Frk.MaleneV Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 (endret) Negativ, negativ, negativ, negativ.. og når du tror at den endelig skal bli positiv. Du vet dere traff på EL... negativ.. wild yam, silicea, grapefruktkjerne ekstrakt, sink, omega 3, d-vitamin, C-vitamin, folat.. hva dytter jeg ikke inn.. men gravid.. nei.. ganske sikker på at vi hadde en kjemisk i oktober, men det er det nærmeste vi har kommet.. jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. jeg trenger litt girl power motivasjon.. noen gode og oppløftende historier.. tips? ingenting galt med oss som vi vet om.. eneste som er bemerket er at jeg tidvis har litt tynn vegg.. motløs.. i skrivende stund ligger jeg å kjenner på mensmurringerog har KM, for jeg dropper I-en denne gangen gitt, i morgen. Men disse symptomene tar man ikke feil av gitt 😖 hvorfor sitter den aldri 🥺 Endret 7. januar 2021 av Frk.MaleneV
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Ikke oppmuntrende kanskje, men sjæl ass 😔 prøvd i 1,5 år her uten hell, aldri hatt posotiv test. Vi har sjekket oss begge to og alt ser fint ut.... Hvorfor går det da for f.. Ikke??!!?! Anonymkode: 5e60b...8fe
HannaNO Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Sender litt styrke deres vei ❤️ Man har en slags forventning om at ting skal gå med én gang og ender opp med å bli skuffet gang på gang. Jeg har allikevel tro på at når (ikke om, men når) den sitte så var det meningen at det skulle være akkurat den spiren du skulle ha. Så det vil være en mening i skuffelsene etterhvert. Hvor lenge har dere prøvd? Holdt motet oppe. Denne dagen er månedens kjipeste, etter noen dager med mensen er du igang med ny periode og nytt håp. ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Prøvde og prøvde i 1,5 år før vi ble gravid første gang. Mistet så og syntes verden var litt urettferdig en stund. Så plutselig satt den og verdens nydeligste jente kom endelig. Nå har vi tre barn, og de to siste rakk vi ikke å prøve på en gang før de satt. Kroppen gir ikke alltid mening, og hvorfor vi strevde sånn med første mann vet vi egentlig ikke. Fortsett å ha troa, så lenge dere har utelukket fysiske utfordringer. Heier på deg! Anonymkode: 6b028...5d9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 Da vi var åpne om at vi strevde med å få barn og holdt på med IVF-behandling, viste det seg at det er ganske mange rundt oss som har vært ufrivillig barnløse, men har fått barn nå, med eller uten hjelp. Inkludert en bekjent som prøvde i fire år på første barn, og nå har fire barn. Jeg kjenner følelsen av å kjenne at mensen er på vei og at det ikke gikk denne gangen heller. Hos oss tok det to år å få første, og vi måtte ha hjelp, mens nr. to plutselig ble til da syklusen min kom tilbake etter første fødsel. Lykke til ❤️ Anonymkode: 1dc46...b13
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Kjenner meg så igjen! Sender deg en stor klem ❤️ sitter her å får negativ test vi også hver måned.. Mens alle rundt oss blir gravide blir det ekstra tungt.. Men prøv å tenk at engang sitter spiren og det blir verdt all ventetiden når det endelig går! 😍 Anonymkode: 2f18e...240
Frk.MaleneV Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke oppmuntrende kanskje, men sjæl ass 😔 prøvd i 1,5 år her uten hell, aldri hatt posotiv test. Vi har sjekket oss begge to og alt ser fint ut.... Hvorfor går det da for f.. Ikke??!!?! Anonymkode: 5e60b...8fe Føler med deg ❤️ Så frustrerende!
Frk.MaleneV Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2021 HannaNO skrev (5 timer siden): Sender litt styrke deres vei ❤️ Man har en slags forventning om at ting skal gå med én gang og ender opp med å bli skuffet gang på gang. Jeg har allikevel tro på at når (ikke om, men når) den sitte så var det meningen at det skulle være akkurat den spiren du skulle ha. Så det vil være en mening i skuffelsene etterhvert. Hvor lenge har dere prøvd? Holdt motet oppe. Denne dagen er månedens kjipeste, etter noen dager med mensen er du igang med ny periode og nytt håp. ❤️ Takk ❤️ Det er jo noe oppløftende i den tankegangen ☺️ jeg og min ex prøvde i 1,5 år.. vi endte opp med å gå fra hverandre.. spenningen og skuffelsene slet i oss.. forventninger som ikke ble innfridd.. prøvingen dro opp andre ting som ble mye større og til slutt måtte vi gå hvert til vårt. Man kan jo være «glad» for at det ikke ble noe i etterkant for man ønsker jo helst et samlet hjem.. Nå er jeg lykkelig gift og vi har prøvd siden sensommeren.. like fortvilende hver gang den ikke sitter. Ja, du har rett.. denne dagen er den kjipeste.. ett par dager nå så er det på igjen.. vil bare så gjerne ha to streker 😖
Frk.MaleneV Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Prøvde og prøvde i 1,5 år før vi ble gravid første gang. Mistet så og syntes verden var litt urettferdig en stund. Så plutselig satt den og verdens nydeligste jente kom endelig. Nå har vi tre barn, og de to siste rakk vi ikke å prøve på en gang før de satt. Kroppen gir ikke alltid mening, og hvorfor vi strevde sånn med første mann vet vi egentlig ikke. Fortsett å ha troa, så lenge dere har utelukket fysiske utfordringer. Heier på deg! Anonymkode: 6b028...5d9 Takk ❤️ Ja, det er merkelig med det..
Frk.MaleneV Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da vi var åpne om at vi strevde med å få barn og holdt på med IVF-behandling, viste det seg at det er ganske mange rundt oss som har vært ufrivillig barnløse, men har fått barn nå, med eller uten hjelp. Inkludert en bekjent som prøvde i fire år på første barn, og nå har fire barn. Jeg kjenner følelsen av å kjenne at mensen er på vei og at det ikke gikk denne gangen heller. Hos oss tok det to år å få første, og vi måtte ha hjelp, mens nr. to plutselig ble til da syklusen min kom tilbake etter første fødsel. Lykke til ❤️ Anonymkode: 1dc46...b13 Ja. Uff det er mange som sliter. Tok det lang tid med IVF for dere? Var det en lang prosess? Kan jeg spør hvorfor dere tok det steget?
Frk.MaleneV Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner meg så igjen! Sender deg en stor klem ❤️ sitter her å får negativ test vi også hver måned.. Mens alle rundt oss blir gravide blir det ekstra tungt.. Men prøv å tenk at engang sitter spiren og det blir verdt all ventetiden når det endelig går! 😍 Anonymkode: 2f18e...240 Uff ja.. Ble tante i november, og desember, og jeg blir tante igjen i juni så det er mange barn rundt oss.. da føles det enda mer urettferdig..
Frk.MaleneV Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2021 Godt med oppløftende ord og historier. Takk! Vi har så lyst på barn. Familie.. håper den sitter snart ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Skrevet 7. januar 2021 Frk.MaleneV skrev (7 timer siden): Ja. Uff det er mange som sliter. Tok det lang tid med IVF for dere? Var det en lang prosess? Kan jeg spør hvorfor dere tok det steget? Vi hadde første IVF-forsøk i januar, og jeg ble gravid i august samme år, på tredje forsøk. Vi søkte hjelp da vi hadde prøvd over et år uten hell. I tillegg til å ha prøvd aktivt den tiden, hadde vi først vært dårlige på og så helt uten prevensjon en stund innen det. Det ble ikke funnet noe galt med noen av oss. Legen sa at han trodde vi hadde gode sjanser for å lykkes med IVF, og at inseminasjon eller annen hormonbehandling som vi kunne prøve først kanskje ikke ville være til hjelp når alt det evt. kunne hjelpe på så fint ut. Derfor gikk vi rett på IVF etter at vi var ferdige med utredning. Jeg sier gjerne at det første barnet vårt gjorde det "hjemmekoslig" i livmoren slik at jeg kunne bli gravid med lillesøsteren. Det kjentes som om svangerskapet endret noe, siden jeg ble raskt gravid uten hjelp etterpå. Men i realiteten kan det godt hende vi hadde fått barn til slutt om vi bare hadde fortsatt å prøve uten IVF. Anonymkode: 1dc46...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå