AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Midt i trafikken og de kjører en buss med masse folk. Har en teori om at de slipper ut små smygere de føler er trygt å slippe ut (ikke hvis de tror det kan gå galt). Alle har vel sittet i en buss en gang og kjent en stank av promp. Det rare er at man alltid mistenker de som sitter nærmest seg selv, men aldri bussjåføren. Anonymkode: f4e2d...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 De må holde seg. En bussjåfør får kun lov til å gå på do når de har pause eller er ved en holdeplass som har do. Ikke altid det får tid da heller. Er først de siste 10 årene av doforholdene til en sjåfør er tatt tak i, men fortsatt er dårlige. Anonymkode: f3670...68e 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Ringer arbeidsgiver og sier at de har blitt syke og må ha inn vikar? Jeg er 44 år og har ALDRI opplevd å få akutt diaré midt i en arbeidsdag, så kan Ikke se for meg at det er et utbredt problem blant bussjåfører heller 🤔 Anonymkode: faed7...a6a 1
knulleGuden666 Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Stoppe bussen, sier fra til passasjerene og stikker bak noen busker, hvertfall utenfor byer
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Hvis en har en historikk med å måtte akutt drite skjønner jeg ikke hvorfor en skulle bli bussjåfør. Hadde vel sittet i konstant frykt da, jeg har aldri opplevd å måtte akutt drite før. I så fall husker jeg ikke. Anonymkode: 69b1f...832
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis en har en historikk med å måtte akutt drite skjønner jeg ikke hvorfor en skulle bli bussjåfør. Hadde vel sittet i konstant frykt da, jeg har aldri opplevd å måtte akutt drite før. I så fall husker jeg ikke. Anonymkode: 69b1f...832 Det kan jo plutselig skje med hvem som helst. Kan tenke meg at dette må være værre for bussjåførere, siden de kjører i trafikken med masse passasjerene. De får jo ikke bare gått på do, sånn som på andre arbeidsplasser (da tenker jeg de som kjører buss uten do). Anonymkode: f4e2d...6ed
stan Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 En gang har jeg opplevd det på jobb. Det var noe bedervet mat som var blitt solgt i kantina. Det rammet ikke bare meg, men såpass mange kolleger at det knapt var mulig å finne ledig toalett.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Jeg har faktisk opplevd at en bussjåfør fikk diare:P Dette var på ungdomssskolen, jeg gikk der helt først på 2000-tallet. Det var sånt uvær at jeg tok bussen fremfor å gå. Begynte å nærme meg skolen, men så svingte plutselig bussen av inn på et industriområde i nærheten, aldri tatt bussen der før så tenkte ikke så mye over det før han kjørte på kryss og tvers innpå der. Jeg var den eneste på bussen. Plutselig stopper han, stormer ut av bussen og inn en åpen port det var lys i. Ble sittende og turte ikke bare forlate den åpne bussen uten noen sjåfør, selv om jeg var bare en 5 min unna skolen nå. Sjåføren kom tilbake, beklaget og kaklet at der meldte naturen seg ganske brått Ble kjørt helt inn på skolens område(busstoppet var et irriterende stykke unna skolen):P Anonymkode: a4701...e82
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 stan skrev (3 minutter siden): En gang har jeg opplevd det på jobb. Det var noe bedervet mat som var blitt solgt i kantina. Det rammet ikke bare meg, men såpass mange kolleger at det knapt var mulig å finne ledig toalett. Var det i utlandet? Anonymkode: 2bca7...f23
GammelKaktus Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 For et par år siden når jeg hadde levert guttungen i barnehagen så satt jeg på bussen på vei til jobb, så stopper pluselig bussen og ut løper bussjøføren i en sinnsyk fart mot en kaffebar... 😄 Han låste oss inne i bussen og så vi kom oss ikke ut, men alle forsto hva det gikk i, så det liksom på stilen når han løp stakkar... Vi ble stående der i 15 minutter før han kom tilbake med en kopp kaffe... 2
stan Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det i utlandet? Anonymkode: 2bca7...f23 Neida. Midt i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå