AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Vi har jo alltid hatt peppes pizza som kanskje er de som subjektivt har den beste pizzaen i Norge, blant de store. Så etterhvert begynte de å selge peppes sauser og andre pizzatoppinger i butikken og mulig pizzabunner om jeg ikke tar feil. Greit nok, dignityen er fortsatt intakt. Men så har de plutselig begynt å selge frossenpizza i butikkene som havner på linje med grandiosa og annet. Videre så har de nå begynt med slik at bensinstasjoner liksom skal selge "peppes" pizzaer uten det kjøkkenet eller den atmosfæren som er på peppes restauranter. Så jeg synes at de her har gått fra å være et premium merke, til å virke helt desperate i å bruke merkevaren sin til å promotere "junkfood" i butikken og på bensinstasjon. Selv om det kanskje ikke endrer på pizzaen man får kjøpt på peppes restauranter, så blir det litt sånn first price følelse over det for min del. Andre som er enige? 😁 Anonymkode: c1e4f...454 9
Gjest loveli Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Helt vanlig at man utvider utvalget slik, ser ikke ned på det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Syns det var litt First Price følelse over innlegget ditt også. Anonymkode: fd459...d40 11
Me for life Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 De vil som de fleste andre tjene mest mulig penger. De fleste tillegsproduktene dems smaker dritt, men de har fremdeles den beste pizzan i restauranten. Thai Chicken 🤩 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns det var litt First Price følelse over innlegget ditt også. Anonymkode: fd459...d40 Nja, det stikket fra deg var like billig og dårlig som first price, så jeg vet ikke jeg. 🤣 Anonymkode: c1e4f...454 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Har aldri skjønt greien med peppes, synes ikke sausen er noe god. Elsker pizzabakeren:) Anonymkode: 9601c...386 4
SPOCA Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Gått fra å være premiummerke? De har aldri vært premium. Eller, de har hatt premiumpriser, men premiumkvalitet vil jeg ikke akkurat si. Jeg synes, ironisk nok, at frossenpizzaene deres er mye bedre enn mange andre frossenpizzaer - og de smaker bedre enn deres vanlige pizza man får på en Peppes-restaurant! Men det sier i grunn ganske mye. Så jeg er helt uenig med deg. Jeg tror de gjorde et meget lurt grep når de begynte å utvide sin produktkatalog. Endret 6. januar 2021 av SPOCA 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har aldri skjønt greien med peppes, synes ikke sausen er noe god. Elsker pizzabakeren:) Anonymkode: 9601c...386 Pizzabakerens pizza smaker jo absolutt ingenting. Kunne like gjerne spist en papp-plate. Anonymkode: ec7f4...c3a 15
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Anbefaler deg å kjøpe Peppes Pizza i frysedisken og revurderer tråden. Den er uten sidestykke den beste pizzaen der! Anonymkode: b674f...321 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 Peppes som har vært i byen her, og nabobyen har elendig service! Tar ufattelig lang tid å få tildelt bord, at de kommer og tar drikkebestilling deretter matbestillingen. Maten tar tilsvarende lang til å få. At de når har kommet med pizza på Circle k gjør at vi faktisk kan kjøpe en pizza fra Peppes. Tror kanskje vi skal prøve frossenpizzaen deres siden den blir snakka varmt om her 😁 Anonymkode: b3b86...dd7 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #12 Skrevet 6. januar 2021 Det de serverer i restaurantene sine er også tilnærmet frossenpizza. For noen år siden jobbet jeg på et kjøpesenter der vi hadde lager vegg i vegg med Peppes. Der hentet de frosne pizzabunner døgnet rundt. Pizzaen deres er såpass dyr at man skulle tro de bakte bunnene selv. Anonymkode: 558f5...1e6 3
Gjest EndaEnGang Skrevet 6. januar 2021 #13 Skrevet 6. januar 2021 Har aldri vært spesielt begeistret for Peppes. Er helt enig i at sausen ikke smaker spesielt godt.
Yuumi Skrevet 6. januar 2021 #14 Skrevet 6. januar 2021 Den frossen pizzaen fra peppes er veldig god. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #15 Skrevet 6. januar 2021 Synes Peppes var kjempegod inntil 2005 eller noe slikt. Da ble den rar. Peppes fra frysedisken synes jeg er en katastrofe. savnet Dolly jeg. Anonymkode: bfb4e...26b 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #16 Skrevet 6. januar 2021 Peppers har da aldri vært premium? For meg er premium ordentlig italiensk pizza. Synes Peppes er helt greit, og på toppen har de vel aldri vært? Anonymkode: 108da...475
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 Dolly Dimples ❤️ Anonymkode: b9f4f...57c 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #18 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Videre så har de nå begynt med slik at bensinstasjoner liksom skal selge "peppes" pizzaer uten det kjøkkenet eller den atmosfæren som er på peppes restauranter. Selger de glutenfri pizza på disse bensinstasjonene? Eller må man da til restaurant? Anonymkode: c67e5...69b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 Norsk gastronomi i ett nøtteskall. Håper innlegget er en joke Anonymkode: 9ae61...085
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #20 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): savnet Dolly jeg. Anonymkode: bfb4e...26b AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dolly Dimples ❤️ Anonymkode: b9f4f...57c Dolly er best! Jobba der i ett år også, litt i håp om å bli lei. Men akk, fikk jo bare enda mer smaken på pizzaen 😂 Pizza med hvitløksmarinert scampi 🥰🥰 Anonymkode: b3b86...dd7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå