AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe denne buksa i fra HM. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0714790017.html Men jeg er så usikker på hvilken størrelse jeg bør velge... Jeg har bare hatt skinny jeans før, så synes det er ekstra vanskelig. I en skinny jeans i fra hm kjøpte jeg 34, den passet akkurat. Noen som vil si om jeg bør velge 34 eller 36? Eller har erfaringer med den buksa eller andre bukser fra hm? Anonymkode: d03b7...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 6. januar 2021 #2 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Jeans fra HM pleier å være "vanlig" i størrelse er min erfaring. Har ikke denne typen, men andre 👍 Og skulle det være feil kan du sende den i retur/bytte (også i butikk) Endret 6. januar 2021 av BraNok Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe denne buksa i fra HM. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0714790017.html Men jeg er så usikker på hvilken størrelse jeg bør velge... Jeg har bare hatt skinny jeans før, så synes det er ekstra vanskelig. I en skinny jeans i fra hm kjøpte jeg 34, den passet akkurat. Noen som vil si om jeg bør velge 34 eller 36? Eller har erfaringer med den buksa eller andre bukser fra hm? Anonymkode: d03b7...fc6 Det står den er normal i størrelsen og har løs passform. Da skal den være veldig mye for liten om du ikke får den på deg, og den skal være veldig mye for stor før det ser rart ut. Jeg kjøpte to skinny derfra som var oppgitt som stor i str. Jeg bruker vanligvis 38, så da bestilte jeg 40 og de passet fint. Anonymkode: db5d4...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Del Skrevet 6. januar 2021 BraNok skrev (45 minutter siden): Jeans fra HM pleier å være "vanlig" i størrelse er min erfaring. Har ikke denne typen, men andre 👍 Og skulle det være feil kan du sende den i retur/bytte (også i butikk) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det står den er normal i størrelsen og har løs passform. Da skal den være veldig mye for liten om du ikke får den på deg, og den skal være veldig mye for stor før det ser rart ut. Jeg kjøpte to skinny derfra som var oppgitt som stor i str. Jeg bruker vanligvis 38, så da bestilte jeg 40 og de passet fint. Anonymkode: db5d4...710 Takk for svar! Likte dere buksene dere kjøpte? Anonymkode: d03b7...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MOD Skrevet 6. januar 2021 #5 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg har flere av disse buksene fra HM, og er veldig fornøyd med de. Også etter flere vask. Opplevd at en svart variant utvidet seg nesten en hel størrelse, men dei blått denimstoff har holdt seg godt! Og er strl 36 i de fleste bukser, og samme strl er perfekt i disse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar! Likte dere buksene dere kjøpte? Anonymkode: d03b7...fc6 Ja. Veldig bra for å være billigbukse, mine andre jeans har kostet en tusenlapp mer 🤪 Anonymkode: db5d4...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Del Skrevet 8. januar 2021 MOD skrev (På 6.1.2021 den 22.08): Jeg har flere av disse buksene fra HM, og er veldig fornøyd med de. Også etter flere vask. Opplevd at en svart variant utvidet seg nesten en hel størrelse, men dei blått denimstoff har holdt seg godt! Og er strl 36 i de fleste bukser, og samme strl er perfekt i disse! Så godt å høre! Jeg kjøpte en blå en nå, liker mom jeans i blå best. Anonymkode: d03b7...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 22.15): Ja. Veldig bra for å være billigbukse, mine andre jeans har kostet en tusenlapp mer 🤪 Anonymkode: db5d4...710 Takk for svar, kanskje jeg kjøper flere bukser der etterhvert. Har prøvd floyd sine bukser også, men der synes jeg kvaliteten er for dårlig ifht til pris. Har lyst til å prøve levis også, men når man trenger to bukser fordi to bukser gikk i stykker kan jeg ikke kjøpe levis * 2 på studentbudsjett😅 Anonymkode: d03b7...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #9 Del Skrevet 13. januar 2021 Fikk buksa i dag, veldig fornøyd😄 Anonymkode: d03b7...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå