AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg planlegger å gå ned 30kg på 7 mnd. er det noen som har klart tilsvarende ? Anonymkode: 5e9de...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Del Skrevet 6. januar 2021 Klart det er. Spørsmålet er om du har det som kreves: Nok kroppsfett, og en presserende grunn utover det En god plan Gjennomføringsvilje Anonymkode: 911e9...6a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 6. januar 2021 #3 Del Skrevet 6. januar 2021 4,2 på kilo ned i veka høyrest fysisk umulig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 6. januar 2021 #4 Del Skrevet 6. januar 2021 mammahjarte skrev (Akkurat nå): 4,2 på kilo ned i veka høyrest fysisk umulig ut. Det blir vel 4,2 kg i mnd? Noe som ikke er fysisk umulig😊 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Del Skrevet 6. januar 2021 Men hvorfor har du det plutselig så travelt? Jeg ville heller hatt fokus på å skape varige endringer som står seg over tid. Anonymkode: 2d2ed...69b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Del Skrevet 6. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Klart det er. Spørsmålet er om du har det som kreves: Nok kroppsfett, og en presserende grunn utover det En god plan Gjennomføringsvilje Anonymkode: 911e9...6a0 Planen min er å ligge på ca 1500kcal jeg har nok kroppsfett. 164 høy. 91kg grunn er at jeg skal begynne å studere i ny by, og vil trives med meg selv. En ny start på alle områder Anonymkode: 5e9de...729 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 6. januar 2021 #7 Del Skrevet 6. januar 2021 Just now, sstinemor said: Det blir vel 4,2 kg i mnd? Noe som ikke er fysisk umulig😊 Åja, ja det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 6. januar 2021 #8 Del Skrevet 6. januar 2021 Ja det er fullt mulig😊 Husk at kostholdsendring hjelper deg mer enn trening når du skal så mye ned i vekt - men fysisk aktivitet er også veldig bra. Det skal MYE til mentalt da, men er du veldig viljesterk og utholdende så klarer du det helt fint😊 Det skal mer til psykisk enn fysisk når man skal så mye ned i vekt😅 Masse lykke til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Del Skrevet 6. januar 2021 Klart det er overkommelig, men du risikerer å fyke opp igjen etterpå. Det er i etterkant når kiloene er av, jobben virkelig starter Anonymkode: 03170...a0f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Del Skrevet 6. januar 2021 Ned 1 kg i uka er jo realistisk og vel det som er anbefalt Du må ikke tenke knallhard og altfor tøff diett her tenker jeg, men en stor livsstilsendring som du holder ved, dette er noe du skal leve med i større eller mindre grad resten av livet. Så er det jo gjerne sånn at dersom man begynner å spise sunt så minsker søtsuget, begynner man å trene så begynner man å like det, så selv om det kan være vanskelig å snu i starten, så kan det bli lettere og lettere å holde ved etter hvert. Noen av de sunneste og mest treningsglade menneskene jeg kjenner startet med å skulle kvitte seg med overvekt, og så har de holdt på livsstilen og vanene de la til seg under dietten etterpå, ikke fordi det er en evig kamp mot kiloene men fordi de har blitt glad i den. Men hadde det vært lett som en plett å slanke seg så hadde alle hatt idealvekten sin. Dette krever mye mental styrke. Vær forberedt på at du kan gå raskt ned i starten, så stagnere lenge, så kanskje litt opp i noen perioder, og de siste fem kiloene vil jo aldri av Men hold fast ved planen, juster etter behov, ikke ha hastverk eller mist motet om du ikke går ned en uke eller om du skeier ut i en ferie. Det kommer til å være humper i veien, men dette skal du klare! Anonymkode: 1b174...90e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Del Skrevet 6. januar 2021 Tror det blir tøft å komme helt i mål, men det går som regel fortere i starten og du kommer til å føle deg fresh og fin lenge før du er helt i mål. 😊 Anonymkode: 04dff...3dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Del Skrevet 7. januar 2021 0,5kg ned per uke er en god tommelfingerregel Anonymkode: 5b9fa...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Planen min er å ligge på ca 1500kcal jeg har nok kroppsfett. 164 høy. 91kg grunn er at jeg skal begynne å studere i ny by, og vil trives med meg selv. En ny start på alle områder Anonymkode: 5e9de...729 Da skal du være veldig fysisk aktiv for å klare 1 kg i uken. Anonymkode: 6d001...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg planlegger å gå ned 30kg på 7 mnd. er det noen som har klart tilsvarende ? Anonymkode: 5e9de...729 30kg det blir mye hengende hud da.. Håper det går bra. Lykke til og håper du slipper for mye problemer med hengende hud etterpå. Anonymkode: 8356f...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 7. januar 2021 #15 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Planen min er å ligge på ca 1500kcal jeg har nok kroppsfett. 164 høy. 91kg grunn er at jeg skal begynne å studere i ny by, og vil trives med meg selv. En ny start på alle områder Anonymkode: 5e9de...729 Med litt viljestyrke går det. 1500kcal klarer du å holde deg under. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg planlegger å gå ned 30kg på 7 mnd. er det noen som har klart tilsvarende ? Anonymkode: 5e9de...729 Ja, jeg gikk ned 15 kg på 3 mnd. Jeg kuttet ut alt som inneholdt gluten og spiste svært lite søtsaker. Drakk bare vann, sitronvann og farris. Gluten kan samle vann i kroppen, og det kan være vanskelig å gå ned i vekt om man spiser gluten. Anonymkode: 1556b...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Del Skrevet 7. januar 2021 Meg over. Ville bare si at jeg spiste mye salat og mye wok, og spiste lite karbohydrater. Spiste også mye frukt og bær. Anonymkode: 1556b...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Del Skrevet 7. januar 2021 Meg over igjen. Viktig å spise fisk, kylling, kjøtt, avokado, nøtter, frø til grønsaker. Man skal ikke sulte om man slanker seg, men heller ikke spise mye. Anonymkode: 1556b...042 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Del Skrevet 7. januar 2021 Nei, dette blir du mest sannsynlig dårlig av. Hodet kommer ikke til å være med deg, og om du får en nedtur eller stillestående periode så blir det ofte til en større krise enn det behøver å være. Du sikter for høyt og da faller du også hardere. Anonymkode: 194a1...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 7. januar 2021 #20 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da skal du være veldig fysisk aktiv for å klare 1 kg i uken. Anonymkode: 6d001...3a0 Liten kommentar - jeg lå på 1 kg i uka mye av høsten, og trente ikke veldig mye. To-tre hjemmetreningsøkter i uka, med jogging og styrke. Ikke høy intensitet på noen av de. 1 kg kan være helt fint det, kroppen finner et tempo der, tenker jeg, ut fra det du spiser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå