AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Vi har nettopp fått oss Sodastream og etter å ha lest gjennom bruksanvisningen så undret jeg meg litt over noen har noen form for erfaring med dette? Kullsyremaskinen har blitt satt på benken, men det blir til tider varmt i rommet. Det er type sånn at jeg føler at det er ubehagelig varmt, men jeg kan ikke forestille meg at det over 40 som det står i anvisningen? Ville det i såfall vært problematisk om den i korte perioder blir utsatt for høyere temperatur enn 40 grader? Anonymkode: ae6e5...028
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 40 grader er veldig varmt....30 grader inne er også ubehagelig varmt. Ikke putt flaskene i oppvaskmaskin, da krymper de gitt.......😳🙈🙈 Anonymkode: 65b05...6d1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 40 grader er veldig varmt....30 grader inne er også ubehagelig varmt. Ikke putt flaskene i oppvaskmaskin, da krymper de gitt.......😳🙈🙈 Anonymkode: 65b05...6d1 Det er det jeg har tenkt, at det er nok over 30 grader, men kan ikke forestille meg at det er så mye som 40, sånn egentlig. Bare litt småparanoid nå, etter å ha lest bruksanvisningen. Jeg innså at jeg satte den rett over varmtvannstanken først og måtte jo bare fjerne den rimelig fort. Mener jeg leste at det sto at flaskene ikke skal i oppvaskmaskinen for de kan eksplodere om de blir utsatt for varme over 40 grader...? Anonymkode: ae6e5...028
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 (Vi har verdens minste kjøkken føler jeg. Er snakk om et rom på under 4 kvadratmeter) 😛 Anonymkode: ae6e5...028
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Du har ikke 40 grader innendørs. Du har sikkert 25-26 grader og det er veldig ubehagelig, men aldri i verden at du klarer å nærme deg 30 grader. Anonymkode: e9cbf...7b6 2
Fru Uperfekt Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har nettopp fått oss Sodastream og etter å ha lest gjennom bruksanvisningen så undret jeg meg litt over noen har noen form for erfaring med dette? Kullsyremaskinen har blitt satt på benken, men det blir til tider varmt i rommet. Det er type sånn at jeg føler at det er ubehagelig varmt, men jeg kan ikke forestille meg at det over 40 som det står i anvisningen? Ville det i såfall vært problematisk om den i korte perioder blir utsatt for høyere temperatur enn 40 grader? Anonymkode: ae6e5...028 Vi har en slik som går på strøm så står nær airfryer, mikro, kaffemaskiner osv og det går helt fint
Fru Uperfekt Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er det jeg har tenkt, at det er nok over 30 grader, men kan ikke forestille meg at det er så mye som 40, sånn egentlig. Bare litt småparanoid nå, etter å ha lest bruksanvisningen. Jeg innså at jeg satte den rett over varmtvannstanken først og måtte jo bare fjerne den rimelig fort. Mener jeg leste at det sto at flaskene ikke skal i oppvaskmaskinen for de kan eksplodere om de blir utsatt for varme over 40 grader...? Anonymkode: ae6e5...028 Det stemmer, vil anbefale å kjøpe de som tåler maskinvask
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Mulig at kullsyreflaska ikke kan eksplodere, men du skal vel ikke ha den i oppvaskmaskinen? Plastflaskene krymper og blir ødelagt av oppvaskmaskinen, det står på flaskene...men det brydde ikke jeg meg om.....😬🙈 Anonymkode: 65b05...6d1
Rosa Sitron Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Du har ikke 40 grader innendørs. Du har sikkert 25-26 grader og det er veldig ubehagelig, men aldri i verden at du klarer å nærme deg 30 grader. Anonymkode: e9cbf...7b6 Er det over 30 vet du det. Foreldrene mine fyrer til over 30 om vinteren og det er varmt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå