Live88 Skrevet 7. januar 2021 #1 Del Skrevet 7. januar 2021 Det går ikke an å sitere innlegg, verken multi-sitering eller enkelt sitering. Trykker jeg på «siter» havner jeg øverst på siden, trykker jeg på multisitering får jeg opp feilmeldingen: Beklager, det oppsto et problem Vi fant ikke elementet som du ville se. Feilkode: 2S136/C Dette gjelder forskjellige tråder og i forskjellige underforum fra en iPad og Safari nettleser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 7. januar 2021 #2 Del Skrevet 7. januar 2021 Live88 skrev (Akkurat nå): Det går ikke an å sitere innlegg, verken multi-sitering eller enkelt sitering. Trykker jeg på «siter» havner jeg øverst på siden, trykker jeg på multisitering får jeg opp feilmeldingen: Beklager, det oppsto et problem Vi fant ikke elementet som du ville se. Feilkode: 2S136/C Dette gjelder forskjellige tråder og i forskjellige underforum fra en iPad og Safari nettleser Jeg måtte teste bare, sett flere har skrevet dette idag. Jeg bruker Android. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. januar 2021 #3 Del Skrevet 7. januar 2021 Går ikke an å sitere for meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 7. januar 2021 #4 Del Skrevet 7. januar 2021 Det var et midlertidig problem som kan vedvare for enkelte som var logget inn på et bestemt tidspunkt tidligere i dag. Fint om dere kan slette bufrede bilder og filer (cache) i nettleseren deres, dere trenger ikke slette cookies/informasjonskapsler. Alternativt, besøk denne lenken. Når siden er lastet inn, så oppdaterer dere den samme siden ved å trykke på ikonet for å laste inn på nytt. Gå deretter tilbake til forumet, last inn forumsiden på nytt, og se om det har løst problemet. Gi gjerne tilbakemelding på om det gikk over av seg selv, eller om dere ble nødt til å ta i bruk en av løsningene over - og om det fungerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå