AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 På mandag leverte jeg barnet til samboer i barnehagen, og hadde glemt å legge iPaden i sekken. Han skulle til mor etter barnehage, så jeg kjørte med den til huset til mor å la den på trappa i en liten veske. Jeg hadde sendt henne melding at jeg var på tur med den, men fikk ikke svar før jeg var kommet dit. Hun kom ut av døra når jeg var på tur i bilen igjen, og hadde ikke fått med seg meldingen jeg sendte. Hun ropte på meg å jeg snudde meg så klikka hun å spurte hvorfor jeg kom dit, at jeg spionerte og at jeg var mistenksom for noe. Da jeg sa at jeg bare var for å levere iPaden, sa hun at jeg hadde gjort det med vilje å at jeg kunne levert den i barnehagen. Mor bor 400m ifra bhage, så jeg tenkte det var lettest å gjøre det sånn slik at jeg ikke forstyrret ungen da han er veldig vanskelig å vil bare hjem. Far/min samboer var på jobb så derfor leverte jeg, av og til hender det. Jeg beklagde meg hvis det var sånn hun oppfattet det, og at det ikke var min intensjon i det hele tatt. Vi har hadd god kommunikasjon og aldri vært noe, har vært sammen med samboer i 3 år nå. Hun hadde ringt å skjelt meg ut til barnefar også. Idag ringte det på hjemme, og jeg åpnet. Da sto hun der å sa hun bare skulle se hva vi gjorde, siden jeg hadde gjort det samme på mandag. Jeg ble veldig irritert, men sa at hun bare skulle hente ungen fra bilen å komme inn på middag, for den var snart ferdig. Da ble hun så sint at hun slo meg med flathanda på kinnet. Ble så forfjamset at jeg bare lukket døra😳 Jeg kan forstå om hun føler seg truet eller noe siden jeg kom på trappa, men føler reaksjonen hennes var helt ekstrem. Samboer vil ta dette opp, men hun har blokket oss begge overalt. Hva kan vi gjøre? Hun er forøvrig en kvinne på 34 år. Jeg er 26. Var det dårlig gjort av meg? Anonymkode: 09f41...f85 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Har hun en historie med psykisk sykdom eller noe? Anonymkode: 0418a...d9b 31
Gjest Lama_Drama Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Anmeld for vold. Det finnes grenser for hva man finner seg i.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Jeg kan ikke umiddelbart se at du har gjort noe galt, men vi har jo ikke hennes side.. Men vold er aldri greitog jeg ville nok bedt henne få hjelp asap hvis hun har det problemet. Kan det skje mot barn? Anonymkode: a18d5...068 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hun en historie med psykisk sykdom eller noe? Anonymkode: 0418a...d9b Ikke som jeg vet om. Samboer har bare sagt gode ting om henne, men jeg vet han verner om dem som har, eller står han nær. De ble enige om å gjøre det slutt, da de fungerer best som venner. Så jeg aner faktisk ikke. Anonymkode: 09f41...f85 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Slår hun ungen også når hun blir forbanna? Anonymkode: af875...692 19
Selbu Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Herregud, anmeld. Det der er ikke greit på noen som helst måte. Hun trenger å se at en så alvorlig handling får konsekvenser. Gjør du ingenting nå vil det jo med stor sannsynlighet eskalere. 17
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slår hun ungen også når hun blir forbanna? Anonymkode: af875...692 Hun har aldri visst den siden av seg tidligere, og ungen har heller aldri oppført seg merkelig etter han har vært der. Regner med at samboer hadde sagt om han visste om en slik side fra tidligere. Men dette må vi klart ta videre Anonymkode: 09f41...f85 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 Merkelig, siden du nevner at dere har hatt god kommunikasjon tidligere. Her er det noe "mer"; ikke nødvendigvis at du ikke forteller hele historien altså, men at hun sliter med noe og nå har det gått over alle grenser. Her ville jeg trukket meg helt tilbake og latt far tatt videre kommunikasjon frem til dere kan få en samtale om dette som har skjedd- om dere har noen som kan snakke med dere alle sammen eller mekle. Noen må få frem til henne at hvis hun sliter (psykisk/emosjonelt) så må hun søke hjelp. Hvis far/samboer har god tone med henne kan han kanskje få det frem? Det faller neppe på god jord om det kommer fra deg, selv om du fortjener å fortelle henne hvor ekstremt uakseptabelt dette er. Anonymkode: 65b56...8a8 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Skrevet 6. januar 2021 Ja hadde et voksent menneske fyrt til meg sånn så det så hadde det blitt anmeldelse på flekken. Så her sier jeg meg enig i at dette bør du anmelde som vold. Anonymkode: 3b1f7...e7f 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #12 Skrevet 6. januar 2021 Ja, der røyk ihvertfall illusjonen om et brudd begge var skjønt enige om. Hun liker ikke din nære rolle i barnets liv og føler at du trår inn på henne enemerker, men har klart å skjule sine følelser fram til nå. Anonymkode: 34643...3b6 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #13 Skrevet 6. januar 2021 Var barnet vitne til dette? Hvordan er mor med barnet og er et trygt nå? Anonymkode: 400c9...a3f 5
Raven.Writingdesk Skrevet 6. januar 2021 #15 Skrevet 6. januar 2021 Å herregud! ANMELD!! Hun kom på døra og SLO DEG I ANSIKTET fordi du «var på døra» hennes for å levere iPad til hennes barn??! ANMELD ANMELD ANMELD!!! 14
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Skrevet 7. januar 2021 Raven.Writingdesk skrev (22 minutter siden): ...Hun kom på døra og SLO DEG I ANSIKTET fordi du «var på døra» hennes for å levere iPad til hennes barn??! Åpenbart fordi hun leste noe frekt ut av TS sin kommentar om at hun bare kunne komme inn. Hun hadde nok håpet å provosere ts kun ved å ringe på. Anonymkode: 34643...3b6 2
Gjest Alterego666 Skrevet 7. januar 2021 #17 Skrevet 7. januar 2021 Hasjplantasje eller methlab i kjelleren hennes.😁
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 Anmeld henne Anonymkode: 30ef4...e2b 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 Anmeld henne for vold. Jeg ble angrepet av daværende samboer til min ex ved overlevering av skolesekk. Er det noe jeg angrer på så er det at jeg jeg ikke stod opp for meg selv og anmeldte kjerringen. Anonymkode: 0fce6...842 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 Jeg ville ikke ha anmeldt dette. Her må far på banen og ta en prat med eksen for å finne ut hvorfor. Hva er det eksen har problemer med med tanke på far og samboer? Små justeringer fra deres side kan være nok til at det blir bedre. For eksempel at ingen av dere skal komme på døra hennes utenom avtale. Det gjelder å trå varsomt for å ikke ødelegge for samvær mellom barn og far. Når det er sagt så er det på sin plass at mor ber deg om unnskyld og beklager. Anonymkode: 7aca3...243 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå