AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Nå er jeg tydeligvis blitt betatt av en kollega av meg. Vi har god kjemi og vi har det hyggelig sammen. En dag fikk vi begge intens øyekontakt som varte lenger enn det som kanskje er normalt. Var virkelig intenst, jeg får sommerfugler i magen og liker å være rundt henne. Det hender det kan være litt kleint mellom oss, spesielt om vi er helt alene, er en energi der som jeg kan føle. Hun er hjelpsom og når jeg skulle ut med papp, hjalp hun meg og holdt opp begge dørene for meg og spurte meg om jeg klarte det «alene». Og når vi skulle ha varetelling sa hun noe lignende som «du kan jo bli igjen da». Og når jeg skulle hjem den dagen, stod hun bak med meg når jeg skulle ta på klær osv... Tror dere det kan være gjensidig? Anonymkode: ff6e6...efa
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det hender det kan være litt kleint mellom oss, spesielt om vi er helt alene, er en energi der som jeg kan føle. Hun er hjelpsom og når jeg skulle ut med papp, hjalp hun meg og holdt opp begge dørene for meg og spurte meg om jeg klarte det «alene». Og når vi skulle ha varetelling sa hun noe lignende som «du kan jo bli igjen da». Og når jeg skulle hjem den dagen, stod hun bak med meg når jeg skulle ta på klær osv... Tror dere det kan være gjensidig? Anonymkode: ff6e6...efa Vanskelig å si om det er hyggelig kollega- energi eller om hun ønsker flørt eller forhold. Anonymkode: b3fcf...094 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig å si om det er hyggelig kollega- energi eller om hun ønsker flørt eller forhold. Anonymkode: b3fcf...094 Hun er også singel. Anonymkode: ff6e6...efa
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er også singel. Anonymkode: ff6e6...efa Det høres ut som hun liker deg. Men om det er mer enn det? Anonymkode: b3fcf...094
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres ut som hun liker deg. Men om det er mer enn det? Anonymkode: b3fcf...094 Mer enn hva? Liker alt ved henne.... hun er så søt og hyggelig. Jeg er Foressten lesbisk, noe hun vet. Anonymkode: ff6e6...efa
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Mer enn hva? Liker alt ved henne.... hun er så søt og hyggelig. Jeg er Foressten lesbisk, noe hun vet. Anonymkode: ff6e6...efa Mer enn å like deg som en god kollega. Liker hun jenter, da? Anonymkode: b3fcf...094
Gjest Alterego666 Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hun er også singel. Anonymkode: ff6e6...efa Be henne ut og spør henne. Hun har svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå