AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Jeg oppdaget at mannen har sendt kyss og hjerter til andre damer. Jeg har ikke sett meldingene, men så disse hjertene og kyssene i en melding når han skulle lete etter en annen melding på WhatsApp. Jeg likte det ikke, men ble så paff at jeg fikk ikke sagt noe der og da. Jeg skal ta det opp med han for jeg tror nok ikke han hadde likt at jeg hadde sendt hjerter og kyss til andre menn. Eller? Anonymkode: 12f9a...b60 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Jeg anbefaler deg å argumentere og tenke ut i fra deg selv. Hva mannen din eller vi synes er ikke viktig, det som er viktig er hva du mener. Synes du det er greit at han gjør sånn når han er sammen med deg? Anonymkode: f4b01...1d4 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Hadde selv ikke likt det nei... men det er nå meg. I mitt hode betyr det noe, sender det kun til folk jeg liker/elsker. Anonymkode: 0cbfd...0b0 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Klart du må ta det opp med ham, å sende hjerter og kyss til andre damer er ikke normalt. Samtidig har jeg sendt sussemunn og hjerter til en kompis av meg, men det er i forbindelse med at han har hjulpet til med noe. Takk for at du fikset takrenna 😘 Eller godt nyttår til naboen 😍 Dette er noe jeg IKKE skjuler for min mann. Det er forskjellen. Så får du vite grunnen og kanskje lese meldingene om du er i tvil, er det ok. Er det noe han skjuler for deg, bør du vurdere om du aksepterer dette.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Jeg gjør det stadig til gode venner og kollegaer, uten at det betyr noe mer. Får samme tilbake fra venner og kolleger. De er alle gift eller samboer. Mannen gjør det samme, også til eksen. Det trenger ikke å bety noe som helst. Anonymkode: 7c0ec...cc9 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det stadig til gode venner og kollegaer, uten at det betyr noe mer. Får samme tilbake fra venner og kolleger. De er alle gift eller samboer. Mannen gjør det samme, også til eksen. Det trenger ikke å bety noe som helst. Anonymkode: 7c0ec...cc9 Sender mannen din hjerter til eksen? Veldig spesielt. Anonymkode: 64517...0a0 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det stadig til gode venner og kollegaer, uten at det betyr noe mer. Anonymkode: 7c0ec...cc9 Så hvis det ikke betyr noe, hva er galt med et vanlig smilefjes da? Å sende hjerter og kyss betyr faktisk helt andre ting og kan nok bli oppfattet annerledes også av den som mottar. Jeg er selv veldig obs på slike ting i meldinger og gjør det aldri med mindre det er en mening bak det og til rett person. Facebook oversvømmes av voksne mennesker som sender røde hjerter til hverandre. Jeg fatter det ikke. Er de åtte år eller? Anonymkode: b6079...3d5 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Jeg kan sende det for tøys, ikke flørtende. Type knyttet til en sak - som ironi. »Trump ❤️❤️❤️« Sånn liksom. Spørs helt hva annet som står der tenker jeg 🤷♀️ Menn bruker det nok sjeldent til annet enn flørting da. Anonymkode: d44eb...f03 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg anbefaler deg å argumentere og tenke ut i fra deg selv. Hva mannen din eller vi synes er ikke viktig, det som er viktig er hva du mener. Synes du det er greit at han gjør sånn når han er sammen med deg? Anonymkode: f4b01...1d4 De som er redd for em joer og smilefjes, bør i stedet for å ta det opp, jobbe grundig med seg selv, og mangel på selvtillit!! herregud, er det rart det blir mye krangling. Verre om han kysser de in real, da forstår jeg mer. Anonymkode: cd661...269 1
Gjest Chroma Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Jeg hadde også stusset på det. Ville spurt han før jeg hadde anklaget han for noe. Kan hende de bare tøyser.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som er redd for em joer og smilefjes, bør i stedet for å ta det opp, jobbe grundig med seg selv, og mangel på selvtillit!! herregud, er det rart det blir mye krangling. Verre om han kysser de in real, da forstår jeg mer. Anonymkode: cd661...269 For noe tøys. Folk må få lov å ha sine egne grenser, du har ingen mal for det. Råd til alle: kjenn etter hvor grensene dine går, og kommuniser det til partner. Noe kan forhandles om, andre ting er uakseptable. Dette vet kun hvert enkelt menneske. Anonymkode: 64517...0a0 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sender mannen din hjerter til eksen? Veldig spesielt. Anonymkode: 64517...0a0 De forble gode venner etter at det ble slutt, lenge før vi møttes. Ikke noe annet enn vennskap mellom de to. Hun er et fantastisk og godhjertet menneske, så jeg skjønner godt at de har beholdt vennskapet☺️ Anonymkode: 7c0ec...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 Jeg får kyss og hjerter fra venner også, av begge kjønn. For det meste bare platonisk ment, med noen så er det litt flørt bak men helt uskyldig. Og så får jeg selvsagt også fra de hvor flørten er langt fra uskyldig. Det spørs jo litt på hvordan han bruker det, her kjenner du jo han best. Hadde jeg sett det hos han jeg holder på med nå så hadde jeg faktisk blitt veldig usikker, for han er ikke slapphendt med de røde hjertene og blunkesmileyene, de går bare til den han faktisk har følelser for. Tok meg evigheter å få et hjerte selv, tror nesten han sa "jeg elsker deg" før de røde hjertene kom i meldinger, haha. Når det er sagt så har folk en tendens til å kopiere emoji-språket til den de chatter med. Ikke at det er så stor trøst kanskje, at han potensielt blir bombardert med hjerter av noen andre. Men det kan jo være fra en av disse som bruker hjerter til alt, hele tiden. Jeg har et par sånne venninner, synes nesten det blir for mye selv når de blunkekysser og har hjerter til alt. Sånn "God morgen, har gjør du på? 😘". Hadde det vært fra en mann så hadde jeg tenkt at han lurte på om jeg lå i senga og onanerte, men så er det jo bare en 50 år gamme kvinnelig kollega som nesten utelukkende bruker de smileyene som har noe med hjerter å gjøre. Anonymkode: 81d58...95b 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Skrevet 7. januar 2021 Hva on det er en kondolanse eller det har skjedd noe rundt den personen? Anonymkode: 47be2...d29 1
tussi680 Skrevet 7. januar 2021 #15 Skrevet 7. januar 2021 Hadde ikke likt det og ville spurt pent. Du kan snu det også, hva ville han følt om du hadde gjort det samme til din ex? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 Seriøst? Jeg bruker 😘 som "takk kjære deg" til venner og kolleger hele tiden. ❤️ som "love it". Ingen seksuelle undertoner på noen av dem for meg. Anonymkode: cb4bc...1de 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Skrevet 7. januar 2021 Jeg hadde reagert, men ville sett på sammenhengen. Jeg har en fleipete tone med et par tidligere mannlige kolleger, og vi kan sende hjerter og kyssefjes som ironi. F.eks hvis jeg ber om hjelp til noe og får til svar at «herregud, vet du ikke dette en gang, blondie» før de svaret på spørsmålet, så svarer jeg tilbake med takk og hjerte - hjertet er jo på tull. Vi er veldig gode venner og kan prate om det meste, men har en tone der vi «trasher» hverandre når vi kan. Ikke noe som går over den andres grenser, selvfølgelig. Hadde partnerne våre sett de meldingene så ville de nok bare ledd, og jeg kan fint sitte ved siden av samboer og skrive mld og evt lese høyt av ting som går enten på min eller deres bekostning. Hvis det derimot er vanlige, evt flørtende, meldinger, så ville det vært totalt uakseptabelt. Anonymkode: 01a47...8d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 Tillegg: vi bruker også stort sett oransje/gule hjerter som betyr vennskap. Røde hjerter hvis det er noe spesielt. Ser ikke noe veldig galt i «tusen takk ❤️❤️❤️« men min oppfatning er at men generelt er mer tilbakeholdne med typiske kjærlighetsemojier, og emojier generelt, enn kvinner Anonymkode: 01a47...8d6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg oppdaget at mannen har sendt kyss og hjerter til andre damer. Jeg har ikke sett meldingene, men så disse hjertene og kyssene i en melding når han skulle lete etter en annen melding på WhatsApp. Jeg likte det ikke, men ble så paff at jeg fikk ikke sagt noe der og da. Jeg skal ta det opp med han for jeg tror nok ikke han hadde likt at jeg hadde sendt hjerter og kyss til andre menn. Eller? Anonymkode: 12f9a...b60 Jeg mener at det kommer helt an på hvem man sender det til. Både jeg og samboeren sender hjerter o.l. til venninner og kompiser. For min del er det helt naturlig å skrive "😘 og ❤️" til en god kompis f.eks. Kan også finne på å gjøre det til en kollega. Det som uansett betyr noe er hvordan det påvirker deg. Hvis du får en dårlig følelse i magen av det, ville jeg tatt det opp med mannen din og bare vært helt ærlig om at du føler deg usikker og utrygg når du ser at han skriver det til andre. Forhåpentligvis kan dette føre til en fin samtale der dere snakker om hva som er greit og ikke når dere kommuniserer med andre. Anonymkode: 86697...66c
Gjest MadameDeRosa Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 Jeg mottar «kyssesmiley» og «jeg er glad i deg» og «jeg bryr meg om deg»- meldinger samt forslag om å dra på café sammen fra tre venninners samboere og jeg svarer alltid: «ja, vært hyggelig å treffes oss tre» (altså med venninna mi) og at han må hilse henne. Jeg hadde blitt forbanna om jeg hadde hatt samboer som gjorde det samme. Upassende oppførsel, det setter meg i en uønsket situasjon og sånt har ingenting i et forhold å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå