egentlig lavt for årstiden. Men så ligger vi enda på plussiden på gradestokken. Forbruket kommer til å gå kraftig opp over helga ettersom det er meldt kaldt da. Prisene sørpå ligger rundt 87 øre pr. kWh, men nordpå er den "bare" 29 øre pr. kWh. Monsterhøye priser akkurat nå. Anonymkode: 9e6bb...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bor i en 200kvm enebolig nordpå, og ligger hittil i gjennomsnitt på 53kWh i januar. Det er egentlig lavt for årstiden. Men så ligger vi enda på plussiden på gradestokken. Forbruket kommer til å gå kraftig opp over helga ettersom det er meldt kaldt da. Prisene sørpå ligger rundt 87 øre pr. kWh, men nordpå er den "bare" 29 øre pr. kWh. Monsterhøye priser akkurat nå. Anonymkode: 9e6bb...d51 Gjennomsnitt per dag? Anonymkode: 89643...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå