AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #21 Skrevet 7. januar 2021 Syns ikke Peppes pizza er god lengre, uansett om man bestiller fra restauranten Anonymkode: 5fb7c...a90 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #22 Skrevet 8. januar 2021 Jeg savner også Dolly Dimples. For et par måneder siden bestilte vi fra Peppes, og pizzaene vi mottok hadde nesten ikke saus. Vurderte å klage, men det ble med tanken. Heldigvis hadde vi bestilt dressing som tilbehør, så det ble ikke fullstendig knusktørt... Anonymkode: dba6d...cdc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #23 Skrevet 8. januar 2021 Peppes i frysedisken må dere ikke kjøpe, den blir ikke lagd i Norge! Synes peppes har god restaurantpizza, men vi har det ikke her så kjøper bare pizzabakeren. Den de selger på bensinstasjon er ok, men ikke til den prisen. Da kjøper jeg mye heller PB. Anonymkode: 15b1d...108
Brunhilde Skrevet 8. januar 2021 #24 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Peppes i frysedisken må dere ikke kjøpe, den blir ikke lagd i Norge! Synes peppes har god restaurantpizza, men vi har det ikke her så kjøper bare pizzabakeren. Den de selger på bensinstasjon er ok, men ikke til den prisen. Da kjøper jeg mye heller PB. Anonymkode: 15b1d...108 Hva så? 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #25 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Peppes i frysedisken må dere ikke kjøpe, den blir ikke lagd i Norge! Synes peppes har god restaurantpizza, men vi har det ikke her så kjøper bare pizzabakeren. Den de selger på bensinstasjon er ok, men ikke til den prisen. Da kjøper jeg mye heller PB. Anonymkode: 15b1d...108 Der lærte jeg noe nytt. Takk for du sa fra. Heldigvis har Grandiosa mange varianter som funker fint. Hjemmelaget er best og kjøper jeg fra "restaurant" blir det en av de lokale kebab kioskene. Har aldri smakt bedre bunn enn hos de. Pb er smakløst, synes jeg. Peppes står ikke i pris når de små kioskene er bedre og billigere. Hos oss. Det er sikkert stor forskjell rundt i landet. Anonymkode: 9c49b...59a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #26 Skrevet 29. juli 2024 Har testet Peppes igjen og synes kvaliteten er tilbake på hva det var tidligere. Ja, man betaler mer enn for gatekjøkken-pizza. Men det er jo delvis fordi Peppes har restauranter man kan spise hos. Det koster mer å ha restaurant enn å kun ha takeaway. Så ville anbefalt Peppes om man ønsker å spise på en restauant som har amerikansk pizza. Ønkser man italiensk pizza så bør man spise andr steder. I tillegg om man ønsker å spise pizzaen hjemme så kan man sikkert få like god pizza på det lokale gatekjøkkenet og til billigere pris. Anonymkode: a10aa...293
tøydokka Skrevet 29. juli 2024 #27 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 0.25): Det de serverer i restaurantene sine er også tilnærmet frossenpizza. For noen år siden jobbet jeg på et kjøpesenter der vi hadde lager vegg i vegg med Peppes. Der hentet de frosne pizzabunner døgnet rundt. Pizzaen deres er såpass dyr at man skulle tro de bakte bunnene selv. Anonymkode: 558f5...1e6 da jeg jobbet på peppes i 2001 ble bunnene laget i resturanten. Fordelte deigen i former om morgenen og påførte tomatsaus.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #28 Skrevet 29. juli 2024 Savner pizzahut mye bedre pizza. Peppes pizza smaker ikke så bra men de snakker bedre enn domino og pizza bakeren. At de utvider merkevaren sin med frossen pizza og andre dalivare produketer er jo en naturlig utvikling. De ønsker å tjene penger på merkevaren sin. Anonymkode: d2de6...6dc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #29 Skrevet 29. juli 2024 tøydokka skrev (9 timer siden): da jeg jobbet på peppes i 2001 ble bunnene laget i resturanten. Fordelte deigen i former om morgenen og påførte tomatsaus. What? Peppes har da aldri laget egne bunner i restauranten, de kommer fryst med saus på (gjelder chicago style- den tykke bunnen), california style kommer fryst uten saus. Settes i heveskap over natta og er klare til steking neste dag. Jeg jobbet over ti år i peppes, fra år 2000. Anonymkode: 4fb17...445
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #30 Skrevet 30. juli 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: What? Peppes har da aldri laget egne bunner i restauranten, de kommer fryst med saus på (gjelder chicago style- den tykke bunnen), california style kommer fryst uten saus. Settes i heveskap over natta og er klare til steking neste dag. Jeg jobbet over ti år i peppes, fra år 2000. Anonymkode: 4fb17...445 Er Peppes-pizzaovnene varmere enn vanlige kjøkkenovner eller ville man fått samme resultat om man puttet disse frosne pizzabunnene i ovnen en vanlig kjøkkenovn hjemme? Anonymkode: a10aa...293
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #31 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 0.17): Anbefaler deg å kjøpe Peppes Pizza i frysedisken og revurderer tråden. Den er uten sidestykke den beste pizzaen der! Anonymkode: b674f...321 anbefaler deg å bare lage en pizza selv. SÅ mye bedre. Anonymkode: f0212...47e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #32 Skrevet 30. juli 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: anbefaler deg å bare lage en pizza selv. SÅ mye bedre. Anonymkode: f0212...47e Billigere også. Frossenpizza er temmelig dyrt. Anonymkode: a10aa...293
tøydokka Skrevet 30. juli 2024 #33 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 12.46): What? Peppes har da aldri laget egne bunner i restauranten, de kommer fryst med saus på (gjelder chicago style- den tykke bunnen), california style kommer fryst uten saus. Settes i heveskap over natta og er klare til steking neste dag. Jeg jobbet over ti år i peppes, fra år 2000. Anonymkode: 4fb17...445 Så rart. Jeg kan ha husket feil om at bunnene ble laget i restauranten, men kan aldri huske at det var noen frosne bunner. jobbet selv som servitør. Men ta saus på bunnene, det er jeg helt sikker på at de gjorde i restauranten.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #34 Skrevet 31. juli 2024 tøydokka skrev (5 timer siden): Så rart. Jeg kan ha husket feil om at bunnene ble laget i restauranten, men kan aldri huske at det var noen frosne bunner. jobbet selv som servitør. Men ta saus på bunnene, det er jeg helt sikker på at de gjorde i restauranten. Jeg kjenner ei som jobber på Peppes, og hun sier også at bunnene kommer med tomatsaus på. Men når det gjelder feks sataysausen så påfører de den selv. Anonymkode: dba6d...cdc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #35 Skrevet 31. juli 2024 Antar du kanskje er fra et sted med lite utvalg av restauranter om du noen gang har tenkt at peppes er premium pizza. Anonymkode: d4399...ab0
Maskinfører Skrevet 31. juli 2024 #36 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 0.25): Det de serverer i restaurantene sine er også tilnærmet frossenpizza. For noen år siden jobbet jeg på et kjøpesenter der vi hadde lager vegg i vegg med Peppes. Der hentet de frosne pizzabunner døgnet rundt. Pizzaen deres er såpass dyr at man skulle tro de bakte bunnene selv. Anonymkode: 558f5...1e6 Tviler på at Peppes er de eneste med frossen bunn bortsett fra skikkelige Italienske restauranter som lager deigen og alt selv 😀
Maskinfører Skrevet 31. juli 2024 #37 Skrevet 31. juli 2024 Peppes fra Cirkle K er god da men kunne vært litt mere stekt ikke hvit bunn 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå