Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir du behandlet av den andre kvinnen? Den jagede har blitt jegeren? Vet den første kvinnen om deg? Hvordan vil du reagere på den fjerde kvinnen den dagen den kommer?

Anonymkode: aa199...c28

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig dominant. Jeg bare lurer de andre ut av huset med å si det er kattunge i hagen også skifter jeg lås.

Anonymkode: 4c9b7...068

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Jeg er den tredje kvinnen, på en måte.

Har en affære med en mann som forlot sin første kone for den andre kvinnen, og nå er han utro mot den andre kvinnen med meg. 

Den første kvinnen vet ikke om meg, men hun hadde vel bare blitt glad, for hun hater den andre kvinnen. 

Den andre kvinnen vet ikke om meg, men mistenker noe. Når du skaffer deg mann gjennom å være den andre kvinnen, så er du vel alltid litt redd for at han skal gjøre det samme mot deg som mot den første kvinnen. 

Når den fjerde kvinnen kommer så kan jeg slå meg selv i pannen som den andre kvinnen gjør nå, og angre på at jeg skaffet meg mann gjennom å være den tredje kvinnen, og se han gjøre det samme mot meg som han gjorde mot den første kvinnen og den andre kvinnen. 

Lykke til, fjerde kvinnen! Bare vent til den femte kvinnen kommer.

Anonymkode: 0aa0d...21d

• Liker 8
Skrevet

At dere gidder🙄

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha ler faktisk av de kommentarene over. Det er så latterlig... 

tenk å ødelegge for så mange mennesker? Det stresset man føler på konstant.

Hvor vanskelig kan det være å være et godt menneske/forbilde? 

Damer, det er ikke vanskelig valg. Mannen har dere i sine klør og ler seg ihjel av dere inni seg. Kvinner er visst ikke så smarte som jeg trodde. Er skuffet over kjønnet mitt. 

Menn som har prøvd seg på meg har jeg avvist. De som har vært utro med meg har jeg avslørt, jeg er ikke med på utroskap. Han fortjener verken kona eller meg. Enkelte damer har valgt å bli, andre har vært smarte og forlatt mannen. Hadde aldri latt en utromann få avkom. 

Anonymkode: 6ff65...894

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart menn tror de eier verden....

Anonymkode: 7b4d2...1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...