AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #21 Skrevet 8. januar 2021 Ikke noe å tenke på🤗 Har hatt mitt i daglig bruk i mange år, og det ser ut som nytt enda. Anonymkode: adf2b...0ad
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #22 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 2.33): Fint innlegg, er faktisk enig med deg. Det er viktig å pynte litt i hverdagen. Nina er et veldig fint bestikk, fikk lyst på det selv. Er det tungt å holde? Synes særlig kniven ser litt tung ut? Anonymkode: 45043...369 Nina settet er egentlig helt flate, på bildene kan skaftene se runde ut, men det er de ikke, de er flate, som gir et bra grep. Jeg har små hender og de er velbalanserte og ikke tunge å holde. Jeg er litt avhengig av bestikket mitt, merker jeg. Og så har jeg små kakegafler i samme merke, og de er så fine! Det er en helt annen opplevelse å spise kake med kakegafler enn med teskje! Et must. Anonymkode: df5fb...9fb 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #23 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nina settet er egentlig helt flate, på bildene kan skaftene se runde ut, men det er de ikke, de er flate, som gir et bra grep. Jeg har små hender og de er velbalanserte og ikke tunge å holde. Jeg er litt avhengig av bestikket mitt, merker jeg. Og så har jeg små kakegafler i samme merke, og de er så fine! Det er en helt annen opplevelse å spise kake med kakegafler enn med teskje! Et must. Anonymkode: df5fb...9fb Så fint. Takk for svar. Ja, på bildene ser de ganske runde ut, særlig kniven, så var litt redd for at kniven ville kjennes tung ut. Anonymkode: 45043...369
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #24 Skrevet 9. januar 2021 Har Silje-bestikket. Kanskje ikke det jeg hadde valgt selv, men fikk det tilsendt i gave og vi bor ikke i Norge, så ble vanskelig å returnere... Men det var jo ikke det du spurte om! 🤪 Har hatt det i 8 år, holder seg like fint og! Absolutt verdt å investere i. Anonymkode: f0ee9...2ff
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #25 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 16.24): Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg ett bestikksett som skal brukes både til hverdags og til fint. Erfaring med å bruke Hardangerbestikk til begge deler? Holder det seg bra? Det står mellom Hardanger Tina og Hardanger Julie. (Evt hardanger nora). Klarer ikke bestemme meg for hvilket. Tar gjerne innspill på hvilket som er finest både til hverdags og fest:) Anonymkode: 785a3...3ed Jeg har brukt mitt harangerbestikk, Admiral m/ gullkant (utgått nå?) til hverdags og fest i 10-12 år nå. jeg var litt skeptisk om den gullkanten ville holde seg pen i oppvaskmaskin, men det er like fint enda 😊 Anonymkode: 2202d...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå