Gå til innhold

Du som er litt over gjennomsnittlig pen. Er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller skulle du gjerne vært en solid 10'er? 

Anonymkode: e52a4...392

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er under gjennomsnittet men er fornøyd. 

Anonymkode: d1987...8ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si jeg er litt over gjennomsnittet pen. Er fornøyd med ansikt og kropp. Vil si jeg er 7-8 på en skala til 10. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er en 10'er, fordi jeg ser for meg at de får mye uønsket oppmerksomhet. De tiltrekker seg helt sikkert menn som kun vil "vise de frem". Jeg er glad for at folk kan oppdage personligheten min, og at jeg kan trekke meg litt tilbake i sosiale sammenhenger. Jeg har aldri ønsket mye oppmerksomhet.

Anonymkode: 15182...4fe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok mellom 7 og 8 nå, som 37-åring, var oppe i 8-9 i midten av 20-årene. Jeg er godt fornøyd, føler meg fin og har god selvtillit. Søsteren min var en klar 10er i mange år (nå har hun også falt et par hakk på skalaen, alderen kommer for alle), men hun følte seg aldri pen nok og gikk glipp av mange muligheter som jeg ikke mistet, fordi hun var så selvkritisk. Var aldri misunnelig på henne, jeg følte meg jo fin og hun gjorde ikke det.

Jeg tror at en del av min attraktivitet er at jeg er sjarmerende, blid, selvsikker og hyggelig, så det trekker nok opp selv om jeg ikke er en tier.

Utseendet er uansett forbigående, og man bør bruke langt mer energi på å utvikle en attraktiv personlighet og et spennende intellekt. Det vil jo vare mye lenger.

Anonymkode: 7939c...d28

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eller skulle du gjerne vært en solid 10'er? 

Anonymkode: e52a4...392

Jeg har fått høre jeg er 9,5. 

Er ikke fornøyd. Føler meg helt jævlig og har en ræva personlighet. Livet mitt suger max

Anonymkode: ba080...618

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt over gjennomsnittet pen, men ikke fornøyd. Synes på den ene siden at jeg ikke er så pen som andre sier, og kunne godt ha slanket meg 5-7 kg. I tillegg så har jeg noen ganger tenkt at jeg burde hatt et mer anonymt eller gjennomsnittlig utseende, så jeg mer kunne glidd inn i mengden fordi jeg hater oppmerksomhet.

Anonymkode: 96f3f...3b8

AnonymBruker
Skrevet

I en alder av snart 50 år er jeg absolutt fornøyd. Jeg vet jeg ikke er billedpen, men jeg har alltid hatt "draget" og det holder i massevis. 

Ofte tenker jeg at jeg er heldig som vokste opp på den tiden jeg gjorde. Fokuset på skjønnhet var ikke like stort da som nå. 

Anonymkode: b85c8...a59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt over snittet pen, har aldri klart å se det selv, men klart å godta at andre mener dette, og at det kanskje er grunnen til at menn jeg mener er langt ute av min liga blir betatt ved første øyekast. Nå er jeg så fokusert på andre ting i livet jeg stresser med at det sikkert er 10 år siden jeg hadde «luksusen» til å tenke over hvordan jeg ser ut, utseende er jo bare der, det er jo bare meg på en måte. Så er ikke fornøyd sånn sett, tenker ikke på det. Men setter pris på kroppen min som er slank og fin uten å legge arbeid i det, når jeg hører hvordan venninner må trene og stresse med kosthold for å holde seg slank. 

Anonymkode: 2d797...e50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt morsomt å prøve å tenke ut hvor jeg er på "skalaen". 

Jeg tar fillers i hake, kjeve, kinnbein og lepper. Det dreier seg i all hovedsak om at ansiktet mitt er veldig usymmetrisk, og jeg "retter" på det. Det har gjort at jeg føler meg mye penere, også når jeg ikke sminker meg. Bruker av og til å gå og sette på vippeextensions. Når jeg i tillegg ordner meg hverdagslig på håret, og kanskje sminker meg litt, vil jeg nok si at jeg er i øvre del av skalaen. Samtidig har dette med vekt + hårkvalitet kanskje mest å si for hvordan jeg ser ut. Hvis jeg legger på meg et par kilo, og i tillegg f.eks. har veldig slitt hår, drar det meg drastisk ned på skalaen. Da jeg var yngre, og ikke hadde fillers osv. ble jeg nok likevel oppfattet som over snittet pen når jeg var sminket og ordnet. 

Konklusjon: Hvis jeg steller fint med meg selv, ser jeg finere ut, og jeg føler meg også mye bedre. 

Jeg kunne selvfølgelig ønsket å være en solid 10-er, men det er ikke noe som plager meg veldig heller. 

Anonymkode: fd900...8f0

Skrevet

Syns det er snodig for meg selv å måle utseendet og hvor man ligger på en skala på 1 - 10 .

Det kommer  an på øyet som ser vel?

Noen liker blonde  , noen liker brunetter  - samme med kropptype : petite/ lange  og slanke eller timeglassfigur?

Selv vil jeg  si 5-6  på meg selv .

Har hørt fra menn at jeg er en 8- 9 er når jeg var i starten på 30 åra.

Men det er menn som syns blonde kvinner på 1.60 cm  med figur som Salma  Hayek  er attraktivt.

Menn som liker mørke kvinner med lange ben vil syns jeg så ut som en hobbit  🙈🙈😆

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...