Gjest Trynefaktor Skrevet 16. januar 2021 #21 Skrevet 16. januar 2021 Minya skrev (12 minutter siden): Oida, den var jo litt spennende XD Jeg hadde bestilt to stk pizza av en type her forrige dagen, da mente den som plukket varene mine at ÈN Grandiosa med pepperoni var et fair bytte XD For det meste får jeg det jeg vil ha. De tenkte kanskje at det var riktig farge 😂 Men det gikk fint, fikk brukt appelsinene.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #22 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 14.21): Ok takk for svar. Søren, jeg som hadde tenkt til å handle nettopp frukt og grønt. Anonymkode: dade4...6d4 Jeg er heller ikke fornøyd med frukt og grønt der. Meny synes jeg er mye bedre på det Bruker begge to og er fornøyd med begge. Bortsett fra det med frukt/grønt på Kolonial. Anonymkode: 6d9dd...f52
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #23 Skrevet 17. januar 2021 Jeg vurderer Kolonial, men er usikker på om man faktisk sparer penger enn å gå på butikken. Det står at de matcher prisene i Rema, men inkluderer det eventuelle tilbud og Æ-tilbud? Anonymkode: 8fbab...ead
Minya Skrevet 17. januar 2021 #24 Skrevet 17. januar 2021 (endret) 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vurderer Kolonial, men er usikker på om man faktisk sparer penger enn å gå på butikken. Det står at de matcher prisene i Rema, men inkluderer det eventuelle tilbud og Æ-tilbud? Anonymkode: 8fbab...ead Du får ikke Æ på kjøpene, men de matcher prisene ved å ha Rema sine billigste produkter der det er mulig. De har tilbud, men jeg vet ikke om de har de samme tilbudene som Rema kjører samme uke, godt mulig at de har det, men jeg har ikke sjekket. Jeg vil ikke påstå at man sparer penger ved å handle på Kolonial.no, men man sparer noe tid. Jeg får ikke alt jeg trenger der, men sender HrMinya på butikken om det er noe mer jeg trenger, da han jobber like ved en Rema. Endret 17. januar 2021 av Minya 1
Million Skrevet 17. januar 2021 #25 Skrevet 17. januar 2021 (endret) Jeg bor i tredje etg i blokk, og Kolonial bærer alltid alle varene opp tre etasjer uten heis og leverer på døren. Aldri vært snakk om noe annet. Jeg pleier å ukeshandle sånn at summen kommer over 800 kr, og da koster det ikke noe gebyr. I tillegg velger jeg tidspunkt det er gratis å få det levert, ikke gebyr der heller. De er litt dyrere generelt enn Kiwi og Rema, men det er verdt det i blant for å slippe og GÅ i butikken selv og drasse alle de tunge varene hjem. Særlig når det er dårlig vær og/eller iskaldt f.eks. Jeg har ikke bil. Endret 18. januar 2021 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #26 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 12.57): Jeg bor i enebolig da, men de ringer alltid på for å sørge for at det har kommet til riktig person. Jeg synes kolonial er bra på alt utenom blomster og frukt og grønt. Anonymkode: bfb07...546 Blomster? Jeg har alltid vært veldig fornøyd med rosene derfra i alle fall. Kjøper hver uke🌹 enig med frukt og grønt da. Anonymkode: e7642...eaf
Gjest Albbas Skrevet 18. januar 2021 #27 Skrevet 18. januar 2021 Jeg har brukt Meny noen ganger, og vet at de leverer på døra også i blokk. Men jeg syns det er håpløst. Ofte får jeg ikke det jeg bestiller fordi det er tomt, så jeg må ut på spesialbutikk (altså med godt vareutvalg) likevel. Eller hvis jeg bestiller 3 kyllingbryst og de bare har ett, så får jeg det ene... Hva skal en tobarnsfamilie med ETT kyllingbryst? Blir rett og slett bare merarbeid av det. I jula bestilte jeg for eksempel ingredienser til å lage andeconfit. Men så hadde de ikke and likevel... Da satt jeg der med masse fancy ingredienser men ingen and. 🙄 Skjønner jo at det er vanskelig for nettbutikken å ha full kontroll på om de har nok varer. Så min erfaring er at dette bare duger til helt enkel hverdagsmat, og at du må være pinlig nøye i kommentarfeltet (hvis dere ikke har 3 kyllingbryst skal jeg ha 0, hvis dere ikke har andebryst skal jeg ha Y i stedet).
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #28 Skrevet 18. januar 2021 Kolonial er dyrere enn Rema, men betaler gjerne noen kroner ekstra for å slippe å få Corona Anonymkode: dfa6f...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå