AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg driver med en fyr som forvirrer meg for tiden, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen. For å nevne noen så har han skrevet i noen situasjoner "vi er jo sjelevenner", "vi er jo kjærester", "vi passer godt sammen" etc, men så syns jeg det virker som at han har slutta å investere så mye. Jeg aner ikke om det er fakta, eller om jeg bare forventer mer av han plutselig.. På nyttårsaften fikk jeg ingen "godt nytt år" melding, men tenkte at det er teit av meg å bli skuffet over at han ikke sendte når jeg ikke gjorde det selv, så jeg svalgte stoltheten og skrev "godt nytt år! 😗", og han svarte noen timer senere "du også jenta mi". Nå har jeg kommet hjem etter en ferie hjemme i cirka tre uker. Jeg skrev til han dagen før jeg reiste "hei, vi må prøve å finne på noe denne uka!" og han sa at vi kunne det, spurte når jeg kom tilbake og jeg sa at jeg skulle komme neste dag. Han sa vi bør få til å finne på noe før helgen, og sa at jeg skulle sende melding når jeg kom frem. Jeg tok dette som at vi kanskje skulle finne på noe dagen jeg kom tilbake, så jeg sendte han meldingen, men han åpnet den ikke før tre-fire timer etterpå. Jeg kom tilbake i går, og har egentlig ikke hørt noe om å treffes fra han. Jeg er voldsomt flink å overtenke har jeg hørt, så jeg prøver å få sortert tankene mine og finne ut hva som er det riktige å gjøre her. Jeg vet ikke om jeg bør vente på at han tar initiativet til å finne på noe eller om jeg bør skrive noe til han og si "hei, du får bare si ifra når vi skal møtes". Jeg er så redd for å virke masete. Men om jeg ikke sender melding så er jeg redd for at han tar det som at jeg ikke er interessert i å treffe han likevel, eller å bli beskyldt for å ikke holde planene mine. Hva tenker dere? Anonymkode: e92ec...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. januar 2021 #2 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men om jeg ikke sender melding så er jeg redd for at han tar det som at jeg ikke er interessert i å treffe han likevel, eller å bli beskyldt for å ikke holde planene mine. Gjør det enkelt, spør han rett ut som dere skal avtale en dag dere kan treffes. Hvis han drar på det eller er unnvikende, dropp ham og gå videre. Uten mer forklaring til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Del Skrevet 6. januar 2021 Han virker ikke så innmari keen egentlig? Hadde ventet og sett, og revurdert forholdet til ham om han ikke evner å ta initiativ eller bry seg. Anonymkode: 32611...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lexie Grey Skrevet 6. januar 2021 #4 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg kjenner meg så igjen i å overtenke situasjoner som dette. Det gjør vondt, for man havner inn i en nedadgående og destruktiv spiral til slutt. Det kan være flere grunner til at han ikke responderer særlig. Alt fra jobb, han er sliten, han er ikke typen som tar mye initiativ (?) uten at det har noe med deg å gjøre, eller han er dessverre ikke så interessert likevel. Har det alltid vært på denne måten, at du er den som må dra ting i gang? Skjønner at du er redd for å mase, men det er verre å gå rundt med sånn overtenking i dagevis. Hva med å sende han ei ny melding i morgen med "Hei! Vi snakket om å treffes før helga, hva tenker du om i dag eller fredag?" Da har du spurt direkte, og han kan si når det passer for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Del Skrevet 6. januar 2021 Gå videre eller i alle fall ikke ta mer kontakt før han gjør det! Om en fyr liker deg vil han følge opp og vise det så du ikke er i tvil.. Er ikke verdt å kaste bort tid på slike. Og heller ikke tenke alle mulige andre grunner til hvorfor han ikke svarer som ulykke, jobb etc. Bare tull! Anonymkode: af5b5...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Del Skrevet 6. januar 2021 Leste kun de to første setningene. Hvis han forvirrer deg så er han ikke riktig mann for deg. Anonymkode: 27095...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå