AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Hva menes med: send en Mail om hvorfor du passer til denne stillingen. Skal man sende en kort Mail om hvorfor eller skal man sende en fullverdig søknad med CV? Anonymkode: f27df...057
Fjongfrøken Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Det var en knotete utlysning. Ville nok skrevet en skikkelig søknad og sendt ved cv, så du hvertfall gjort ting rett. Å bare skrive en mail med små stikkord eller kort fortalt hvorfor du passer stillinga høres litt useriøst ut for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Da sender du en mail om hvirgor du passet til denne stillingen. Hadde de ønsket full søknad hadde de bedt om det. Men kan ev. avslutte mailen med: Legger ved CV som vedlegg hvis dere vil se tidligere erfaringer, ellers er det bare å kontakte meg hvis det er noe dere lurer på. Anonymkode: 48b5b...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Jeg ville sendt full søknad. Men jeg ville kanskje hadde søknad og CV som vedlegg, og så bare skrevet kort om hvorfor jeg mener jeg passer til stillingen i hovedteksten i mailen. Anonymkode: d3c3c...980
Ullvott Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Jeg ville skrevet en kortfattet søknadstekst og lagt ved CV, men ikke lagt ved attester og vitnemål eller oppgitt referanser.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Hmmm litt blandet hva dere ville gjort. Ingen som jobber med ansettelse her da? Hehe Anonymkode: f27df...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå