AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har ei frøken på 7 måneder som legger ALL sin energi i ALT hun gjør, da også kosing. Hun er helt besatt av håret mitt, og har rett og slett fått dratt ut så mye at jeg har gått fra langt hår til å få en liten lugg i panna 💁♀️ håret på sidene er og dratt ut. Og ja, jeg har det i strikk. Hun er og ekstrem på å ta hardt tak i ansikt/armer og klype så hardt hun kan. Det samme med biting. Jeg forstår jo at dette er "vanlig". Men hun nærmest skjelver i hele kroppen og blir helt vill når hun gjør det. Akkurat som om hun bare MÅ! Jeg flyr rundt med kloremerker i ansikt, inni nesa, små blåmerker overalt og mye mindre hår på hodet 🙈 Noen andre som har hatt en sånn baby? Og når stoppet det? 😅 Anonymkode: 42cc8...dd4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Jeg venter fortsatt på at det skal slutte, hun er nå 20mnd.... Neida, det er ikke like ille lenger, det går i bølger, nå er det lugging som er tingen. Begynner med at hun skal kose med håret, for deretter å ta skikkelig grep å lugge hardt. Og hun er veldig klar over at det ikke er lov. I tillegg har hun prøvd å bite igjen, det ga seg for flere mnd siden, men plutselig var hun på igjen i dag. Gaper helt opp og strekker seg mot ansiktet. Når hun var under året så var det som om hun bare ikke kunne styre seg, og bare måtte lugge, bite, slå osv. Nå er det mer grensetesting, men gjør ikke mindre vondt. 🙈 Anonymkode: f33fa...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå