Gå til innhold

Samlivsbrudd, uferdig hus, gå videre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen gode råd her. Klarer ikke se klart midt opp i sorgen. 

Huset er ikke ferdig pusset opp, men jeg vil bare ut og vekk. Ser ikke for meg at vi klarer å gjøre det ferdig slik situasjonen er nå heller, men det er et kaos her! Har råd til å kjøpe selv, så ønsker ikke leie i mellomtiden. Vet ikke om han har råd til å kjøpe meg ut, eller om jeg har samvittighet til å la han bli igjen med dette uferdig prosjektet. Han er helt i kjelleren og er ikke klar for å prate om noen av disse tingene. Jeg blir gal av å gå i det.

Anonymkode: 27e4f...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er i kjelleren og du er i sorg.  

Det er tre muligheter.  Han kjøper ut deg, du kjøper ut han, eller dere selger som det står.  Et samarbeid om å ferdigstille for å selge det fullført er kanskje litt i overkant siden dere ikke samarbeider spesielt godt for tiden.  

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere få et firma til å ferdigstille til salgbar stand og så selge? Kanskje det enkleste og dere får nok mer penger ut av boligen på den måten. 

Anonymkode: 5458e...604

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvem ønsker å gå ut av forholdet? 

Anonymkode: b0166...e1b

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du har penger til å kjøpe noe eget, ville jeg ikke gjort det før situasjonen med huset var helt avklart, men heller leid så lenge. Å få noen andre til å ferdigstille huset og så selge høres lurt ut. 

Anonymkode: d9e20...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...