- Brian Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Som kjent vil neppe året 2020 gå over i historien som et særdeles lykkelig år, men det kunne faktisk vært helt annerledes om det ikke hadde vært for en lang rekke tabber som ble gjort - både av myndigheter og andre. Så skal man kåre de aller største tabbene i løpet av året som gikk, har man mye å velge mellom, men undervurderingen av koronaviruset mens dette fremdeles bare var en lokal sak i Kina fortjener etter min mening en plass høyt oppe på listen, og professor Ørjan Olsviks bastante konklusjon om at det er større sjanse for å vinne i lotto tre uker på rad, enn at kinesiske turister smitter oss oppsummerer dette rimelig greit. Hva er din favoritt med tanke på tabbene man gjorde i 2020 ...? Endret 6. januar 2021 av - Brian 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 At man enda ikke har åpnet for aktiv dødshjelp/assistert selvmord. Anonymkode: b8804...16f 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Å ikke stenge grensene for arbeidsinnvandring.
Gjest EndaEnGang Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Uff, stakkars Ørjan Får håpe han i det minste har vunnet i lotto.
Cuntzilla Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 (endret) I forbindelse med undervurdering av Covid 19 så vil jeg gjerne nominere dette gullkornet også, som kom i februar: Lege Wasim Zahid om Wuhan-viruset: – Innen midten av mars snakker vi nok ikke om dette lenger Endret 6. januar 2021 av Cuntzilla 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Å så så mye frykt i befolkningen at det blir vanskelig å komme seg videre. Anonymkode: 9f904...be5
- Brian Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2021 (endret) 34 minutter siden, Catalina Culès said: Å ikke stenge grensene for arbeidsinnvandring. Fullstendig enig - men du husker kanskje hylene fra arbeidslivet om hvordan vi gikk apokalypsen i møte bare man innførte karantene ved grensepassering, og jubelen fra dem som landet akkurat tidsnok til å slippe karantene etter ferieturen ...? Tullet med "grønne" (i folks øyne heeeeelt trygge) og "gule" land i sommerferien kunne fortjener vel også en plass på tabbelisten; det er takket være importsmitten at vi er der vi er idag. 32 minutter siden, EndaEnGang said: Uff, stakkars Ørjan Får håpe han i det minste har vunnet i lotto. Ja, man får håpe det - han var synlig i media i begynnelsen av pandemien, men nå er det en god stund siden sist man hørte noe fra ham. 25 minutter siden, Cuntzilla said: I forbindelse med undervurdering av Covid 19 så vil jeg gjerne nominere dette gullkornet også, som kom i februar: Lege Wasim Zahid om Wuhan-viruset: – Innen midten av mars snakker vi nok ikke om dette lenger Tusen takk for et fantastisk bidrag. Stol på ekspertene - de tar aldri feil ... Endret 6. januar 2021 av - Brian
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Min største tabbe er at jeg ikke investerte alt jeg hadde i markedet 16mars. Anonymkode: cdaac...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå