AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Kjæresten min sa jeg måtte kjøre hjem og se kampen hjemme hos meg om jeg ville det, for han hater fotball og nekter å ha det på skjermen. Jeg ble dritlei meg og sa at jeg har aldri bedt om det før, og heller sett oppsummering når kampene har gått i helger jeg er hos ham. Nå var det en viktig premier league kamp og jeg ville bare se den ene den dagen, resten kan jeg se hjemme. Han ble dritsur. Hvor mange timer med skigåing og skyting har ikke jeg sett med ham, han elsker det så vi må se det til frokost og ellers, og selv om jeg ikke liker det så har ikke jeg klaget eller laget drama, heller bare heiet med ham og gledet meg over entusiasmen. Er fotball bare spesielt utskjelt eller hva er det 😧 Anonymkode: 19928...a1c
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Kjæresten din er en dust! Hadde reist hjem og sett kampen. Og blitt hjemme. En ting er om han hadde mislikt sport generelt og vært motstander av tv-titting. Men at hans interesser går foran dine, det setter han i et dårlig lys. Og i hvert fall når han blir dritsur. Sport er sport, uansett gren.
Nicathv Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Jeg kan godt skjønne at det er irriterende å høre på hoiing og støy fra en fotballkamp hvis TVn står i stua. Likevel litt drastisk å forby det helt. Typen din har ikke mye han skulle ha sagt når han ser på sport i stua selv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Derfor jeg ikke dater folk som elsker grønne skjermer. Da venner av meg skulle gifte seg, kom ikke mannens forlover på bryllupsfesten. Årsaken var at det var TV-kamp mellom TIL og et annet lag. Anonymkode: 3ede8...e6d 4
Gjest Chroma Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Det er egoistisk av han å «tvinge» skisport på deg, men samtidig nekte deg å se det du liker. Får han se ski når han er hos deg? Folk som nekter deg å gjøre noe du har lyst til å gjøre er det bare en ting å gjøre med.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Jeg har aldri vært noe sportsmenneske, men jeg fikk meg kjæreste som er fotballfrelst. Han kan nesten ALT om fotball, spesielt den engelske ligaen. Pluss at han har spilt fifa og vært blant verdens topp 100 (før fifa ble ødelagt av Ea..) Jeg har lært meg å like fotball og ser mer enn gjerne kamp med han i stua. jeg tenker at det er viktig å møte hverandres interesser. Å se èn kamp innimellom Kan da umulig være så ille. Hadde det vært tre kamper om dagen (som samboeren min fort kan se) kunne jeg skjønt det. Anonymkode: a8888...ad4 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Hvorfor i all verden okkuperer du andres TV for å se programmer kun du liker? Ønsker du å se på TV så kan du vel gjøre det hjemme? Når en er på besøk hos andre, så er det jo for å gjøre ting sammen. Ingen som tvinger deg til å se på ski heller. Anonymkode: 6dfa7...28c 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Jeg tenker at du ikke har så mye du skulle sagt når det er hans tv og hans leilighet. Men han er teit, ja. Anonymkode: a8fdd...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 Hadde dere bodd sammen så hadde det vært litt annerledes, men siden det er hans tv og leilighet så har du ikke noe sagt. Anonymkode: 2bc5f...7c0 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 Ja han får se ski og alt han vil hjemme hos meg også, det er ikke et problem. Som sagt vi har aldri sett fotball sammen, jeg avstår fra kampene om jeg er hos ham osv, men dette var den ENE viktige for meg. Jeg er ingen fotballidiot som lar det gå foran alt og alle. Anonymkode: 19928...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 Personlig hater jeg bråket som kommer fra fotballskjermer. Min far så mye på fotball da jeg vokste opp, og hver gang barrikerte jeg meg på rommet med ørepropper. Uansett, hans leilighet, hans TV. Jeg hadde blitt mektig irritert om noen insisterte på å okkupere Tv'n MIN for å se på noe jeg ikke liker. Du tvinges ikke til å se på det han liker: du kan dra hjem og gjøre noe annet når han ser på ski. Hadde dere bodd sammen, så hadde det vært noe annet. Da må man kompensere. Anonymkode: c0b46...e9c 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 Hos oss er det forbudt å se på fotball. Vil folk se dette, får de dra hjem. Anonymkode: c08f4...4cd 4
Juniper Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 Bare gi han melding om at heretter er det null vintersport hjemme hos deg. Er ikke bare du som skal være på tilbudssiden. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja han får se ski og alt han vil hjemme hos meg også, det er ikke et problem. Som sagt vi har aldri sett fotball sammen, jeg avstår fra kampene om jeg er hos ham osv, men dette var den ENE viktige for meg. Jeg er ingen fotballidiot som lar det gå foran alt og alle. Anonymkode: 19928...a1c Da får du slutte å la han se på ski hjemme hos deg. Det der går begge veier. Anonymkode: a5b0c...03a 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 merkelig fyr, er nok bare toppen av isfjellet du ser nå og det vil nok komme fram mange flere særheter etterhvert. Anonymkode: b3fa7...b5d 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Skrevet 7. januar 2021 Oi, her er det flere ting jeg stusser over. Hvorfor forventer du å ha egentid i hans hjem, og ikke hos deg selv? Det er neppe fotball som er problemet, tror du han hadde likt det bedre om det var høylytt romantisk komedie eller reality du ville se? Hvorfor gidder du å se ski med han hvis du virkelig misliker det, og spesielt når dere spiser? Det er naturlig om han bestemmer hjemme hos seg, og du hos deg. Hvis dere misliker det den andre bestemmer så får dere enten finne en måte å bli enige eller være mindre sammen. Anonymkode: d39f4...573 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 Jeg har aldri forstått greia med ski på tv. Det er dønn kjedelig, ikke vet du hva de holder på med, og det bare de to siste minuttene som kan betegnes som "spennende", der de hopper til mål. Fotball forstår jeg. De skal skåra mål og du heier på et lag. Du kan skille mellom dem på tøyet og det er pause. Fyren din er teit ts, og jeg mistenker det er flere som misliker ski på tv, men det er unorsk å ikke like det. Så de holder kjeft og hoje med. Anonymkode: f7f34...634 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 Min kjære har fotballdilla (vel, i tillegg til det meste av annen sport også, men fotball topper lista). Vi løser det slik at han har med seg pcen sin til meg, og ser på PL-kampene på den (jeg har uansett ikke kanalen). Er det andre kamper han ønsker å se, er det stort sett greit det også. Men uansett så har jeg ingen problemer med en kamp nå og da, og finner heller på noe annet å gjøre akkurat de to timene. Gir ham øl og lager mat, for eksempel (nei, jeg tuller ikke). Jeg får tilbake en veldig fornøyd kjæreste, og full kontroll på fjernkontrollen resten av kvelden. Win-win. Anonymkode: f2a71...cd8
Romilo Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 For en dust! Har du tatt det opp med han, at du alltid har sett med han uten å klage? Må jo være greit om dere ser på noe DU vil en gang i blant også, det er ikke mye å forvente av noen. Eventuelt kan han finne noe annet å gjøre så lenge, så teit 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå