Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som regel bruker man 65x80 størrelse på nyfødte, men er det virkelig nødvendig? Vurderer å hoppe over den størrelsen og heller bare gå rett til 80x100...

Noen som har gjort det samme? Synes det blir for dumt å bruke 500kr+ på en dyne som fort blir utvokst..

Anonymkode: 2e7dd...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor du skal ha den. Jeg brukte 65*80 i vogna og krybbe, men gikk over til 80*100 når vi begynte med sprinkelseng :)

Skrevet

Kid har forresten i perioder hele barneavdelingen på 40%! Jeg har kjøpt alle våre dyner der på tilbud :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her! Tenkte til bedside crib og kanskje til og med barnevogn (har ellers vognpose og lammeskinn). 

Men gjør det noe om dynen er «for stor»? Om det er en fare for at det havner over ansiktet så har jeg tenkt å feste dynen med klips sånn den ikke kan bli dratt over. ☺️ 

Anonymkode: 2e7dd...23b

Skrevet

Om du skal ha sånn liten bedside crib så ville jeg gått for den minste dyna, så den ikke kommer over ansiktet. Tror rett og slett den neste str blir for stor..? 

Vi brukte den minste dyna i litt over et år i vår seng/sprinkelsenga. Neste størrelse virka bare alt for stort for babyen. Det er jo også et poeng at den skal være såpass lett av babyen klarer løfte den bort fra ansiktet (når hen lærer seg sånt...). Likte ikke å bruke dyne i vogna, der brukte vi kun pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...