AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Absolutt verdt det! Anonymkode: cfe22...bd1 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Frysebind faktisk 😂 Aldri hørt om det, så det måtte googles 🙈🤪 Jaja, verden går framover 👍 Anonymkode: 96401...f1b 2
Kenelz Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Frysebind faktisk 😂 Aldri hørt om det, så det måtte googles 🙈🤪 Jaja, verden går framover 👍 Anonymkode: 96401...f1b Har ikke brukt det tidligere, men skal føde igjen og ble da anbefalt frysebind! 😂 Prøver det gjerne om det funker.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Hadde ikke behov for ved noen av fødslene, til tross for at jeg ble klippet og revnet litt med første. Ved noen sykehus har de det visst. Anonymkode: 58dd0...ef3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Kenelz skrev (7 minutter siden): Har ikke brukt det tidligere, men skal føde igjen og ble da anbefalt frysebind! 😂 Prøver det gjerne om det funker. Man må jo bare omfavne de hjelpemidler som finnes. Spesielt om det er til det bedre 👍 Er snart 25 år siden jeg fikk barn, å da fantes ikke noe sånt, så jeg måtte bare sjekke hva det var 🙈 Anonymkode: 96401...f1b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Lagde egne ved å fukte vanlige bind og fryse disse. Fylte også vann på og frøs ned engangshansker/fingre og satt på disse😅 Anonymkode: d36df...0ba
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lagde egne ved å fukte vanlige bind og fryse disse. Fylte også vann på og frøs ned engangshansker/fingre og satt på disse😅 Anonymkode: d36df...0ba Hvor brukte du disse hanskene 🙈 Anonymkode: 96401...f1b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #9 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor brukte du disse hanskene 🙈 Anonymkode: 96401...f1b Tok en klut rundt og bare hadde de mellom bena, utenpå klærne😆 lindret godt da jeg var skikkelig hoven og hadde et enormt blåmerke🙈 Anonymkode: d36df...0ba
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #10 Skrevet 7. januar 2021 Savnet det ikke sist gang, var egentlig ikke så øm og sår nedentil etter fødsel at jeg følte det var et behov 🤷🏻♀️ Spent å se hvordan det blir denne gangen, men jeg klarer meg sikkert uten nå også 😅 Anonymkode: 1dece...ace
Nerine_ Skrevet 7. januar 2021 #11 Skrevet 7. januar 2021 Revnet ved to av mine fødsler, men hadde ikke noe spesielt ubehag etterpå. Men det hadde kanskje du etter sist fødsel?
boblevann Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 Definitivt 100% verdt det. Jeg fikk hjemmelagde på barsel, og de lindret noe helt enormt. Jeg både ble klippet og revnet, kulden lindret både ømhet, sårhet og hevelse. Disse spesiallagde isbindene laget til akkurat dette formålet skal visst ha god oppsugingsevne i tillegg, det høres jo ut som en drøm Jeg skal defintivt ordne meg isbind ved en evt neste fødsel også alle fall.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok en klut rundt og bare hadde de mellom bena, utenpå klærne😆 lindret godt da jeg var skikkelig hoven og hadde et enormt blåmerke🙈 Anonymkode: d36df...0ba Ok 😁 Var ikke sånne ting når jeg fødte for over 20 år siden, så jeg blei veldig nysgjerrig på frysebind 🙈😂 Men en veldig positiv framgang som sikkert er til god hjelp 👍 Anonymkode: 96401...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå