AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Mulig tidenes dummeste spørsmål, men ja - vil en graviditetstest vise positivt resultat gjennom hele svangerskapet? Så hvis jeg tar for eksempel en digital test i uke 20 så vil den fortsatt vise 3+? Anonymkode: a31e4...e61
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Ja, det skal den. HCG synker noe, men skal likevel være høyere enn nivået som gir 3+ på test. Anonymkode: ca2fc...6b1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 hCG kan bli så høyt at testen blir negativ. Da kan man vanne ut urinen og få positiv test. Anonymkode: 64b84...a73 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Hcg skal vel synke litt fra ca. uke 10 +, men først vil jo nivået bygge seg opp veldig høyt først. Når det begynner å stå 3+ vil det være mye lavere enn det er når det når toppen. Dog har jeg hørt at man ikke bør ta graviditetstester senere i svangerskapet fordi det kan gjøre deg unødvendig stresset. Anonymkode: 97d4d...36e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Jeg tok en test (ikke digital) bare for moro skyld da jeg var seks eller sju måneder på vei. (Ja, faktisk bare for moro skyld, fordi jeg lurte på akkurat dette.) Og joda, den var positiv. Streken var litt svakere enn da jeg var fem-seks uker på vei, men dog. Anonymkode: 63bca...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå