Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før corona hente det jeg møtte i kirken ved begravelsen, for å vise min støtte for familien. Nå med corona, så går ikke det. Ikke får vi besøke andre eller krysse kommunegrensen. Venninnen min hater blomster i slike sammenhenger. 
Hva annet kan jeg gjøre for å vise jeg setter pris på henne?

Anonymkode: 58e27...edc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ringt henne og spurt hvordan det går. Hvis hun ikke orker å prate kan det være for tidlig. Overbevis hun om at du føler med henne og er der for hun når hun er klar. Husk å lytte fremfor å snakke selv, og unngå å komme med for mye tips og eksempler fra deg og dine egne sorger, da det er hun det dreier seg om denne gangen, og hun som er fokusperson. 

Anonymkode: b6298...a55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding med "Tenker på deg". Siden hun ikke liker blomster, send noe annet i posten som hun liker? Te eller sjokolade eller noe sånt.

Anonymkode: a0047...feb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet faren min for noen mnd siden midt i verste corona tiden, det viktigste for meg var å faktisk få en melding eller to om hvordan det gikk. Jeg fikk også morgenlevering en morgen (frokost, kanelsnurrer) på døra, godis med et kort i posten o.l. Mine venner visste også at blomster ikke er min greie. Jeg må si jeg ble overrasket over de jeg så på som nære venner der jeg knapt hørte et ord. Skjønner at de var redd for å "mase", men det verste er å ikke høre noe som helst.

Anonymkode: 4d836...eee

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...