AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hei! Jeg fant ut for noen uker siden at jeg er gravid, 4-5 uker. Og fikk beskjed av fast lege om å slutte på ritalin, noe som jeg da gjorde med en gang. Har nå gått uten ritalin i rett over én uke. Men, jeg merker på jobb at jeg er svimmel og klein i formen.. Og har en veldig fysisk jobb. Sluttet også med snus for 2 uker siden. (har hatt én av og til om det er helt krise på jobb..) Men det jeg lurer på, noen flere som har vært borti lignende? Å slutte på ritalin og evt snus etter du fant ut om graviditet? Vet liksom ikke om det kommer av snus eller ritalin 😊 også er jeg jo selvfølgelig dau trøtt hele tiden.. 😅 Har ikke lege time før én uke. Anonymkode: 15ef2...807
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Ikke erfaring, men å ta en snus i ny og ned "fordi det er krise på jobb" er helt på trynet. Det er i første trimster fostret er mest utsatt. Og ikke hjelper det deg heller, du vedlikeholder bare et behov som ikke er bra for deg eller foster Anonymkode: 56184...85e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Spør legen om å få time før Har ikke erfaring med å slutte på de tingene men det der er jo også typiske tidlig gravid-symptomer. Tenker det er bedre om legen sykemelder deg gradert i noen uker enn at du føler du må snuse for å komme deg gjennom dagen.. vær ærlig med legen om at du sliter med å slutte! Det er viktig for fosteret. Anonymkode: be3dd...585 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå