Gjest lillemy36 Skrevet 7. januar 2021 #1 Del Skrevet 7. januar 2021 Erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Del Skrevet 7. januar 2021 Ja hair lux, men det funka ikke Har arvelig hårtap, da, så mulig det funker for andre. Men om du ikke mangler vitaminer så trenger du heller ikke ta de. Hjelper ikke for håret, og det vil ikke få det til å vokse tykkere eller raskere. Anonymkode: 2cda0...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Del Skrevet 7. januar 2021 Har brukt Hair Care i kanskje to år nå. Håret mitt var for to år siden helt nede til magen, men så begynte det bare å spise seg opp. Klipte til slutt helt til skulderlengde. Jeg spurte frisøren min hva jeg burde gjøre, forutenom det jeg allerede gjør, hun sa jeg bør prøve Hair Care. Jeg vet ikke om det funker eller om det tykke og fine håret mitt er sakte, men sikkert begynt å komme tilbake, av andre grunner. Jeg tenker at du bør kanskje prøve selv å se om det fungerer for deg:) Anonymkode: ad9fa...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 7. januar 2021 #4 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja hair lux, men det funka ikke Har arvelig hårtap, da, så mulig det funker for andre. Men om du ikke mangler vitaminer så trenger du heller ikke ta de. Hjelper ikke for håret, og det vil ikke få det til å vokse tykkere eller raskere. Anonymkode: 2cda0...614 Jeg har også arvelig håravfall 😪 Jeg har nå begynt og bruke recrea forte. Hudlegen sa jeg burde prøve dette pga arvelig hårtap. Gått på det i 3 mnd nå så vannskelig og si noe nå. Kanskje du skal prøve det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Del Skrevet 7. januar 2021 lillemy36 skrev (21 timer siden): Jeg har også arvelig håravfall 😪 Jeg har nå begynt og bruke recrea forte. Hudlegen sa jeg burde prøve dette pga arvelig hårtap. Gått på det i 3 mnd nå så vannskelig og si noe nå. Kanskje du skal prøve det også? Ja huff det er ikke noe jeg unner noen, prøvde nisim i ett år nå men det ga ikke noen effekt, bortsatt fra at det er en god shampo, kansjje jeg har kastet bort for mye tid og hårrøttene mine er umulig å vekke opp igjen 😕 Om du synes det er greit så har jeg noen spørsmål, men du trenger ikke svare om noe er for personlig. Jeg har hørt om recrea forte, men jeg har hørt at man mister mye hår under oppstarten, og for noen blir det aldri bedre, og om det virker så kan man aldri slutte med recrea selv om håret kommer tilbake. Dette er bare noe jeg har plukket opp, ikke hørt fra noen lege altså Mistet du hår eller fikk utslett i hodebunnen? Fortalte hudlegen din noe om bivirkninger og odds for at det virker? Jeg har gitt meg selv diagnosen, fordi etter hva jeg kan finne på nett er uttynning på issen ikke normalt hårtap ved stress/medisiner/graviditet osv. Har du det åså sånn? Anonymkode: 2cda0...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 8. januar 2021 #6 Del Skrevet 8. januar 2021 Hei igjen. Jeg mistet litt hår i begynnelsen men det er vist et bra tegn på at den begynner og funke. Eneste jeg merker av bivirkninger er litt kløe pga det er alkohol i den og nå etter 3 mnd begynt og flasse litt. Bruker også recrea forte Shampo. Vi kan ikke bruke Shampo med silikon i når vi bruker recrea forte, helst ikke ellers heller. I dag dro jeg på apoteket og kjøpte en Shampo mot flass og kløe uten silikon så skal se om det hjelper. Har du sjekket stoff skifte, vitaminer? Jeg har også PCOS, det vil si for mye mannlig hormon så, sjekk om du har PCOS også, eller hormonforstyrrelser generelt klem fra meg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 8. januar 2021 #7 Del Skrevet 8. januar 2021 Forresten... Jeg også prøvde nisim.... Både Shampo balsam og den der til og smøre i hodebunnen. Mistet masse hår av det og den funket ikke for meg så måtte gi opp den også... 😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Del Skrevet 9. januar 2021 lillemy36 skrev (På 8.1.2021 den 1.15): Hei igjen. Jeg mistet litt hår i begynnelsen men det er vist et bra tegn på at den begynner og funke. Eneste jeg merker av bivirkninger er litt kløe pga det er alkohol i den og nå etter 3 mnd begynt og flasse litt. Bruker også recrea forte Shampo. Vi kan ikke bruke Shampo med silikon i når vi bruker recrea forte, helst ikke ellers heller. I dag dro jeg på apoteket og kjøpte en Shampo mot flass og kløe uten silikon så skal se om det hjelper. Har du sjekket stoff skifte, vitaminer? Jeg har også PCOS, det vil si for mye mannlig hormon så, sjekk om du har PCOS også, eller hormonforstyrrelser generelt klem fra meg😀 Tusen takk for svar! Du er en knupp Jeg har lavt stoffskifte, men stoffskifte legen jeg gikk til mente hårtapet ikke var på grunn av det og bare avfeide meg så jeg bare tenkte at jeg får se hvordan nisim funker. Men jeg tar en tur til fastlegen og tar det opp 😊 Har ikke blitt noe annet enn verre de siste to årene. Litt slemt å si det men det er godt å høre at noen andre har det sånn åså 😄 Og nå har jeg en plan fremover, og det er deilig. Anonymkode: 2cda0...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 9. januar 2021 #9 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar! Du er en knupp Jeg har lavt stoffskifte, men stoffskifte legen jeg gikk til mente hårtapet ikke var på grunn av det og bare avfeide meg så jeg bare tenkte at jeg får se hvordan nisim funker. Men jeg tar en tur til fastlegen og tar det opp 😊 Har ikke blitt noe annet enn verre de siste to årene. Litt slemt å si det men det er godt å høre at noen andre har det sånn åså 😄 Og nå har jeg en plan fremover, og det er deilig. Anonymkode: 2cda0...614 Så bra. Hehe. Man må hjelpe hverandre. Jeg har også PCOS og har begynt på testo blokkere samt å piller. Så får se om det hjelper også. Men får hjertebank av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bodylotion Skrevet 10. januar 2021 #10 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg har prøvd begge deler over lang tid (hver for seg selvfølgelig) uten noe spesiell effekt. Mistet mye hår etter noen år med cellegift og prøvde booste det opp igjen. Bruker i dag ølgjærtabletter (4 stk hver kveld) og synes det hjelper, og det er billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Del Skrevet 10. januar 2021 Bodylotion skrev (1 minutt siden): Jeg har prøvd begge deler over lang tid (hver for seg selvfølgelig) uten noe spesiell effekt. Mistet mye hår etter noen år med cellegift og prøvde booste det opp igjen. Bruker i dag ølgjærtabletter (4 stk hver kveld) og synes det hjelper, og det er billigere. Tar også ølgjær og det hjalp på vekst i noen måneder men nå jeg jeg ingen effekt lengre. Hadde gjort mye for å få litt tykkere hår. Anonymkode: cd94f...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bodylotion Skrevet 10. januar 2021 #12 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tar også ølgjær og det hjalp på vekst i noen måneder men nå jeg jeg ingen effekt lengre. Hadde gjort mye for å få litt tykkere hår. Anonymkode: cd94f...ccd Evt. kan Nioxin være et alternativ. Ikke prøvd selv, men så på det i perioden jeg var på mitt ‘verste’. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #13 Del Skrevet 10. januar 2021 Bodylotion skrev (11 minutter siden): Evt. kan Nioxin være et alternativ. Ikke prøvd selv, men så på det i perioden jeg var på mitt ‘verste’. Det er dyrt og ser ikke noe vits i å bruke sjampo/balsam da jeg bare vasker håret hver 4-5 dag. Men serumet alene kanskje. Anonymkode: cd94f...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå