AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 165 høy og 70 kg, 30 år, kunne med fordel gått ned 5-6 kilo og sikkert 4 av disse sitter på magen! Kroppsbygningen ellers er ganske slank. Har født 2 (store) barn, siste for 4 år siden, kan det være derfor? Har det siste året gått ned 4 kg og spiser normal, sunn mat, er hverdagsaktiv. Trener ikke hardt for da blir jeg så ekstremt sulten. Har heller ikke tid i hverdagen, men leker gjerne aktivt med barna, skiturer osv for å holde meg i form. Er det kun lavkarbo og tung fitness som kan få vekk disse evinnelige magekiloene? Har prøvd lavkarbo før ned middels resultat, men synes det er mye styr. Jeg liker poteter og frukt og vil ikke vise barna at jeg er på diett med spesialkost og veiing av matvarer. Anonymkode: f6d2d...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Del Skrevet 6. januar 2021 Sikker på at det er fett da? Kanskje du har litt delte magemuskler slik at det buler litt? Anonymkode: 7ee68...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikker på at det er fett da? Kanskje du har litt delte magemuskler slik at det buler litt? Anonymkode: 7ee68...e7f Takk for svar. Aner ikke, kan man sjekke det på noen måte? Anonymkode: f6d2d...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Del Skrevet 6. januar 2021 Du er jo faktisk overvektig med en bmi nærmere 26. Anonymkode: 61003...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Del Skrevet 6. januar 2021 Ja, jeg ville ha gått ned 4-6 kilo og så vurdert situasjonen på nytt. Anonymkode: 6f771...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svar. Aner ikke, kan man sjekke det på noen måte? Anonymkode: f6d2d...234 Vet ikke hvor du bor. Men finnes folk som kan dette bra. Blandt annet jentene på Oslo kvinnehelse senter på røa, jentene hos Sandvika aktiv i Bærum også(de jeg har vært hos) så Google litt så burde du finne noen som kan det i ditt området! Vet at Oslo kvinnehelse senter kan hjelpe deg over nett og video time så ta kontakt med de! de fleste har deltemsgemuskler uten å hvite det og hvertfall om du har store barn. eller Google «mammamage trener» også stedet du bor så får du opp forskjellig. Ofte kiropraktor, fysio, osteopati osv som har kurset seg litt ekstra 😄 Anonymkode: 405ec...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du er jo faktisk overvektig med en bmi nærmere 26. Anonymkode: 61003...6de Ja, jeg vet det, og det meste av overvekten sitter på magen. Det er denne overvekten som er svært vanskelig å få vekk. Lårene er ganske muskuløse da jeg sykler mye om sommeren og armene likeså. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Anonymkode: f6d2d...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Del Skrevet 6. januar 2021 Det skal godt gjøres å ha en stram mage med en så høy BMI. De eneste jeg har sett det på er muskuløse folk som driver med tung og mye styrketrening. Så du kan jo satse på det om det frister. Det enkleste er å gå ned i vekt. Anonymkode: 6559f...b7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Del Skrevet 6. januar 2021 Har du "alltid" hatt stor mage eller kom det etter svangerskap? Mye genetikk i dette, har venninner både med og uten barn som har jobbet med magen i årevis. De er også slanke ellers. Å gå ned i vekt vil hjelpe noe, men punktslanking er som kjent vanskelig 🤔 Noe annet som kan hjelpe er å styrke kjernemuskulaturen som andre nevner, da får du også bedre holdning som gjør at magen stikker mindre ut Anonymkode: 471e8...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Del Skrevet 6. januar 2021 Like høy som deg og veier 10 kg mindre. Lagrer fortsatt mest fett på magen. C'est la vie. Men har også delte magemuskler etter to svangerskap. Det som hjelper er periodisk faste, og selvfølgelig lite sukker, boller og junkfood. Blir mindre oppblåst. Anonymkode: 123ac...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. januar 2021 #11 Del Skrevet 6. januar 2021 Hvor man lagrer fett får man dessverre ikke gjort noe med. Noen lagrer i hovedsak på magen (eplefasong), andre på hofter/rumpe/lår (pærefasong). Har du alltid hatt litt ekstra på magen har du sannsynligvis eplefasong, og da er det vanskelig å få flat mage med mindre du trener veldig mye. Men uansett vil du få mindre mage av å gå litt ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå