Gå til innhold

Smertene blir bare verre. Rygg etter epidural

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok epidural forrige uke som hadde kun effekt halve kroppen. De siste dagene har smertene toppet seg opp og idag er det så forferdelig vondt. Uansett hva jeg gjør. Det føles som ryggen er brukket. Og ned rumpen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..jordmor sa det kunne vært blåmerke i ryggen etter epidural.  Men nå er det helt forferdelig vil bare gråte. Går det over? 

Anonymkode: 1c172...030

Videoannonse
Annonse
Gjest Sibirstjerne
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tok epidural forrige uke som hadde kun effekt halve kroppen. De siste dagene har smertene toppet seg opp og idag er det så forferdelig vondt. Uansett hva jeg gjør. Det føles som ryggen er brukket. Og ned rumpen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..jordmor sa det kunne vært blåmerke i ryggen etter epidural.  Men nå er det helt forferdelig vil bare gråte. Går det over? 

Anonymkode: 1c172...030

Jeg husker jeg hadde vondt i en ukes tid etter epidural, men ikke slike smerter som du beskriver. Har du mulighet til å ta dette opp med lege? 

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det er epiduralen og at du ikke har fått en låsning eller en prolaps?

Min epidural virket og bare på ene siden, ble lirket på og så satt på nytt uten at det ble bedre av den grunn. Kan kjenne det litt i stikkstedet i visse posisjoner, men det er kun der og ikke noe smerte andre steder i ryggen. 

Bekkenlåsningen min derimot stråler ned i rumpen...

Anonymkode: 588f3...6e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes mer ut som prolaps enn epiduralplager.

Anonymkode: 5acd7...26b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skivebukning (forstadie til prolaps) like etter en epidural som ikke satt.. ingen ville si at dette hadde noen sammenheng men jeg syns timingen var spesiell. 

Anonymkode: df089...c33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg fikk skivebukning (forstadie til prolaps) like etter en epidural som ikke satt.. ingen ville si at dette hadde noen sammenheng men jeg syns timingen var spesiell. 

Anonymkode: df089...c33

Ehm, det er veldig vanlig å få prolaps i forbindelse med graviditet. Du hadde vel også vært gravid før den epiduralen ble satt? Syntes det er en mer «spesiell timing».

Anonymkode: 5acd7...26b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...