AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Skal prøve å gjøre dette kort. En stk mann var gift med barn. Han var utro mot kona i flere år. Det ble oppdaget og kona kastet han ut, knust. Mannen prøvde å smiske seg tilbake til henne men pga hans lange utroskap var det uaktuelt for henne. Han flyttet da sammen med den damen han var utro sammen med. De var tilsynelatende nyforelsket og lykkelige. Så viser det seg at denne mannen har vært like utro mot dame nr 2. med flere damer, noen korte, noen lengre forhold. Dame nr 2 har fått vite om deler av utroskapen men holder fasaden og er fremdeles sammen med denne mannen. Som kona hva hadde dere tenkt hvis dere fikk et anonymt brev hvor det står hva han har holdt på med/fortsatt med. (Jeg vet at kona er bitter mot eksmann og dame nr 2). Jeg er dessverre ei som ble lurt av denne mannen og har tilfeldigvis kommet i kontakt med flere damer som har vært utsatt for han. Vi lurer på om vi skal skrive et brev til ekskona og fortelle ståa -at hun bare burde være glad hun er kvitt han og at det ikke var hennes feil at han er en dritt. Meninger? Anonymkode: 891ea...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Bare la det være. Anonymkode: a07da...51a 15
Forundret.. Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Skriv samme brev til både kone og ekskone. Men signer brevet hele gjengen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Ser ikke helt poenget. Det blir ikke noe bedre av at dere holder på bitterheten. La henne komme seg videre i livet sitt, og det bør dere andre også gjøre. Anonymkode: 0fb20...acc 8
Carrot Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Hva er vitsen, kona vet og dama vet og begge har tatt valg basert på dette.. 7
SoWhat? Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Åherregud. Høy dramafaktor på dere. Voksne folk. Jez! Anonyme brev altså? Ta dere sammen. Endret 7. januar 2021 av SoWhat? 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Nei, det blir bare for dumt. Om jeg hadde vært ekskona og fått et slikt brev, så hadde jeg blitt opprørt og paranoid for hvem som vet hvem jeg er, hvorfor de legger seg opp i mitt liv etc. Og brev? Brev føles jo litt truende. En Facebook mld hadde vært bedre. Anonymkode: d3ec8...d4c 5
Jordbæra Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal prøve å gjøre dette kort. En stk mann var gift med barn. Han var utro mot kona i flere år. Det ble oppdaget og kona kastet han ut, knust. Mannen prøvde å smiske seg tilbake til henne men pga hans lange utroskap var det uaktuelt for henne. Han flyttet da sammen med den damen han var utro sammen med. De var tilsynelatende nyforelsket og lykkelige. Så viser det seg at denne mannen har vært like utro mot dame nr 2. med flere damer, noen korte, noen lengre forhold. Dame nr 2 har fått vite om deler av utroskapen men holder fasaden og er fremdeles sammen med denne mannen. Som kona hva hadde dere tenkt hvis dere fikk et anonymt brev hvor det står hva han har holdt på med/fortsatt med. (Jeg vet at kona er bitter mot eksmann og dame nr 2). Jeg er dessverre ei som ble lurt av denne mannen og har tilfeldigvis kommet i kontakt med flere damer som har vært utsatt for han. Vi lurer på om vi skal skrive et brev til ekskona og fortelle ståa -at hun bare burde være glad hun er kvitt han og at det ikke var hennes feil at han er en dritt. Meninger? Anonymkode: 891ea...fc6 Det er tydelig at hun vet, godtar og gir faen. Så hvorfor skal hun bry seg om et brev fra deg? 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 Nei, jeg hadde opplevd det som creepy at fremmede mennesker blandet seg inn i mitt liv. Anonymkode: 30838...641 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Ekskona (ikke kall henne kone, de er ikke sammen lengre) har gått videre, ikke plag henne med dette. Dere kan evt fortelle det til samboeren/nye dama, men ikke gjør det anonymt. Anonymkode: f2f21...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 Hadde ikke brydd meg i det hele tatt om hva exmannen min drev på med. Hadde heller syns det var veldig rart hvis noen sendte brev og tydeligvis trodde at jeg brydde meg om det. Anonymkode: 275e1...f42 2
Oppland Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon som kone nr 1. Skriv gjerne brev til henne, men skriv nøyaktig det du/dere vet. Ikke pluss på eller trekk fra noe. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 Forumet forstår det slik at "dere" er flere damer som sikler etter samme mann og at dere ikke takler at hans nye samboer ikke kvitter seg med han slik at deres sikling kanskje kan føre til et forhold med en av "dere". Dette skal "dere" sørge for med et anonymt brev. "Dere" vet det finnes andre menn? Anonymkode: cbe07...215 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 Forstår ikke hvorfor du vil blande ekskona inn i det. Hennes drama er heldigvis over. La henne få slippe. Anonymkode: 03d6e...673 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Skrevet 7. januar 2021 Skal dere undertegne med moralens voktere eller bygdedyrene? Anonymkode: 24584...af5 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 Siden du tydeligvis kjenner henne ganske godt, burde du være tøff nok til å snakke med henne! Ikke sende ett anonymt brev Anonymkode: 90be0...599 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Skrevet 7. januar 2021 Bruk heller tida på å komme over fyren selv. Anonymkode: 1f89e...59e 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 Du gir meg kaninkokervibber TS... Anonymkode: 06763...bb8 5
Gjest O.G. Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 Hadde noen sendt meg et anonymt brev så hadde jeg gått til anmeldelse.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 Hvis jeg hadde fått brev om at kjæresten behandler nye samboer likt som han behandla meg på slutten, ville jeg ikke blitt letta, men syntes det hele var enda mer meningsløst. Anonymkode: 1f89e...59e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå