aloc Skrevet 9. januar 2021 #41 Del Skrevet 9. januar 2021 Det er ikke umulig. Men noe av det viktigste er støtte tror jeg. Er foressten akkurat like høy som deg og veier omtrent det samme. Hvis du er interessert i en å gå ned sammen med så er det bare å sende meg melding 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 9. januar 2021 #42 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tenker du at havremelk i te er ok noen ganger om dagen? Anonymkode: a9cca...9ff Jeg ville som sagt styrt unna av drikkbare kalorier fordi de metter dårligere enn gode spisekalorier. Men, og det er et viktig men, du må finne en ordning som passer for deg. Det er ikke sikkert at det som passer for meg, er riktig for deg. Dersom det å drikke te med en skvett melk gjør at du får til livsstilsendringen, så gjør det, og kos deg med tekoppen! En skvett melk er ikke mange kaloriene, men det kan bli mye i løpet av et år. Spiser man 4 måltider om dagen, og 8 kalorier for mye til hver måltid, vil det i løpet av et år utgjøre 1 kilo. Det er jo ikke så mye, men kanskje er det det lille som gjør at man ikke kommer helt i mål i vektnedgangsprosess. Det skal sier at jeg ikke teller kalorier, men jeg gjør overslag for å sikre at jeg går i minus. Velg gjerne den melka som har mest næringsstoffer (ikke bare tenk kalorier), for du må passe på at kroppen får nok næringsstoffer når du spiser lite. Kanskje er kumelk et like godt eller bedre alternativ, da det inneholder mer proteiner i tillegg til jod, kalsium m.m. (Jeg kjenner ikke næringsinnholdet i havremelk så godt, men sjekk det opp.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 9. januar 2021 #43 Del Skrevet 9. januar 2021 TS, jeg anbefaler at leser denne tråden, i alle var de første 2-3 siden (før tråden slik helt ut): Skal man bli normalvektig, må man tenke som en normalvektig, og her kan man lese hvordan (noen) normalvektige tenker rundt mat. Jeg lærte veldig mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #44 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 18.25): Planen min er å ligge på ca 1500kcal jeg har nok kroppsfett. 164 høy. 91kg grunn er at jeg skal begynne å studere i ny by, og vil trives med meg selv. En ny start på alle områder Anonymkode: 5e9de...729 Om du sliter mye finnes det medisiner som hjelper imot matlyst. Med din BMI vil du kunne få det ut av legen Anonymkode: 3e1c9...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #45 Del Skrevet 9. januar 2021 30 kg er veldig mye. Har ikke villet tatt det så hardt med en gang. Begynn i det små med kosthold og lettere trening. hadde gått for 10 kg. Kanskje 15 det er hardt for kroppen å gå ned så mye i vekt på så kort tid Anonymkode: 6424c...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå