Gå til innhold

Vanlig plager eller forverring av svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har høyt blodtrykk, ødem i ben og hender og proteiner i urinet. Er nå i uke 37.

I kveld er jeg igrunn skikkelig sliten, er øm og sliten i ribbeina på begge sider, svimmel, kvalm, tungpustet, tidvis noe uklart syn og noe løs mage. 

Er det vanlige graviditetsplager de tingene jeg kjenner på i kveld, eller er det grunn til å bekymre seg mtp forverring av svangerskapsforgiftningen? 

De siste to gangene jeg har vært på føden har jeg blitt der i 4-5 timer, og jeg kjenner at jeg ikke orker det om jeg ikke må.. Er så innmari sliten. 

Anonymkode: 3e98d...f11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har høyt blodtrykk, ødem i ben og hender og proteiner i urinet. Er nå i uke 37.

I kveld er jeg igrunn skikkelig sliten, er øm og sliten i ribbeina på begge sider, svimmel, kvalm, tungpustet, tidvis noe uklart syn og noe løs mage. 

Er det vanlige graviditetsplager de tingene jeg kjenner på i kveld, eller er det grunn til å bekymre seg mtp forverring av svangerskapsforgiftningen? 

De siste to gangene jeg har vært på føden har jeg blitt der i 4-5 timer, og jeg kjenner at jeg ikke orker det om jeg ikke må.. Er så innmari sliten. 

Ring føden med en eneste gang!

Anonymkode: 8f1c6...1f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Høres absolutt ut som forverring. Jeg ville ringt føden. Jeg hadde ikke like mye symptomer da jeg ble innlagt. Fødselen måtte settes igang etter en stund på sykehuset.

Anonymkode: 349b8...723

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres absolutt ut som forverring. Jeg ville ringt føden. Jeg hadde ikke like mye symptomer da jeg ble innlagt. Fødselen måtte settes igang etter en stund på sykehuset.

Anonymkode: 349b8...723

Signerer denne. Jeg ble lagt inn med «kun» ødemer, høyt blodtrykk (140/90) som er akkurat i grenseland, og litt hodepine. Ble satt igang etter en uke, 37+0.

Anonymkode: 8f1c6...1f8

AnonymBruker
Skrevet

Ring føden. Nå.

Anonymkode: 99821...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Ring føden. Uten tvil!

Anonymkode: e1c48...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...