AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Har i det siste kjent en stikkende smerte i det ene brystet. Har hatt brystkreft for 6 år siden, og er nå livredd at det er noe galt igjen! Noen her som har erfaring med dette? Anonymkode: eb855...178
Heihola Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Kan f.eks. være muskulært også. Vanskelig å mene noe om det her inne, så det er nok best å ta en prat med fastlegen om du er bekymret.
Lille85 Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har i det siste kjent en stikkende smerte i det ene brystet. Har hatt brystkreft for 6 år siden, og er nå livredd at det er noe galt igjen! Noen her som har erfaring med dette? Anonymkode: eb855...178 Usj, jeg har også stikkinger i ene puppen av og til. Varer i noen minutter flere ganger ila en dag ca. Har ikke tenkt brystkreft, tenker muskulært og så har jeg måtte kjenne litt ekstra etter om det kan komme fra hjertet. Men er ganske så sikker på at det er puppen. Kan ikke du legge inn en melding til fastlegen og spørre om dette er noe h*n reagerer på mtp tidligere kreftdiagnose?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Jeg ville forhørt meg med legen, iom du tidligere har hatt brystkreft. Jeg selv sliter med stikking i ene brystet og trodde jeg hadde brystkreft, jeg tok mammografi og ultralyd hos Aleris for å få raskt svar, jeg var/er helt frisk. Anonymkode: 67bbd...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Hvor hen i puppen stikker det? Når det er kaldt stikker det i brystvortene mine. Anonymkode: bf7cb...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå