AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Jeg føler jeg er skikkelig sær og rar. Jeg faller ikke for menn med brune øyne, aldri. Og ser jeg en mann jeg syns var kjekk på f.eks tinder sviper jeg han bort om han har brune øyne, fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å falle for han irl siden han har brune øyne.. det er bare en skikkelig dealbreaker for meg. Har ikke noe som helst å si om han har svart, brunt, blondt, hvitt eller oransj hår, eller har viker eller litt tynt hår(så lenge han kler det). Eller om han er tæn eller lik blek (ikke mørkhudet da). Om han har grønne eller blå øyne, om han har litt ekstra eller er godt trent..bare IKKE brune øyne... Hva er galt med meg 😂 Anonymkode: 2a62f...af0 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Kan ikke svare deg på hvorfor, men jeg har heller aldri falt for noen med brune øyne. Anonymkode: 2fb0f...5de 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Skjønner hva du mener, for jeg har også hatt det slik med enkelte overflate karakteristika. Du har bare ikke møtt noen med brune øyner du har falt for enda. Plutselig møter du en med den rette personligheten, og da tar du de brune øyner med på kjøpet. Anonymkode: 644ff...7c5 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner hva du mener, for jeg har også hatt det slik med enkelte overflate karakteristika. Du har bare ikke møtt noen med brune øyner du har falt for enda. Plutselig møter du en med den rette personligheten, og da tar du de brune øyner med på kjøpet. Anonymkode: 644ff...7c5 Men jeg har ikke fallt for noen med tynt hår eller ekstra fett pp kroppen heller... men tar de med på kjøpet 🤷♀️ Anonymkode: 2a62f...af0 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Jeg er blond med blå øyne, men blir som regel bare forelsket i menn med pene trekk, brune øyne og mørkt hår, fordi de ligner på pappa 😁 umulig for meg å være tiltrukket av en mann som ikke har pene trekk og dypt blikk. Man går ofte for det som kjennes kjent og trygt ut. Kanskje noen du føler deg trygg på er blåøyd, eller du har hatt en dårlig opplevelse med noen som har brune øyne? Bare kaster ut noen ideer Anonymkode: 84b7f...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er blond med blå øyne, men blir som regel bare forelsket i menn med pene trekk, brune øyne og mørkt hår, fordi de ligner på pappa 😁 umulig for meg å være tiltrukket av en mann som ikke har pene trekk og dypt blikk. Man går ofte for det som kjennes kjent og trygt ut. Kanskje noen du føler deg trygg på er blåøyd, eller du har hatt en dårlig opplevelse med noen som har brune øyne? Bare kaster ut noen ideer Anonymkode: 84b7f...2d0 Ikke hatt dårlig opplevelse med noen med brune øyne, men finnes ikke noen med brune øyne i min familie, alle har veldig blå øyne, jeg også. Jeg syns brune øyne er tomme og livløse... det første jeg ser ved en mann er øynene. Det er noe mer intenst jo blåere øya er 🤷♀️... ts. Anonymkode: 2a62f...af0 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har det sånn med blonde menn. Synes de ser ut som gutter nesten uansett alder 🧓 Anonymkode: 7a301...bc5 4
Callisto83 Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 For meg skal det mer til å falle for noen enn å se bilde av dem. Kanskje du bare har en preferanse? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg føler jeg er skikkelig sær og rar. Jeg faller ikke for menn med brune øyne, aldri. Og ser jeg en mann jeg syns var kjekk på f.eks tinder sviper jeg han bort om han har brune øyne, fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å falle for han irl siden han har brune øyne.. det er bare en skikkelig dealbreaker for meg. Har ikke noe som helst å si om han har svart, brunt, blondt, hvitt eller oransj hår, eller har viker eller litt tynt hår(så lenge han kler det). Eller om han er tæn eller lik blek (ikke mørkhudet da). Om han har grønne eller blå øyne, om han har litt ekstra eller er godt trent..bare IKKE brune øyne... Hva er galt med meg 😂 Anonymkode: 2a62f...af0 Jeg er akkurat som deg. Brune øyne er og blir feil for meg. Anonymkode: e79e6...2b4 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 Er vel en smaksak tenker jeg. Jeg liker kun brune øyne! Men jeg klarer ikke rødt/oransje hår. Man liker det man liker...🤷🏼♀️ Anonymkode: da35d...246 1
MortenMinstelønn Skrevet 6. januar 2021 #11 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler jeg er skikkelig sær og rar. Jeg faller ikke for menn med brune øyne, aldri. Og ser jeg en mann jeg syns var kjekk på f.eks tinder sviper jeg han bort om han har brune øyne, fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å falle for han irl siden han har brune øyne.. det er bare en skikkelig dealbreaker for meg. Har ikke noe som helst å si om han har svart, brunt, blondt, hvitt eller oransj hår, eller har viker eller litt tynt hår(så lenge han kler det). Eller om han er tæn eller lik blek (ikke mørkhudet da). Om han har grønne eller blå øyne, om han har litt ekstra eller er godt trent..bare IKKE brune øyne... Må innrømme at jeg kjenner på det samme. Jeg var sammen med en med grønne øyne.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #12 Skrevet 6. januar 2021 Callisto83 skrev (3 minutter siden): For meg skal det mer til å falle for noen enn å se bilde av dem. Kanskje du bare har en preferanse? Faller jo ikke for noen ved å se et bilde av noen, men jeg vet at jeg ikke kommer til å falle for noen med brune øyne selvom de ellers har alle mine preferanser og er kjekke. Det er derfor ikke vits å svipe de til høyere. Anonymkode: 2a62f...af0 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #13 Skrevet 6. januar 2021 Samme her, brune øyne er ikke tiltrekkende i mine blå øyne. Like barn leker best? Der er jo mange kjekke menn som har brune øyne, men jeg klarer ikke å 'fordype' meg i brune så da blir det som det blir. Men hvem vet? Kanskje en annen dag. Anonymkode: 87e30...7de 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #14 Skrevet 6. januar 2021 Blå øyne er så mye finere en brune♥️ Men er jo en smakssak . Man liker hva man liker. Anonymkode: 63274...e51 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #15 Skrevet 6. januar 2021 Jeg er helt lik. Jeg har bodd mange år i et land der de aller fleste har brune øyne. Jeg falt ikke for noen før etter flere år, ikke før jeg møtte en fra dette landet med blå øyne og lysebrunt hår. Flaks at han i tillegg var hyggelig😅Vi ble samboere. Sånn egentlig vet jeg ikke om jeg ser på det som sært å foretrekke det ene framfor det andre for alle mennesker har jo forskjellige preferanser. Anonymkode: b59ad...9b8 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #16 Skrevet 6. januar 2021 Jeg fikser ikke menn med rødt hår jeg trist at man føler sånn, men preferanser har man vel alltid.. altså jeg har enda ikke sett en eneste mann med rødt/rødlig hår som jeg finner attraktiv. Så du er nok normal, for de fleste jeg kjenner har alle slike preferanser på en eller annen måte.. noen liker ikke tynne, noen ikke tykke, noen ikke lange, noen ikke korte, noen liker blonde, noen mørke osv. Anonymkode: 1f47c...9e2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er helt lik. Jeg har bodd mange år i et land der de aller fleste har brune øyne. Jeg falt ikke for noen før etter flere år, ikke før jeg møtte en fra dette landet med blå øyne og lysebrunt hår. Flaks at han i tillegg var hyggelig😅Vi ble samboere. Sånn egentlig vet jeg ikke om jeg ser på det som sært å foretrekke det ene framfor det andre for alle mennesker har jo forskjellige preferanser. Anonymkode: b59ad...9b8 Jeg syns ikke egenrlig det er sært jeg heller, men jeg merker at alle blir så overaska og forundret når jeg sier at min største preferanse er at han har blå øyer. Alle bare "brune øyne som er sååå fint" "hæ?!!?" "Er DET en greie også?!". Osv... folk blir helt paffe Anonymkode: 2a62f...af0 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #18 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler jeg er skikkelig sær og rar. Jeg faller ikke for menn med brune øyne, aldri. Og ser jeg en mann jeg syns var kjekk på f.eks tinder sviper jeg han bort om han har brune øyne, fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å falle for han irl siden han har brune øyne.. det er bare en skikkelig dealbreaker for meg. Har ikke noe som helst å si om han har svart, brunt, blondt, hvitt eller oransj hår, eller har viker eller litt tynt hår(så lenge han kler det). Eller om han er tæn eller lik blek (ikke mørkhudet da). Om han har grønne eller blå øyne, om han har litt ekstra eller er godt trent..bare IKKE brune øyne... Hva er galt med meg 😂 Anonymkode: 2a62f...af0 Jeg faller for brune øyne og mørkt hår. Kan gå greit hvis han hadde blå øyne og mørkbrunt hår 😂 Blondt hår fikser jeg ikke. Finner det langt ifra attraktivt. Har blå øyne selv med mellombrunt hår. Så nå er jeg samboer og har barn med en som har brune øyne og mørkt hår. Hadde ikke skjedd med en blond kar, og det er sikkert rart å si. Bra ikke alle har samme smak tenker jeg! Anonymkode: 4af94...331 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 Og jeg faller kun for blonde menn med blå øyne. Anonymkode: 60e08...ea0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #20 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg føler jeg er skikkelig sær og rar. Jeg faller ikke for menn med brune øyne, aldri. Og ser jeg en mann jeg syns var kjekk på f.eks tinder sviper jeg han bort om han har brune øyne, fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å falle for han irl siden han har brune øyne.. det er bare en skikkelig dealbreaker for meg. Har ikke noe som helst å si om han har svart, brunt, blondt, hvitt eller oransj hår, eller har viker eller litt tynt hår(så lenge han kler det). Eller om han er tæn eller lik blek (ikke mørkhudet da). Om han har grønne eller blå øyne, om han har litt ekstra eller er godt trent..bare IKKE brune øyne... Hva er galt med meg 😂 Anonymkode: 2a62f...af0 Tæn? Det er ingenting som heter tæn hverken på norsk eller andre språk! Solbrun heter det! Eller tan om du tror det er tøft å snakke blanding av norsk og engelsk. Anonymkode: 44422...d7e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå